„Booking.com“: Lietuva suviliojo savo dinamika ir kalbų mokėjimu

Publikuota: 2017-12-04
Jamesas Watersas, „Booking.com“ klientų aptarnavimo paslaugų vadovas. Bendrovės nuotr.
Jamesas Watersas, „Booking.com“ klientų aptarnavimo paslaugų vadovas. Bendrovės nuotr.

Nyderlandų viešbučių užsakymo internetu bendrovė „Booking.com“ klientų aptarnavimo centrą atidarys balandį.  Teigiama, kad daugumos darbuotojų ieškos vietinėje rinkoje, o mūsų šalies pasirinkimą nulėmė jos dinamiškumas ir daug kalbų mokantys žmonės.

Bendrovė iki 2018 m. pabaigos tikisi įdarbinti apie 200 žmonių. Šiuo metu jos svetainėje pateikiama, kad Lietuvoje ieškoma klientų aptarnavimo vadovo ir įdarbinimo specialisto.

3.940 k.m dydžio klientų aptarnavimo centras įsikurs Suomijos kapitalo bendrovės „Technopolis Lietuva“ biurų miestelyje sostinės Ozo parke. Jis bus dviejuose naujo „Technopolio“ pastato „Penta“ aukštuose.

„Vilnius plėtojasi kaip svarbi regiono sostinė, kurioje mes galime įdarbinti reikiamus talentus ir toliau didinti darbuotojų skaičių regione. Tai yra puiki vieta atidaryti pirmąjį savo klientų aptarnavimo centrą Baltijos šalyse“, – VŽ komentuoja Jamesas Watersas, bendrovės klientų aptarnavimo vadovas.

VŽ rašė, kad formuojamame klientų aptarnavimo centre per penkerius metus būtų įdarbinta iki 900 žmonių. Kompanija jau įregistravo savo antrinę įmonę Lietuvoje „Booking.com Customer Service Center“, kuriai ir vadovauja p. Watersas.

Pasak jo, augant klientų ir partnerių skaičiui, bendrovė nuolatos ieško žmonių, kurie mokėtų rusų, vokiečių, lenkų, anglų ar lietuvių kalbas. Geri kalbų įgūdžiai ir buvo viena esminių priežasčių, kodėl stambi kompanija nusprendė čia atidaryti savo biurą. Kita priežastis – Baltijos regiono dinamiškumas.

Be to, dairantis į Lietuvą buvo bendraujama ir su investicijų pritraukimo agentūra „Investuok Lietuvoje“.

„Investuok Lietuvoje“ yra patenkinta su „Booking.com“ vykusiu bendradarbiavimu pasirenkant naująjį klientų aptarnavimo centrą įkurti Vilniuje, sveikiname šią pasaulinę įmonę prisijungus prie mūsų verslo bendruomenės“, – teigia Mantas Katinas, agentūros generalinis direktorius.

Ieškos vietinių

Pono Waterso teigimu, naujas klientų aptarnavimo centras patenkins bendrovės poreikius vykdomai pasaulinei plėtrai. Todėl tai nėra mėginimas sukoncentruoti išsibarsčiusius mažesnius padalinius į vieną stambų centrą. Dėl jo atsidarymo Lietuvoje, kitose šalyse mažinti darbuotojų skaičiaus neplanuojama.

Paklaustas, ar dėl sprendimo kurti klientų aptarnavimo centrą Lietuvoje, į čia bus perkelta dalis darbuotojų, pašnekovas teigia, kad persikels keli aukštesniosios grandies darbuotojai. Tačiau didžiąją dalį žmonių mėginama rasti vietinėje rinkoje.

„Booking.com“ skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktas pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje „Booking.com“ svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7.000 klientų aptarnavimo agentų.

„Booking.com“ nuo 2005 m. valdo JAV kelionių bendrovė „The Priceline Group“, kuri tuo metu ją įsigijo už 133 mln. USD. Šiuo metu 70 šalių visame pasaulyje esančiuose 204 įmonės biuruose dirba daugiau nei 15.000 žmonių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
IT specialistai ir jų uždarbis: Baltijos šalių, Baltarusijos ir Ukrainos apžvalga 17

Skaičiuojama, kad Estijoje didžiausia populiacijos dalis tiesiogiai dirba informacinių technologijų (IT)...

„Telia“ ir „Bitė“ skundžia „Tele2“ reklamas 2

Panašu, kad ruduo į telekomunikacijų sektorių grįžta su trenksmu – bendrovės aštriai sukryžiavo ietis savo...

Rinkodara
2018.08.21
„Samsung“ stiprina prekybos pozicijas Lietuvoje, atidaro dar vieną parduotuvę

Pietų Korėjos milžinė „Samsung“ atidaro jau šeštą parduotuvę Lietuvoje. Rugpjūčio 24 d., penktadienį,...

„Veleza“ dalį akcijų pasiūlė minios investavimo platformoje Premium 1

Grožio industrijoje veikiantis lietuviškas startuolis „Veleza“ pradėjo platinti dalį savo akcijų minios...

Piniginė telefone: „MoQ beta“ gali atsisiųsti išmaniųjų turėtojai 52

Trijų mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė Lietuva“, „Tele2“ ir „Telia Lietuva“– sukurta mobiliųjų mokėjimų...

„Tesla“ akcijos pinga po analitikų kritikos vadovui 3

JAV elektromobilių gamintojos „Tesla“ akcijos pirmadienį pinga apie 7%, iki trijų mėnesių žemumų, po žinios,...

Rinkos
2018.08.20
Registrų mobiliojo e. parašo sistema atstatyta 2

Registrų centras (RC) praneša, kad apie 16 val. pavyko pašalinti sutrikimus infrastruktūroje, dėl kurių...

„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ ginčą dėl reklamos sprendžia teisme

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ skundžia „Tele2“ reklamą, kurioje buvo naudojamas „Labas“ prekės...

Rinkodara
2018.08.20
Vaikai skatina įsigyti kompiuterį ir interneto prieigą

Šių metų pirmą ketvirtį asmeninius kompiuterius namuose turėjo 76%, o interneto prieigą – 78% namų ūkių, tai...

„Tablein“ naują veiklos modelį išbandys Lietuvoje Premium

Kauno bendrovė „Internet Marketing Solutions“, prieš kelerius metus pasiūliusi staliukų rezervavimo ir svečių...

Mėnesio sandoris: „Telia“ pirkinys Norvegijoje už 2,2 mlrd. Eur

Švedijos telekomunikacijų milžinė „Telia“ liepos viduryje pranešė apie pasiektą susitarimą su Danijos...

Rinkos
2018.08.19
Biuro robotai gali sutaupyti iki 20% darbuotojų laiko Premium 4

Verslo procesų robotizavimas pasaulyje įgauna pagreitį. Vidurio ir Rytų Europos rinkos šiek tiek atsilieka...

Dirbtinis intelektas – jeigu neįdarbinsime mes, įdarbins prieš mus 3

Atrodo, kad nuolat pasikartojančios milžiniškų kiekių duomenų vagystės įsilieja į kasdienį gyvenimą ir...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Ruošiasi plėtrai JAV: pasitelkė prestižinį Kalifornijos universitetą Premium

Keturios Lietuvoje veikiančios bendrovės pateko į Kalifornijos universiteto Los Andžele programą verslui. Su...

„Tesonet“ vadovai investavo į „Hostinger“ Premium 3

Eimantas Sabaliauskas ir Tomas Okmanas, informacinių technologijų bendrovės „Tesonet“ įkūrėjai ir vadovai,...

Santaros klinikos prašo sukurti geresnį apšvietimą operacinėms Premium

Mokslininkai ir verslininkai kviečiami operacinėms sukurti geresnį apšvietimą, kuris leistų pasodrinti ir...

Vietos vaizdo žaidimų rinka stiebiasi į viršų Premium

Lietuvos žaidimų industrija, nors vis dar nedidelė, toliau auga ir bręsta stambių kompanijų atėjimui. Kartu...

KTU siūlo išmanų Vilniaus šiukšlių krizės sprendimą 14

Kauno technologijos universitetas (KTU) sostinės bėdas su šiukšlėmis siūlo spręsti diegiant išmanią...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau