VŽ bando: mažiausias „Volkswagen“ krosoveris „T-Roc“

Publikuota: 2018-03-10
Šiuo metu mažiausias „Volkswagen“ krosoveris „T-Roc“ patenka į labai sudėtingą rinkos segmentą ir kaina nėra jo stipriausia savybė. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Šiuo metu mažiausias „Volkswagen“ krosoveris „T-Roc“ patenka į labai sudėtingą rinkos segmentą ir kaina nėra jo stipriausia savybė. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.

„Volkswagen“, nors ir vėluodama, pildo savo įsilieti į įkaitusią kompaktinių krosoverių rinką. Su naujuoju „T-Roc“ koncernas sieja didelius lūkesčius.

Metų pradžioje pasirodęs kompaktinis (4,2 m ilgio) krosoveris rinkoje turės konkuruoti su tokiais įsitvirtinusiais favoritais, kaip „Nissan Qashqai“, didelės sėkmes sulaukusiu „Toyota CH-R“ ar „Opel Mokka X“. Negana to, „T-Roc“ turi rasti savo vietą tarp techniškai giminingų modelių „Škoda Karoq“ ir „Audi Q2“. Pastarieji konkurentai atrodo itin grėsmingai, nes jų kainos ne itin skiriasi nuo „Volkswagen“ giminaičio. Tiesa, yra ir daugybę gerų įvertinimų, įskaitant Lietuvos „Metų automobilio 2017“ titulą, pelnęs dar vienas jo „giminaitis“ „Seat Ateca“. Tačiau Lietuvoje ši markė dar nesulaukė pripažinimo ir šis konkurentas domina tik besidominčius.

Tačiau „T-Roc“ tiesiog privalo būti patrauklus.

Traukia dėmesį

Ir jam tai neblogai sekasi. Visų pirma, negalima neatkreipti dėmesio į dizainerių darbą: nedidelis krosoveris atrodo elegantiškai, bet kartu gan emocingai, šiuo požiūriu pranokdamas daugumą kitų VW modelių. Važiuojant mieste ne sykį teko pastebėti šalia prisigretinantį automobilį, kurio vairuotojas tyrinėjo „T-Roc“ linijas. Jų tarpe – ir apynaujis S klasės „Mercedes“. Po 1998 m. Lietuvoje pasirodžiusio „New Beetle“ neteko matyti jokio naujo VW modelio, sulaukiančio tokio dėmesio.

„T-Roc“ salonas atrodo vokiškai racionalus ir taip pat siūlomas su įvairiais spalviniais sprendimais, bet jame stebina kieto plastiko apdaila. Ši medžiaga – kokybiška ir tvirta, bet neprilygsta net mažesniajam hečbekui „Polo“. Beje, keleiviams skirta erdvė „T-Roc“ gale taip pat ne itin pranoksta mažylį „Polo“. Tuo tarpu bagažinės talpa siekia 455 litrus (392 litrai – versijose su visų ratų pavara), kuri, nulenkus galines sėdynes, padidėja net iki 1.237 litrų. Gamintojas tvirtina, kad tai yra geriausia charakteristika šioje klasėje.

Brangiųjų versijų vairuotojo vietoje į akis krinta skaitmeninis prietaisų skydelis ir 8 colių įstrižainės jutiklinis ekranas. Bazinėje įrangoje montuojama daug aktyvaus ir pasyvaus saugumo įrangos – čia galima priminti, kad „T-Roc“ su pagyrimu įveikė „Euro NCAP“ saugumo testą.

Alternatyvų yra

Naujojo krosoverio variklių gamoje – tik turbokompresoriniai varikliai. Trys jų (TSI) varomi benzinu ir du (TDI) – dyzelinu. Variklių galia sulyginta į tris pakopas: 115 AG (1.0 TSI ir 1,6 TDI), 150 AG (1,5 TSI ir 2,0 TDI) bei 190 AG (2,0 TSI). Visi varikliai, išskyrus silpniausius, siūlomi su automatinėmis, dviejų sankabų, 7 laipsnių DSG transmisijomis, o dviejų litrų tūrio varikliai gaminami su visų ratų pavara.

Iš to akivaizdu, kad norintieji visų ratų pavaros turės rinktis brangiausias versijas, kainuojančias nuo 31.000 Eur. O už tokią kainą galima įsigyti, pavyzdžiui, klase didesnį ir gerai įrengtą „Toyota RAV4 Hybrid“ arba „Audi Q2“ su identiškais varikliais.

Nors ir VŽ nebuvo galimybės kelyje išmėginti versijos su 1,0 litro TSI varikliu (nuo 18.497 Eur), yra didelė tikimybė, kad užmiestyje ar tiesiog pasirinkus aktyvesnį tempą, šis agregatas bus mažiau ekonomiškas už galingesnes versijas. Todėl jis nebūtinai bus geriausias pasirinkimas įmonės parke. Norintiems taupyti degalus, siūlytinas benzininis 1,5 TSI arba dyzelinis 1,6 TDI variklis.

Nenorintiems taupyti verta džiaugtis galingosiomis versijomis. Jos tikrai nėra sportiškos, bet visada turi staigesniam manevrui reikalingą galios rezervą.

Versija su visų ratų pavara taip pat verta dėmesio: ji nesunkiai kopia į slidžias įkalnes ir leidžia preciziškai išnaudoti variklio galią, važiuojant slidžiu keliu. Vairuotojui siūloma pasirinkti „bekelės“ ir „sniego“ važiavimo režimus, kurie stebėtinai efektyviai praplečia šio mažo krosoverio galimybes sudėtinguose kelio ruožuose. Be to, išjungus stabilumo programą ir pasirinkus atskirai siūlomą sportišką važiavimo režimą, visais ratais varomas „T-Roc“ tampa smagiu žaislu slystančiais galiniais ratais.

Eilėje – nauji modeliai

Tačiau „T-Roc“ turi kuo sužavėti: galima drąsiai tvirtinti, kad tai yra geriausiai išbaigtas arba vienas geriausiai išbaigtų automobilių klasėje. Jis labai tiksliai ir maloniai valdomas, pakankamai komfortabilus. Jis nėra pigus, bet šios markės automobiliai niekada tokie ir nebuvo. Dabar tik keista, kodėl vokiečiai taip ilgai užtruko su juo, leisdami rinką užpildyti „Nissan“, „Toyota“, „Opel“, „Peugeot“ ir kitų markių konkurentais.

Jau šiais metais VW turi pristatyti dar mažesnį krosoverį, sukurtą „Polo“ pagrindu bei visiškai naują „Touareg“, kuris turės nutraukti pastaraisiais metais į depresiją panirusius dabartinio modelio pardavimus. Be to, VW žada „T-Roc“ versiją su atviru kabrioleto kėbulu. Bus įdomu.

[infogram id="6da9988b-8537-41a6-a9a2-f7566b888e7c" prefix="OlP" format="interactive" title="VZ BANDO"]

[infogram id="98fe1da7-edc2-4224-a89a-39c424553a61" prefix="Jbi" format="interactive" title="technines charakteristikos"]

FOTOGALERIJA Volkswagen T-Roc (14 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prekybos mokesčio kirvis – ir virš automobilių pramonės atstovų galvų  Premium 2

Specializuotoje rinkoje veikiantys autorizuoti automobilių gamintojų atstovai tikina, kad naujasis stambios...

Automobiliai
2019.12.09
E. Muskas išteisintas šmeižto byloje

Elektromobilių gamybos milžinės „Tesla“ vienas iš įkūrėjų Elonas Muskas penktadienį buvo išteisintas...

Automobiliai
2019.12.07
Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04
Papildoma įranga – vis didėjanti galutinės automobilio kainos dalis Premium

Iš 37-ių šiais metais konkursui Lietuvos „Metų automobilis“ pateiktų naujų ir atnaujintų automobilių dauguma...

Automobiliai
2019.12.02
Lapkritį – 48% siekęs naujų automobilių rinkos augimas ir „Peugeot“ sugrįžimas 

Lapkričio mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinka vėl išlaikė augimą, kurį tradiciškai palaikė reeksportas...

Automobiliai
2019.12.02
VŽ bando „Lexus“: kaip japonai 30 metų vokiečius įveikinėjo Premium

Lygiai prieš trisdešimt metų prabangių automobilių gamintojas „Lexus“ metė iššūkį stipriausiems „premium“...

Automobiliai
2019.12.01
Naujas „Golf“: septintą kartą išvengta revoliucija Premium

Aštuntos kartos kompaktinis „Volkswagen“ hečbekas septintą kartą išvengė esminių permainų – iki šiol tokia jo...

Verslo klasė
2019.11.30
2021 m. – reikšmingi „formulės 1“ pokyčiai

Tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA) paskelbė 2021-ųjų „formulės 1“ (F1) reglamentą, kuris pakeis...

Automobiliai
2019.11.23
„Volkswagen“: Kinijos automobilių rinka pasveiks kitąmet

„Volkswagen“ grupė, didžiausia užsienio automobilių gamintoja Kinijoje, tikisi, kad kitais metais šios šalies...

Automobiliai
2019.11.23
Neeilinės išvaizdos „Tesla Cybertruck“ debiutą nustelbė nesėkmingi eksperimentai  4

Seniai žadėto „Tesla“ elektra varomo pikapo pristatymas Kalifornijoje vyko ne pagal planą, tačiau sulaukė...

Automobiliai
2019.11.22
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

„Metų automobilio“ finalininkai – 7 kontrastingi modeliai 

Trečiadienį Vilniuje surengtoje spaudos konferencijoje buvo paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2020“...

Automobiliai
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau