2022-01-22 20:57

VŽ bando: į elektrifikuotą sektorių įžengęs „Volkswagen Tiguan“

Hibridinę „Tiguan“ versiją galima atpažinti iš priekiniame kairiajame sparne matomo įkrovimo lizdo dangtelio. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Hibridinę „Tiguan“ versiją galima atpažinti iš priekiniame kairiajame sparne matomo įkrovimo lizdo dangtelio. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Įkrauna hibridinė pavaros sistema reikšmingai praplėtė pernai atnaujinto modelio galimybes, sėkmingai išvengiant tiesioginės konkurencijos su pikčiausiu varžovu.

Dėl taupumo ir stipraus sukimo momento dyzeliniai varikliai ilgą laiką buvo vertinami kaip tinkamiausias sprendimas sunkesniems ir didesniems automobiliams. Tačiau Europos Sąjungos vykdoma politika ypatingai nepalanki azoto oksidais aplinką teršiantiems motorams, todėl gamintojai siūlo vis daugiau jų pakaitalų. Pavyzdžiui, iš tinklo įkraunamus hibridus, kurie naudoja nedidelius ir palyginti taupius benzininius variklius, jų galimybes papildydami elektros motorais.

Vokietijos koncernas „Volkswagen“ pernai pasiūlė būtent tokią savo atnaujinto bestselerio „Tiguan“ versiją „eHybrid“. Jame sumontavus iš „Golf GTE“ ir kitų „Volkswagen“ grupės modelių žinomą hibridinę pavaros sistemą, pirkėjams pateiktas patrauklus derinys, apjungiantis rinkoje populiaraus miesto visureigio formatą su gerosiomis įkraunamo hibrido savybėmis.

52795
130817
52791