Technologijos Technologijos Technologijos Technologijos Technologijos
2021-06-02 08:45

„Kilo Health“ vadovas: kai pajunti pasaulio skonį, vien tik Lietuvos rinkoje vystyti verslo nebesinori

Tadas Burgaila, sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tadas Burgaila, sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prieš trejus su puse metų su prekės ženklu „Kilo Health“ pradėjęs veikti lietuvių startuolis šįmet jau planuoja didesnes nei 100 mln. Eur pardavimo pajamas. Apie 30 sveikatingumo produktų portfelyje turintis ir juos visame pasaulyje parduodantis „Kilo Health“ žvalgosi ir į naujas sveikatinimo nišas. Tadas Burgaila, vienas startuolio įkūrėjų ir vadovas, sako, kad sėkmės variklis yra sistema, kuri leidžia greitai kurti verslus.

Praėjusiais metais su „Kilo Health“ prekės ženklu veikiančias įmones valdančios „Kilo grupės“ konsoliduotos pardavimo pajamos sudarė 57,4 mln. Eur ir per metus augo dvigubai, rodo Registrų centro duomenys. „Kilo grupė“ apyvartą ir šįmet planuoja auginti bent du kartus. 

Anot T. Burgailos, startuolis apie pusę pajamų gauna iš JAV, nemažą dalį sudaro anglakalbės šalys – Jungtinė Karalystė, Australija Kanada, taip pat ir didžiosios Europos valstybės.

52795
130817
52791