2018-09-13 20:28

Maisto rinkinių prenumeratorių daugėja – valgiaraščių sudarytojai konkuruoja skoniu

70% „Cityrush“ užsakomų planų yra savaitės trukmės, 3 patiekalų per dieną. BENDROVĖS NUOTR.
70% „Cityrush“ užsakomų planų yra savaitės trukmės, 3 patiekalų per dieną. BENDROVĖS NUOTR.
Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių prenumerata. Vilniuje plečiasi bent keli subalansuoto maisto, pagaminto pagal dietologų sudarytus specialius ar individualius planus, tiekėjai.

Sostinėje per pastaruosius porą metų tokių maisto tiekėjų padaugėjo. Tačiau patys verslininkai sako, kad kaina konkuruoti nelabai pavyktų, nes subalansuotas maistas yra kokybiškas ir jam pagaminti skirti produktai kainuoja panašiai. Išsiskirti galima paslaugos kokybe – klientų aptarnavimu, valgiaraščio įvairove ir atsakomybe prisitaikyti prie kliento poreikių. Pavyzdžiui, gaminti individualiai atsižvelgiant ne tiek į kalorijas ar skonį, kiek į specialius poreikius – tam tikrų produktų netoleravimą, alergijas.

Tegu nesugadina idėjos

UAB „Slow Sunday“, valdanti prekės ženklą „21 diena“, pirmoji pasiūlė subalansuotos mitybos programų Vilniuje.

52795
130817
52791