Maisto rinkinių prenumeratorių daugėja – valgiaraščių sudarytojai konkuruoja skoniu
Sostinėje per pastaruosius porą metų tokių maisto tiekėjų padaugėjo. Tačiau patys verslininkai sako, kad kaina konkuruoti nelabai pavyktų, nes subalansuotas maistas yra kokybiškas ir jam pagaminti skirti produktai kainuoja panašiai. Išsiskirti galima paslaugos kokybe – klientų aptarnavimu, valgiaraščio įvairove ir atsakomybe prisitaikyti prie kliento poreikių. Pavyzdžiui, gaminti individualiai atsižvelgiant ne tiek į kalorijas ar skonį, kiek į specialius poreikius – tam tikrų produktų netoleravimą, alergijas.
Tegu nesugadina idėjos
UAB „Slow Sunday“, valdanti prekės ženklą „21 diena“, pirmoji pasiūlė subalansuotos mitybos programų Vilniuje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai