2022-08-14 23:13

Naujo sezono „Volkswagen T-Roc“: daugiau dėmesio detalėms

Atnaujintame „VW T-Roc“ ištaisytos kai kurios spragos ir panaudota gerokai daugiau jutiklinių valdiklių. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Atnaujintame „VW T-Roc“ ištaisytos kai kurios spragos ir panaudota gerokai daugiau jutiklinių valdiklių. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
„Golfas“ kaip miesto visureigis nesiskundė paklausa, tačiau buvo peikiamas dėl netikėtai nemalonių savybių. Gera žinia šios markės mėgėjams: atnaujinus visureigį pastarąjį kartą, priežasčių kritikai liko mažiau.

2017 m. pradėtas gaminti „T-Roc“ iš pirmo žvilgsnio buvo gerai pasirengęs konkurencinei kovai: gana išvaizdus, patogus, gerai valdomas ir padoriai įrengtas. Bet jis nevykusiai slėpė nemalonias savybes – pigų plastiką salone, neypatingą garso izoliaciją ir bildančią pakabą. Šis kompleksas tiesiog nederėjo prie „Volkswagen“ (VW) modelių gamos konteksto. Ypač kai jo artimiausias giminaitis, septintosios kartos „Golfas“, tuo pat metu demonstravo „premium“ segmentui prilygstantį komfortą ir salono apdailos kokybę.

Geri pardavimų rezultatai rodo, kad nemalonūs krosoverio bruožai pirkėjams labai netrukdė. Per 4 m. pardavus virš milijono „T-Roc“, jis įsitvirtino tarp geriausiai parduodamų VW modelių. Kaip, beje, ir kiti VW krosoveriai – mažesnis „T-Cross“ ir jo pagrindu sukurtas „Taigo“ bei didesnis „Tiguan“. Tai rodo, kad pastaraisiais metais plačią miesto visureigių gamą pristatęs VW šaudo taikliais šūviais.

52795
130817
52791