VŽ bando: mažiausias „Volkswagen“ krosoveris „T-Roc“

Publikuota: 2018-03-10
Šiuo metu mažiausias „Volkswagen“ krosoveris „T-Roc“ patenka į labai sudėtingą rinkos segmentą ir kaina nėra jo stipriausia savybė. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Šiuo metu mažiausias „Volkswagen“ krosoveris „T-Roc“ patenka į labai sudėtingą rinkos segmentą ir kaina nėra jo stipriausia savybė. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.

„Volkswagen“, nors ir vėluodama, pildo savo įsilieti į įkaitusią kompaktinių krosoverių rinką. Su naujuoju „T-Roc“ koncernas sieja didelius lūkesčius.

Metų pradžioje pasirodęs kompaktinis (4,2 m ilgio) krosoveris rinkoje turės konkuruoti su tokiais įsitvirtinusiais favoritais, kaip „Nissan Qashqai“, didelės sėkmes sulaukusiu „Toyota CH-R“ ar „Opel Mokka X“. Negana to, „T-Roc“ turi rasti savo vietą tarp techniškai giminingų modelių „Škoda Karoq“ ir „Audi Q2“. Pastarieji konkurentai atrodo itin grėsmingai, nes jų kainos ne itin skiriasi nuo „Volkswagen“ giminaičio. Tiesa, yra ir daugybę gerų įvertinimų, įskaitant Lietuvos „Metų automobilio 2017“ titulą, pelnęs dar vienas jo „giminaitis“ „Seat Ateca“. Tačiau Lietuvoje ši markė dar nesulaukė pripažinimo ir šis konkurentas domina tik besidominčius.

Tačiau „T-Roc“ tiesiog privalo būti patrauklus.

Traukia dėmesį

Ir jam tai neblogai sekasi. Visų pirma, negalima neatkreipti dėmesio į dizainerių darbą: nedidelis krosoveris atrodo elegantiškai, bet kartu gan emocingai, šiuo požiūriu pranokdamas daugumą kitų VW modelių. Važiuojant mieste ne sykį teko pastebėti šalia prisigretinantį automobilį, kurio vairuotojas tyrinėjo „T-Roc“ linijas. Jų tarpe – ir apynaujis S klasės „Mercedes“. Po 1998 m. Lietuvoje pasirodžiusio „New Beetle“ neteko matyti jokio naujo VW modelio, sulaukiančio tokio dėmesio.

„T-Roc“ salonas atrodo vokiškai racionalus ir taip pat siūlomas su įvairiais spalviniais sprendimais, bet jame stebina kieto plastiko apdaila. Ši medžiaga – kokybiška ir tvirta, bet neprilygsta net mažesniajam hečbekui „Polo“. Beje, keleiviams skirta erdvė „T-Roc“ gale taip pat ne itin pranoksta mažylį „Polo“. Tuo tarpu bagažinės talpa siekia 455 litrus (392 litrai – versijose su visų ratų pavara), kuri, nulenkus galines sėdynes, padidėja net iki 1.237 litrų. Gamintojas tvirtina, kad tai yra geriausia charakteristika šioje klasėje.

Brangiųjų versijų vairuotojo vietoje į akis krinta skaitmeninis prietaisų skydelis ir 8 colių įstrižainės jutiklinis ekranas. Bazinėje įrangoje montuojama daug aktyvaus ir pasyvaus saugumo įrangos – čia galima priminti, kad „T-Roc“ su pagyrimu įveikė „Euro NCAP“ saugumo testą.

Alternatyvų yra

Naujojo krosoverio variklių gamoje – tik turbokompresoriniai varikliai. Trys jų (TSI) varomi benzinu ir du (TDI) – dyzelinu. Variklių galia sulyginta į tris pakopas: 115 AG (1.0 TSI ir 1,6 TDI), 150 AG (1,5 TSI ir 2,0 TDI) bei 190 AG (2,0 TSI). Visi varikliai, išskyrus silpniausius, siūlomi su automatinėmis, dviejų sankabų, 7 laipsnių DSG transmisijomis, o dviejų litrų tūrio varikliai gaminami su visų ratų pavara.

Iš to akivaizdu, kad norintieji visų ratų pavaros turės rinktis brangiausias versijas, kainuojančias nuo 31.000 Eur. O už tokią kainą galima įsigyti, pavyzdžiui, klase didesnį ir gerai įrengtą „Toyota RAV4 Hybrid“ arba „Audi Q2“ su identiškais varikliais.

Nors ir VŽ nebuvo galimybės kelyje išmėginti versijos su 1,0 litro TSI varikliu (nuo 18.497 Eur), yra didelė tikimybė, kad užmiestyje ar tiesiog pasirinkus aktyvesnį tempą, šis agregatas bus mažiau ekonomiškas už galingesnes versijas. Todėl jis nebūtinai bus geriausias pasirinkimas įmonės parke. Norintiems taupyti degalus, siūlytinas benzininis 1,5 TSI arba dyzelinis 1,6 TDI variklis.

Nenorintiems taupyti verta džiaugtis galingosiomis versijomis. Jos tikrai nėra sportiškos, bet visada turi staigesniam manevrui reikalingą galios rezervą.

Versija su visų ratų pavara taip pat verta dėmesio: ji nesunkiai kopia į slidžias įkalnes ir leidžia preciziškai išnaudoti variklio galią, važiuojant slidžiu keliu. Vairuotojui siūloma pasirinkti „bekelės“ ir „sniego“ važiavimo režimus, kurie stebėtinai efektyviai praplečia šio mažo krosoverio galimybes sudėtinguose kelio ruožuose. Be to, išjungus stabilumo programą ir pasirinkus atskirai siūlomą sportišką važiavimo režimą, visais ratais varomas „T-Roc“ tampa smagiu žaislu slystančiais galiniais ratais.

Eilėje – nauji modeliai

Tačiau „T-Roc“ turi kuo sužavėti: galima drąsiai tvirtinti, kad tai yra geriausiai išbaigtas arba vienas geriausiai išbaigtų automobilių klasėje. Jis labai tiksliai ir maloniai valdomas, pakankamai komfortabilus. Jis nėra pigus, bet šios markės automobiliai niekada tokie ir nebuvo. Dabar tik keista, kodėl vokiečiai taip ilgai užtruko su juo, leisdami rinką užpildyti „Nissan“, „Toyota“, „Opel“, „Peugeot“ ir kitų markių konkurentais.

Jau šiais metais VW turi pristatyti dar mažesnį krosoverį, sukurtą „Polo“ pagrindu bei visiškai naują „Touareg“, kuris turės nutraukti pastaraisiais metais į depresiją panirusius dabartinio modelio pardavimus. Be to, VW žada „T-Roc“ versiją su atviru kabrioleto kėbulu. Bus įdomu.

[infogram id="6da9988b-8537-41a6-a9a2-f7566b888e7c" prefix="OlP" format="interactive" title="VZ BANDO"]

[infogram id="98fe1da7-edc2-4224-a89a-39c424553a61" prefix="Jbi" format="interactive" title="technines charakteristikos"]

FOTOGALERIJA Volkswagen T-Roc (14 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
1,5 dienos iki Dakaro finišo: Vanago nesėkmė ir kitų lietuvių kilimas

Kopos, feš feš, paplūdimys – trys raktiniai žodžiai, apibūdinantys aštuntąjį Dakaro ralio etapą. Automobilių...

Transportas
2019.01.16
Pernai naudotų automobilių rinka augo dešimtadaliu

Per visus 2018 m. Lietuvoje pirmą kartą įregistruoti 187.204 naudoti lengvieji automobiliai – 9,8% daugiau...

Transportas
2019.01.15
VŽ bando: antrasis „Porsche“ bestselerio leidimas 5

Gal neverta rizikuoti ieškant ir investuojant į neatrastą plunksnos talentą, jei galima rinkai parduoti...

Transportas
2019.01.14
Dakare – neįtikėtinos Lietuvos ekipažų dramos ir ilgiausia lenktynių diena

Praėjusią naktį Lietuvos laiku Dakaro lenktynėse baigėsi ketvirtoji varžybų diena ir pirmoji iš dviejų...

Transportas
2019.01.11
Dakaras: po sėkmingų lietuvių pasiekimų – pasirengimas maratono etapui

Pirmosios dvi Dakaro ralio dienos nebuvo itin sudėtingos – šturmanai teigė, kad navigacija buvo paprasta, o...

Transportas
2019.01.10
Po sunkios antrosios Dakaro dienos – 800 km ilgio trečiadienio išbandymas

Antradienio lenktynių eiga įvedė naujų pokyčių atskirų klasių įskaitose ir privertė pasinervinti Lietuvos...

Transportas
2019.01.09
Tokijo teisme – viešas C. Ghosno pasirodymas

Po pusantro mėnesio Tokijo kalėjime antradienį į teismą atvesdintas „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso...

Transportas
2019.01.08
Po pirmojo Dakaro etapo – optimistinės Lietuvos ekipažų nuotaikos

Pirmadienį įvykusiame pirmajame Dakaro maratono etape iš lenktynių pasitraukė pirmieji sportininkai, o...

Transportas
2019.01.08
VŽ bando: „Panamera GTS“ ir komfortui, ir lenktynių trasai 4

Išrankiausiems klientų norams įtikti siekiantys „Porsche“ gamintojai ir taip gausią „Panameros“ šeimą papildė...

Transportas
2019.01.07
41-asis Dakaras: viena valstybė, daug smėlio ir 5 Lietuvos ekipažai 2

Sausio 6 d. Peru sostinėje Limoje startuoja iki šiol kompaktiškiausios istorijoje Dakaro maratono lenktynės,...

Transportas
2019.01.06
Savavaldės technologijos skatins seksą automobiliuose 9

Bent jau taip rodo žurnalo „Annals of Tourism Research“ paskelbtos apklausos. Kai automobilių vairus perims...

Transportas
2019.01.02
Naujų automobilių rinka 2018 m.: stiprus augimas ir naujas rekordas

Oficialiai naują prekybos rekordą pasiekusi Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka augo 24%, o atmetus...

Transportas
2019.01.02
Šviesą šlovinantis „Rolls-Royce Wraith Luminary“

Unikalūs spalvų deriniai, nematytos apdailos medžiagos, švytinčios ąžuolo dekoracijos ir krintančios...

Transportas
2019.01.01
Superkondensatoriai keičia akumuliatorius 15

Didžiausi šiuolaikinių elektromobilių trūkumai slypi akumuliatoriuose. Jie – sunkūs, brangūs, lėtai įkraunami...

Transportas
2019.01.01
„Infiniti“ ruošia atsaką vokiškam „Audi e-tron“ 9

Sausį JAV, Detroite, vyks didžiausia šalies automobilių paroda „NAIAS 2019“. Jau aišku, kad šiemet čia...

Transportas
2018.12.29
VŽ bando: greičiausias „Bentley“ sedanas 3

Greičio mėgėjams skirta aukščiausios klasės britiško sedano „Bentley Mulsanne“ versija „Speed“ – mėgstantiems...

Transportas
2018.12.29
„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau