Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Idiotai, ir ką? Bet VZ žinoma pristato kaip labai siektiną pavyzdį.
Bet jie be troleibusų dar turi ne tik autobusus, bet ir metro, tramvajus.
O Vilnius užtat VT laivelį turi, kuris jau nebeplaukia šiandien dėl per didelio vandens kiekio :D
Tramvajui nereikia padangu
Visiems, ieškantiems ekspertų...Naujieji troleibusai Vilniuje per siauri, tinkami nebent ne piko metu, kai praėjimuose nereikia stovėti.
Europos gamintojų ekologiškas transporto priemones iškeis į abejotinos kokybės kinišką produkciją.
Tai kam iš tikrųjų priklauso (dabar) Graikija? Ir dar įdomiau: kodėl Viduržemio jūros regionas dega trieti metai iš eilės? Prašome atsižvelgti, kad nei vieno suasmeninto klausimo asmuo neuždavė. Pilietiškai atsakingai. Nežinia kokių piliečių teritorijoje vardu mano namai. Troleibusai nelabai turi ką vėžiuoti. O visai neseniai gatvės buvo pilnos mikriuku, o mikriukai- į darbą skubančių piliečių. Planeta (mūsėr) apsivalo. Ar kas? ak, as. Smalsuolių klubo atstumtas į narystę nepretendavęs praeivis.
(musėt))
straipsnyje kzkp praleido dar viena nuostabu ir super brangu VMS/VST eksperimenta: vandenilinius autobusus. VMS PR'iuose straipsniuose apdariai nutyli ju kilometro kaina, kuri yra tikrai daugiau nei 4eur/km, gal siekia ir visus 5