Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

15
  • 2024-04-03T16:18:03+03:00

    Bet vw ir skoda akcininkai tie patys, ir dar ten tų gamintojų po tuo sparnu daugiau yra. Ir dyzelis pasirodo labai dar paklausus

  • 2024-04-03T17:30:43+03:00

    Neseniai užsisakiau - dyzelinį vw :D pasiroso taršos emisija mažesnė nei analogiško benzininio. Sukimo momentas didesnis. Kuro ekonomija. Apie elekteknį net nesvarsčiau

    • 2024-04-03T17:54:57+03:00

      Jei ne po miestą maltis, tai ok. Nes kitu atveju vien dėl DPF ir adblue reikalų nesirinkčiau dyzelio. Ar lyginote pagal VW kainoraštį aptarnavimų kainas tarkim iki 150k km? Anksčiau gan ženklus skirtumas buvo.

    • 2024-04-04T08:57:33+03:00

      Aptarnavinus lyginau, realiai skirtumo kaštuose nėra. 2024 m. sausio duomenys

    • 2024-04-04T09:15:19+03:00

      CO2 mažesnė, taip. Tik eksploatuojant auga teršalų (kietosios dalelės, azoto junginių ir kitų organinių junginių) kiekiai, kurie pradeda nebeatitikti normų. Kad atitiktų, reikia keisti DPF ir katalizatorių, ko niekas nedaro, nes labai brangu.

  • 2024-04-03T18:35:44+03:00

    DPF ir Adblue galima ramiai programiškai atjungti - mažiau bėdų

    • 2024-04-03T20:30:17+03:00

      Nelabai įsivaizduoju kaip DPF programiškai atjungti kai jis mechaniškai užsikiša (važinėjant mieste trumpais atstumais tiesiog neišsivalo). O naujai mašinai pjauti lauk filtrą tai...

    • 2024-04-04T06:54:36+03:00

      Ar tikrai DPF užsikišimas didesnė problema nei kėbulo rūdys? Mano auto 15 m., 80% mieste piko metu, filtras buvo užsikišęs 1 kartą per 7 m. Tai man pasisekė, ar tiesiog oponentai random išsirenka neegzistuojančią problemą ir ją eskaluoja? :) O atjungėjus ir išpjovėjus reikia pagavus gatvėje mušti, o ne uždrausti dyzelius.

    • 2024-04-04T07:26:13+03:00

      Yra modelių, kur ir po šiai dienai rūdys aktualios. Reiškia tie likę 20% yra reguliarūs, kuomet pasiekiami reikiami parametrai filtrui išsivalyti. Turiu ne vieną konkretų pavyzdį kai vienodi (įmonės) dyzeliniai automobiliai, eksploatuojami skirtingomis sąlygomis gali sukelti kartais daugiau problemų, pasibaigiančių net variklio remontu. Ir viskas dėl ekologinių sistemų. Tai manęs nereikia įtikinėti, kad sniegas yra mėlynas.

    • 2024-04-04T07:39:59+03:00

      Nieko nesupratau - žodžių kratinys be skyrybos ženklų. Tai taip ir neaišku, ką norėjote pasakyti.

    • 2024-04-04T08:58:59+03:00

      Pasigooglink apie benzininį Kia Sportage ir DPF bėdas.... Analogiškos problemos kaip dyzelio DPF

    • 2024-04-04T09:01:35+03:00

      Visi skyrybos ženklai sudėti pagal taisykles. Kas norėjo, tas suprato.

    • 2024-04-04T09:02:16+03:00

      Šie moedeliai ir su rūdim turi bėdų, tai neimkime išomties kaip taisyklės.

    • 2024-04-04T09:16:22+03:00

      DPF net jei neužsikiša, reikia keisti, kad atliktų savo funkciją. Kaip ir katalizatorių.

  • 2024-04-04T12:12:53+03:00

    Mažiau tikėti reikia viskuo ką jums kiša. Išprogramuoja tuos adblue ir vilkikams, na bent atjungia tarpuose tarp TA. Kad nesugestų patikros laikotarpiu.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791