Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-03 05:45
RĖMIMAS
2025-10-01 15:12
2025-10-01 13:08
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Taip po 2 km ir darys kasmet. Iki sekančio šimtmečio pabaigs. Luzeriai.
O gal lūzeris, nes neseki info, bet pirmas komentuoti, kritikuoti ir kitus žeminti? Visas Vilnius-Utena kelias bus padalintas į daug smulkesnių ruožų, ir kiekvienas iš jų bus įmesti į viešuosius pirkimus ir atskirai įmonės dėl ruožų kovos pasiūlydami technines sąlygas ir kainas. Aišku, keista, kad vž padarė straipsnį iš vieno įsigijimo, bet tokių berods jau buvo ne vienas (jei nemaišau su via baltica), arba dar bus paskelbtų ir šįmet.
Tas kelias turejo buti suremontuotas 20 metu atgal. Luzeriai.
Lūzeriai dabar esantys valdžioje, nes prieš 20 metų valdžioje buvę socialdemokratai nesutvarkė kelio iš pinigų, kurių neturėjo (kiti prioritetai išleisti pinigams buvo)? :) Gal truputėli žodžius rink, nes su tokiais pasisakymais iki vatos lygio greit nusirisi. Kritika yra gerai, bet jinai turi būti pagrįsta.
O kur nepagrista kritika? Kelias 30 metu netinkamas eksploatuoti. Kiek avariju ten del kelio dangos nutike. Net jei mg baltic per kysius butu dariusi, jau butu padaryta ir kainuotu ( iskaitant kysius) 3 kart pigiau nei kainuos dabar. Taigi kartoju, visos valdzios, kurios nesugebejo tai padaryti,- yra luzeriai. Nera pateisinimo. Ir siaip LT keliu bukle kasmet vis prastyn, o pinigu uz kelius mokam vis daugiau. Jei tu esi is tu valdininku, kurie isizeide. Puiku, isizeisk, taciau fakto tai nekeicia,- ilgus metus prastos bukles strateginis kelias netaisomas, o iki tokios padeties atvede yra luzeriai. Kas link vatos lygio, tamsta ne retai ties juo balansuoji.
jūs apsipylęs emocijom, žiūrite į momentinę nuotrauką kur nematote rezultato, kai esminis klausimas - kaštai ir kokybė, kiek tarnaus. Avarijų statistika? O sapalionės, kad mgb su kyšiais būtų daug geriau nei dabar, nepykite, išvis varguoliškos. Kaip ir ad hominem atakos.
Tai dar palaukit rezultato iki simtmecio pabaigos, gal kaštai sumažės. :) Na o mes pavazinesim ir savo auto pakabas pagadinsim ir dar keliu mokescius susimokesim, kol Mauras su valdininkais laukia kaštų sumažėjimo.
Kaštai matuojami ne nominalia verte, o realia. Tai ką Lietuva sau galėjo prieš 20 metų ir ką gali dabar - du skirtingi dalykai. Ir kiek avarijų kilo šiame ruože dėl kelio? Važiavęs ir ne kartą. Taip, nekomfortiška. Taip, greitį viršyti dar labiau nekomfortiška, bet važiuojant leistinu greičiu kentėti galima. Blogiau pasiklydę kelyje ir išsukantys iš šalutinio priešais nosį, stipriai viršijantys greitį, bet saugiai nesugebantys apsilenkti ir pan. Mane tas fetišas automobilių ir kelių Lietuvoje tai iš vis trumpina. Per daug mes tų kelių turime, už tai ir negalime jų turėti kokybiškų.
P.S. o koncesiją prieš daugiau nei dešimtmetį ir nulaužė populistai su dauguma palaikančiųjų iš visuomenės tuo metu.
o kiek jūs (egzpertiškai) įvertintumėt korumpuoto masiulio eliminavimą iš politikos spectarnybų pastangomis, lyginant su jo planuotu tapimu premjeru? Aš už tokį rezultatą sutinku dar 10 metų važinėt betonke. Gal net 20 ;-)
Nieko sau, per daug kelių turime...Iš kokios lempos tai ištraukei ? Pasididink kelių tinklą Google Mapsuose kokioj Olandijoj ar Belgijoj, ir po to palygink su tankumu Lietuvėlėje.Miško keliukų ir kur į fermas veda neskaičiuok.Jei dar neskaičiuot žvyrkelių ( belgas ar olandas nesuprastų kas tai ) , tai kelių tinklas mūsuose panašiai kaip sesėj Ukrainoj.Nežinau, jei lygiuojamės į Ukrainą ar kokį Uzbekistaną, tada taip, kelių per daug.
avarijų turbūt mžiausiai lyginant su kitais keliais. žuvusių net nėra 2022 m., aišku remonto labai norisi
Kuo toliau tuo radikalesnis darotės, retorika tampa beveik tokia pati kaip šeimmaršinių.
Jūs rimtai? Tai komentaras vz? O tai, kad jūsų minimose šalyse gyventojų tankumas ~10 kartų didesnis nei Lietuvoje, jūsų nuomone neturi visiškai jokios įtakos?
Jus klystat, as atstovauju sveika prota, šeimamaršiniai atvirksciai.
oho, dar vienas atradimas. O aš maniau, kad nulaužė mgb ir liberai savo korupcija, su STT pagalba ;-)
Oho...net 2 km sutvarkys ! PROVERŽIS ! Iš Moldovos lygio kilstelsim į Serbijos. Dabartinis susiekimo ministras į Lietuvos istoriją įsirašys kaip daugiausiai pažadų davęs, bet neištesėjęs valstybės tarnautojas.
https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/06/21/vilniausutenos-plento-rekonstrukcija-siekiama-baigti-2025-m Skuodis tik dar vienas makaronų ant ausų kabintojas
Bet šis ypatingai nervinę sistemą veikiantis...
Premjeras Saulius Skvernelis tikina, kad prieš kelis dešimtmečius nutiestas betoninis kelias Vilnius–Utena bus suremontuotas iki 2021 metų, jei darbų nepristabdys teismai ar kitos nenumatytos aplinkybės. „Premjeras minėjo, kad pagal Kelių direkcijos planus, jei nebus teismų ar kitų trukdžių, šitas kelias bus baigtas remontuoti 2020 metais“, – BNS penktadienį sakė T. Beržinskas. Tada valstiečiai su lenkais pasiasfaltavo keliukus, o kai Andrejevas pasakė, kad narkevičius nesilaikė Vyriausybės taisyklių, 2020 nuėmė LAKD vadovą ;-) Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2018/09/07/news/saulius-skvernelis-pasake-iki-kada-bus-suremontuotas-betoninis-kelias-vilnius-utena-7490855 https://madeinvilnius.lt/transportas/penktadieni-pirmasis-kelio-vilnius-utena-rekonstrukcijos-konkursas/
Prašau pagrįsti, kad 2025 nebus baigta.
Tie 2km apie kuriuos čia rašoma gal ir bus. Tu rimtai tiki, kad likę 70km bus per 14mėn atnaujinti? Realiausia, kad iki rinkimų nieko nebus. Po rinkimų naujas ministras galės fotografuotis ant tos betonkės, o tie patys ministerijos klerkai atsidarę 4 metų senumo excelius perdėlioti tikslus
Tikiu / netikiu nėra argumentai. Ir kodėl 14 mėn? Iki 2025 pabaigos dar 27 mėn.
Kelio Vilnius- Utena rekonstrukcija kaip ji dabar projektuojama yra valstybės trumparegystės ir strateginio mąstymo neturėjimo bei neefektyvumo pavyzdys. Visi keliai 100 km spinduliu link sostinės turi būti bent 4 eismo juostų MAGISTRALĖS, neturėti vieno lygio sankryžų ir užtikrinti patogų, saugų ir ekologišką susisiekimą tarp regionų ir Vilniaus. Pozicionuojame save pažangia šalimi, bet nesugebame pažvelgti strategiškai ir INVESTUOTI į pažangių kelių infrastruktūrą, kuri atsipirktų bei leistų vystytis regionams. Dar yra žaliojo kurso, autonominių automobilių būtinos infrastruktūros perspektyvos, nulinės žūčių keliuose vizijos. Taip, tai brangu, bet yra žymiai pigiau viską padaryti iš karto gerai ir pagal strateginius poreikius. O dabartinė rekonstrukcija yra ne daug geriau, nei kasmetinis duobių lopymas, t.y. didelis NEEFEKTYVUMAS.
Ane, pinigų duosi kažkur 4x daugiau nei dabartiniam projektui reikia? Ar iš mokytojų paimti, ar gal pensininkų? Toks jausmas, kad daugelis galvoja, kad valstybei pinigai nereikalingi projektų įgyvendinimui. Daug ką galima padaryti, pvz. kiekvienai šeimai nupirkti po naują elektromobilį su 500km nuvažiuojamu atstumu. Čia kokių 800k automobilių reikėtų už kokius 30 mlrd. eurų. Kas čia tėra, tik pusė Lietuvos BVP. Ir ne, nereikia 100 km po 4 juostas, nes didžioji dalis eismo yra tik paskutiniai 10-20km. Autonominiams automobiliams neaišku ko reikės, jei reikės iš viso ko nors kito, nei yra dabar. Žaliems - tik elektros tinklas, kas nesusiję su kelių infrastruktūra.