„Alphabet“ pajamos augo, bet rezultatus temdė nepateisinti „YouTube“ lūkesčiai

Kaip skelbia CNBC, bendrovės pajamos antrąjį ketvirtį padidėjo 14% iki 84,74 mlrd. USD. Tai yra beveik tiek kiek ir prognozavo LSEG analitikai, kurie tikėjosi 84,19 mlrd. USD pajamų.
Pajamų augimą reikšmingai lėmė debesijos paslaugų populiarumas. Šio segmento ketvirčio pajamos (10,35 mlrd. USD) pirmą kartą viršijo 10 mlrd. USD ribą. Pasak „Reuters“, debesijos paslaugų paklausą paskatino intensyvus bendrovės generatyvinio dirbtinio intelekto diegimas.
Bendrovės veiklos pelnas antrąjį šių metų ketvirtį siekė 1 mlrd. USD. Tuo metu pelnas, tenkantis vienai akcijai, sudarė 1,89 USD, kai analitikai prognozavo 1,84 USD pelno už vieną akciją.
Paskelbus rezultatus, „Alphabet“ akcijos atpigo apie 2%.
Skaitmeninės reklamos pajamos taip pat augo, tam neabejotinai įtakos turėjo ir Paryžiaus olimpinės žaidynės bei ne vienoje šalyje šiemet vykstantys rinkimai, pastebi „Reuters“. Reklamos pajamos siekė 64,62 mlrd. USD, kas yra 10% mažiau nei praėjusių metų antrąjį ketvirtį, kai jos siekė 58,14 mlrd. USD.
Kaip pažymi CNBC, tai rodo, kad „Google“ reklamos verslas toliau auga, nors ir lėčiau nei pirmąjį ketvirtį. Sulėtėjimą lėmė didėjanti infliacija ir palūkanų normos, kas sumažino bendrovių rinkodaros biudžetus.
Visgi, vaizdo įrašų platformos „YouTube“ reklamos pajamos (8,66 mlrd. USD) buvo kiek mažesnės nei prognozavo Volstrito analitikai (8,93 mlrd. USD). Nepaisant to, kad „YouTube“ reklamos ketvirčio pajamos augo palyginus su praėjusiųjų metu tuo pačiu ketvirčiu, kai jos siekė 7,66 mlrd. USD, vis garsiau kalbama, kad „YouTube“ neatsilaiko prieš kitų socialinių tinklų, ypač „TikTok“ konkurenciją.
VŽ rašė, kad kibernetinio saugumo sprendimų startuolis „Wiz“ pirmadienį pranešė, jog traukiasi iš planuoto 23 mlrd. USD bendrovės pardavimo „Google“ valdytojai „Alphabet“. Vietoje to, „Wiz“ ruošiasi surengti pirminį viešąjį akcijų siūlymą (IPO).
Pirmadienį „Google“ pranešė, kad bendrovės vystomoje naršyklėje „Chrome“ ir toliau bus naudojami trečiųjų šalių slapukai (angl. cookies). Toks sprendimas priimtas, nepaisant daugelį metų „Google“ duotų pažadų palaipsniui atsisakyti šios technologijos, skirtos naudotojams internete sekti.