„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis

Reklama publikuota: 2021-09-27

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius automobilius montuoti lenktynėse užgrūdintus variklius ir sprendimus. Taip gimė „Maserati“ modeliai, kurie ir šiandien laikomi pusiausvyros tarp sportiškumo ir prabangos etalonu.

Būtent dėl šios priežasties „Maserati“ savo klientams sukūrė specialias vairavimo programas ir renginius. Čia vairuotojai gali saugiai ir iš labai arti susipažinti su tikruoju „Maserati“ potencialu bei išmokti mėgautis ta akimirka, kai variklis gaudžia maksimaliais sūkiais, o automobilis važiuoja „arti ribos“.

Lenktynių trasa – visų poreikiams

Specialiame „Maserati“ vairavimo lavinimo centre įkurta „Varano de’ Melegari“ trasa yra ganėtinai trumpa – 2,3 km – ir turi 14 įvairių posūkių. Čia dalyviai gali pritaikyti teorines žinias ir savo kūnu patirti, ką reiškia stabdymo taškai, tinkamas pasukimas, greitas išvažiavimas iš posūkių ir kitos lenktyninio vairavimo technikos. Trasa puikiai tinka pradedančiajam, nes trumpesnę trasą lengva išmokti, tuo tarpu labiau patyrusiems vairuotojams tokios trasos padeda geriau įsisavinti posūkių sujungimo techniką.

Taip pat šalia šios trasos veikia ir saugaus vairavimo trasa, kur vairuotojai mokosi, kaip kontroliuoti automobilį, kai jis netenka sukibimo slidžiame posūkyje arba kaip išvengti kliūties staiga stabdant. Be jokios abejonės tokias žinias gali perduoti tik tikri profesionalai. Todėl „Maserati“ vairavimo lavinimo centre dirbantys instruktoriai savo patirtį kaupė „Formulės-1“ ir ilgų nuotolių lenktynėse bei pasaulio ralio čempionatuose. Daugiau nei 50 žmonių komandai čia vadovauja Andrea de Adamichi. Jo sąskaitoje – 34 „Formulės-1“ lenktynės, Italijos „Formulės-3“ čempiono titulas ir patirtis lenktyniaujant su garsiausių gamintojų komandomis.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Visa „Maserati“ sportiškumo paletė

Neseniai pristatytos itin galingos „Ghibli“ ir „Levante“ Trofeo versijos bei įspūdingasis superautomobilis MC20, „Maserati“ programas kilstelėjo į visai naują lygį. „Ghibli“ ir „Levante” Trofeo versijose slepiasi 580 AG V8 varikliai, o MC20 – visiškai naujas 630 AG 3 litrų „Nettuno“ V6 variklis. Visi trys automobiliai užtikrina, kad dalyviai galės mėgautis adrenalino kupina patirtimi kiekviename posūkyje.

„Maserati“ vairavimo lavinimo kursai turi keletą sudėtingumo lygių. Galite rinktis pusdienio ar net kelių dienų programas. Kiekvienoje jų, kai vairuotojas pradeda geriau jaustis trasoje, po kiekvieno važiavimo jis kartu su vairavimo instruktoriumi sėda prie surinktų važiavimo duomenų ir analizuoja, kuriose trasos vietose galima stabdyti vėliau, kur galima greičiau išvažiuoti iš posūkio ir daug kitų dalykų, kurie leidžia važiuoti greičiau. Su tokiais telemetrijos duomenimis dirba visi profesionalūs lenktynininkai, todėl tai tampa pirmu žvilgsniu į tikrą lenktynių pasaulį.

Nepamirštama patirtis

Norintys dar daugiau greičio gali rinktis sudėtingiausią „Maserati“ vairavimo programą. Čia jie sėda į naująjį superautomobilį MC20, kuris įkūnija „Maserati” lenktynių dvasią – čia pirmą kartą įmontuotas „Maserati” sukurtas „Nettuno” variklis, kuriame naudojamos technologijos tiesiai iš „Formulės-1”.

„Nettuno“ yra V formos, šešių cilindrų, 3.0 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis. Cilindrai išdėstyti 90 laipsnių kampu, taip pat variklis aprūpintas sauso karterio technologija, kuri dažniausiai naudojama sportiniuose automobiliuose. Variklis pasižymi puikiais galios rodikliais – pasieks 630 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą.

Šio variklio didžiausia inovacija yra prieš degimo kamerą esanti uždegimo sistema. Ši technologija atkeliavo iš „Formulės-1“ – aukščiausio kalibro automobilių sporto čempionato. Beje, ši inovacija, viešojo naudojimo keliams skirtuose automobiliuose, bus naudojama pirmą kartą.

Išbandyti 630 arklio galių trasoje bei drąsiai spustelti MC20 akseleratoriaus pedalą galite trijose programose, tačiau „Maserati” šiemet siūlo ir unikalią dviejų dienų patirtį, kur visą laiką praleisite tik su šiuo superautomobiliu. Patirtis, kuri tikrai leis patirti legendinę „Maserati” galią.

La Dolce Vita

„Maserati“ programos sukurtos mėgautis visiems – tiems, kurie sėda už vairo ir tiems, kurie palaiko kompaniją. Vairuotojų svečiams „Maserati” paruošė išskirtines pramogas netoliese ar net pačioje trasoje. Nuo adrenalino kupino pasivažinėjimo su profesionaliu vairuotoju iki išskirtinio maisto, kuriuo pasirūpins „Maserati” – viskas išties nepamirštamai kelionei.

„Varano de’ Melegari“ trasa yra įsikūrusi 25 kilometrus į pietus nuo Parmos, todėl išsiskiria gražiu itališku kraštovaizdžiu. Taip pat kiekvienas mokymų dalyvis galės mėgautis itališkos virtuvės stebuklais ir svetingais viešbučiais. Ieškantys dar artimesnio ryšio su „Maserati“ pasauliu papildomai gali užsisakyti ekskursiją po „Maserati“ gamyklą ir muziejų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Maserati MC20 Cielo“ nukels vairuotojus į visiškai kitą pasaulį Verslo tribūna 2

Pernai „Maserati“ Lietuvoje pristatė savo sportiškiausią modelį MC20, o dabar gamintojas atskleidžia...

MC20 Cielo: pristatome naujojo Maserati spyder vardą Verslo tribūna

Modena, 2022 m. gegužės 16 d. – Maserati jau pasiruošė dar vieno naujo modelio pristatymui: tai visiškai...

„Maserati“ „Rolex Monte-Carlo Masters 2022“ turnyre Verslo tribūna 1

Modena, Balandžio 8, 2022 – „Maserati“ remia „Rolex Monte-Carlo Masters“ turnyrą: nuo balandžio 9 iki 17...

„Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate Verslo tribūna

„Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT...

„Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

„Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

„Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle Verslo tribūna

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju...

Pirmasis „Maserati Ghibli“ – naujos dizaino kalbos ir brutalaus sportiškumo mišinys Verslo tribūna

2013 metais pasirodęs „Maserati Ghibli“ gerokai atnaujino visą gamintojo gamą. Vėliau jis tapo pirmuoju...

Trys nauji „Maserati“ stiliai Verslo tribūna 1

Net jei ir nesate automobilių entuziastas, vis tiek išgirdę „Maserati“ pavadinimą pagalvojate apie stipriai...

Svarbiausia „Maserati“ premjera Lietuvoje – naujos eros MC20 modelis Verslo tribūna

„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią...

„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis Verslo tribūna

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius...

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus Verslo tribūna 4

„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į...

Kai bendros vertybės įkvepia kurti – įspūdingiausi „Maserati“ partneriai Verslo tribūna

Jau daugiau nei šimtmetį „Maserati“ kurdami ikoniškus automobilius vadovaujasi inovacijomis, dizainu ir...

Naujos eros kibirkštis, vedanti „Maserati“ pirmyn Verslo tribūna

Prieš keletą metų rinkoje pasirodę hibridiniai automobiliai buvo puikūs degalų sąnaudų prasme. Kuriant juos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku