„Booking.com“: Lietuva suviliojo savo dinamika ir kalbų mokėjimu

Bendrovė iki 2018 m. pabaigos tikisi įdarbinti apie 200 žmonių. Šiuo metu jos svetainėje pateikiama, kad Lietuvoje ieškoma klientų aptarnavimo vadovo ir įdarbinimo specialisto.
3.940 k.m dydžio klientų aptarnavimo centras įsikurs Suomijos kapitalo bendrovės „Technopolis Lietuva“ biurų miestelyje sostinės Ozo parke. Jis bus dviejuose naujo „Technopolio“ pastato „Penta“ aukštuose.
„Vilnius plėtojasi kaip svarbi regiono sostinė, kurioje mes galime įdarbinti reikiamus talentus ir toliau didinti darbuotojų skaičių regione. Tai yra puiki vieta atidaryti pirmąjį savo klientų aptarnavimo centrą Baltijos šalyse“, – VŽ komentuoja Jamesas Watersas, bendrovės klientų aptarnavimo vadovas.
VŽ rašė, kad formuojamame klientų aptarnavimo centre per penkerius metus būtų įdarbinta iki 900 žmonių. Kompanija jau įregistravo savo antrinę įmonę Lietuvoje „Booking.com Customer Service Center“, kuriai ir vadovauja p. Watersas.
Pasak jo, augant klientų ir partnerių skaičiui, bendrovė nuolatos ieško žmonių, kurie mokėtų rusų, vokiečių, lenkų, anglų ar lietuvių kalbas. Geri kalbų įgūdžiai ir buvo viena esminių priežasčių, kodėl stambi kompanija nusprendė čia atidaryti savo biurą. Kita priežastis – Baltijos regiono dinamiškumas.
Be to, dairantis į Lietuvą buvo bendraujama ir su investicijų pritraukimo agentūra „Investuok Lietuvoje“.
„Investuok Lietuvoje“ yra patenkinta su „Booking.com“ vykusiu bendradarbiavimu pasirenkant naująjį klientų aptarnavimo centrą įkurti Vilniuje, sveikiname šią pasaulinę įmonę prisijungus prie mūsų verslo bendruomenės“, – teigia Mantas Katinas, agentūros generalinis direktorius.
Ieškos vietinių
Pono Waterso teigimu, naujas klientų aptarnavimo centras patenkins bendrovės poreikius vykdomai pasaulinei plėtrai. Todėl tai nėra mėginimas sukoncentruoti išsibarsčiusius mažesnius padalinius į vieną stambų centrą. Dėl jo atsidarymo Lietuvoje, kitose šalyse mažinti darbuotojų skaičiaus neplanuojama.
Paklaustas, ar dėl sprendimo kurti klientų aptarnavimo centrą Lietuvoje, į čia bus perkelta dalis darbuotojų, pašnekovas teigia, kad persikels keli aukštesniosios grandies darbuotojai. Tačiau didžiąją dalį žmonių mėginama rasti vietinėje rinkoje.
„Booking.com“ skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktas pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje „Booking.com“ svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7.000 klientų aptarnavimo agentų.
„Booking.com“ nuo 2005 m. valdo JAV kelionių bendrovė „The Priceline Group“, kuri tuo metu ją įsigijo už 133 mln. USD. Šiuo metu 70 šalių visame pasaulyje esančiuose 204 įmonės biuruose dirba daugiau nei 15.000 žmonių.