„Booking.com“: Lietuva suviliojo savo dinamika ir kalbų mokėjimu

Publikuota: 2017-12-04
Jamesas Watersas, „Booking.com“ klientų aptarnavimo paslaugų vadovas. Bendrovės nuotr.
svg svg
Jamesas Watersas, „Booking.com“ klientų aptarnavimo paslaugų vadovas. Bendrovės nuotr.

Nyderlandų viešbučių užsakymo internetu bendrovė „Booking.com“ klientų aptarnavimo centrą atidarys balandį.  Teigiama, kad daugumos darbuotojų ieškos vietinėje rinkoje, o mūsų šalies pasirinkimą nulėmė jos dinamiškumas ir daug kalbų mokantys žmonės.

Bendrovė iki 2018 m. pabaigos tikisi įdarbinti apie 200 žmonių. Šiuo metu jos svetainėje pateikiama, kad Lietuvoje ieškoma klientų aptarnavimo vadovo ir įdarbinimo specialisto.

3.940 k.m dydžio klientų aptarnavimo centras įsikurs Suomijos kapitalo bendrovės „Technopolis Lietuva“ biurų miestelyje sostinės Ozo parke. Jis bus dviejuose naujo „Technopolio“ pastato „Penta“ aukštuose.

„Vilnius plėtojasi kaip svarbi regiono sostinė, kurioje mes galime įdarbinti reikiamus talentus ir toliau didinti darbuotojų skaičių regione. Tai yra puiki vieta atidaryti pirmąjį savo klientų aptarnavimo centrą Baltijos šalyse“, – VŽ komentuoja Jamesas Watersas, bendrovės klientų aptarnavimo vadovas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

VŽ rašė, kad formuojamame klientų aptarnavimo centre per penkerius metus būtų įdarbinta iki 900 žmonių. Kompanija jau įregistravo savo antrinę įmonę Lietuvoje „Booking.com Customer Service Center“, kuriai ir vadovauja p. Watersas.

Pasak jo, augant klientų ir partnerių skaičiui, bendrovė nuolatos ieško žmonių, kurie mokėtų rusų, vokiečių, lenkų, anglų ar lietuvių kalbas. Geri kalbų įgūdžiai ir buvo viena esminių priežasčių, kodėl stambi kompanija nusprendė čia atidaryti savo biurą. Kita priežastis – Baltijos regiono dinamiškumas.

Be to, dairantis į Lietuvą buvo bendraujama ir su investicijų pritraukimo agentūra „Investuok Lietuvoje“.

„Investuok Lietuvoje“ yra patenkinta su „Booking.com“ vykusiu bendradarbiavimu pasirenkant naująjį klientų aptarnavimo centrą įkurti Vilniuje, sveikiname šią pasaulinę įmonę prisijungus prie mūsų verslo bendruomenės“, – teigia Mantas Katinas, agentūros generalinis direktorius.

Ieškos vietinių

Pono Waterso teigimu, naujas klientų aptarnavimo centras patenkins bendrovės poreikius vykdomai pasaulinei plėtrai. Todėl tai nėra mėginimas sukoncentruoti išsibarsčiusius mažesnius padalinius į vieną stambų centrą. Dėl jo atsidarymo Lietuvoje, kitose šalyse mažinti darbuotojų skaičiaus neplanuojama.

Paklaustas, ar dėl sprendimo kurti klientų aptarnavimo centrą Lietuvoje, į čia bus perkelta dalis darbuotojų, pašnekovas teigia, kad persikels keli aukštesniosios grandies darbuotojai. Tačiau didžiąją dalį žmonių mėginama rasti vietinėje rinkoje.

„Booking.com“ skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktas pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje „Booking.com“ svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7.000 klientų aptarnavimo agentų.

„Booking.com“ nuo 2005 m. valdo JAV kelionių bendrovė „The Priceline Group“, kuri tuo metu ją įsigijo už 133 mln. USD. Šiuo metu 70 šalių visame pasaulyje esančiuose 204 įmonės biuruose dirba daugiau nei 15.000 žmonių.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Amazon“ planas: „Alexa“ galės atkartoti bet kieno balsą

Technologijų bendrovė „Amazon“ teigia, kad jos kuriamas balsu valdomas skaitmeninis asistentas „Alexa“ galės...

Inovacijos
2022.06.25
VŽ infografika: kur Europoje nepageidaujamas „Huawei“ Premium

Kinijos telekomunikacijų milžinė „Huawei“ praėjusio dešimtmečio pradžioje tapo pasauliniu savo sektoriaus...

Inovacijos
2022.06.25
Vokietijoje pradėtas tyrimas dėl „Google Maps“ antikonkurencinės praktikos

Vokietijos Konkurencijos priežiūros tarnyba antradienį pranešė pradėjusi tyrimą „Google Maps“ atžvilgiu dėl...

Inovacijos
2022.06.24
Dėl kibernetinių atakų galimi „Lietuvos geležinkelių“ svetainių sutrikimai

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupė susiduria su grupės bendrovių interneto svetainių sutrikimais. Bendrovės...

Logistika
2022.06.23
Startuolio „DappRadar“ įkūrėjas: užsitęsus kriptovaliutų kainų kilimui, pradedi laukti ir kriptožiemos Premium 1

Nuo metų pradžios kriptorinkoje besitęsiantis smukimas yra geras metas susitelkti į darbus ir patikrinti...

Inovacijos
2022.06.23
P. Kuisys: ruošiamės blogiausiam, o tikimės geresnio Premium

Nors ekonominės krizės – galbūt pageidaujamas reiškinys, į jas reikėtų žiūrėti kaip į savotišką gydymą – per...

Inovacijos
2022.06.23
50 mln. Eur investicija Klaipėdoje – galimybė pramonei nebemindžikuoti ties inovacijų slenksčiu Premium 1

Jau šį rudenį planuojama baigti statyti 21.000 kv. m ploto pramonės inovacijų parką „VMG Technics R&D Park“,...

Vadyba
2022.06.23
„Telia Lietuvos“ komandą papildė trys naujos vadovės 4

„Telia Lietuvos“ valdyba patvirtino naują bendrovės struktūrą ir iš įmonės vidaus paskyrė privačių klientų,...

Vadyba
2022.06.23
Teks augti iš nuosavo kapitalo

Pasibaigus pigių pinigų vakarėliui, pasaulio technologijų įmonės praneša stabdančios plėtros planus, o...

Nuomonės
2022.06.23
„Google“ sutiko mokėti už Vikipedijos turinį

„Google“ sutiko mokėti Vikipedijai už jos paieškos sistemoje rodomą turinį – tais pačiais principais kaip...

Inovacijos
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Payseros“ pelną gelbėjo parduotas sklypas, ruošiasi tapti tarpusavio skolinimo platforma Premium

Finansinių technologijų bendrovės „Paysera“ pelnas per praėjusius metus susitraukė perpus, mažėjus kainoms už...

Rinkos
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
Bizūnas dar neišgąsdino: kriptoįmonės Lietuvoje toliau dygsta kaip grybai po lietaus Premium

Vyriausybė kriptopaslaugų tiekėjų reguliavimo sugriežtinimui pritarė anksčiau birželį. Dabar svarstymai...

Inovacijos
2022.06.22
Vilniaus planui - išskirtinis Lietuvos GIS bendruomenės įvertinimas Verslo tribūna

Į didžiausią profesinį metų renginį „Lietuvos Esri GIS naudotojų konferenciją“ susirinkę Geografinių...

Verslo aplinka
2022.06.22
„Baltic Amadeus“ įgijo „Microsoft Gold Cloud Platform“ kompetenciją Verslo tribūna

Vokietijos rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovė „Statista“ skelbia, kad Europos debesų kompiuterijos rinkos...

E. Musko norą perimti „Twitter“ stabdo netikrų paskyrų klausimas 1

Elonas Muskas, verslo magnatas, antradienį pareiškė, kad jo 44 mlrd. USD pasiūlymą dėl „Twitter“ perėmimo...

Inovacijos
2022.06.21
Naujasis „Bitė Lietuvos“ vadovas – G. Butėnas

Naujuoju UAB „Bitė Lietuva“ vadovu paskirtas Gintas Butėnas, ilgametis bendrovės darbuotojas, pastaruoju metu...

Inovacijos
2022.06.21
„Hostinger“ augimo rodikliai: 1.000 darbuotojų, 42 mln. apyvarta ir 36 mln. Eur pajamų už ateities paslaugas Premium 11

Interneto svetainių prieglobos ir susijusių paslaugų UAB „Hostinger“ pernai vėl augo daugiau nei 50% ir...

Inovacijos
2022.06.21
Dėl „Cloudfare“ gedimo buvo sutrikusi populiarių paslaugų veikla

Dėl gedimo debesijos paslaugų tiekėjos „Cloudfare“ sistemose antradienį kurį laiką buvo sutrikęs įvairių...

Inovacijos
2022.06.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku