Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Išverskim pavadinima 'liaudies automobilis' ir kaina žiūrekim, nupušo vadyba nutolo nuo ištaku
Su tokia kainodara ne vieną gamyklą dar uždarys...
Kinietis uz tokia kaina 2-3 pagamina panasios klases. Kaip rasti jegu save itikinti rinktis eu preke esant tokiam skirtumu?
Baisuoklis
Aparatas gražus, bet kaina tai ne gamintojo, o besaikio reguliavmo ir biurokratijos išlaikymo išraiška. Ir tai galioja visoms prekms. Mūsų statybos to atspindys.
Nu jau, tiesog užsimeta maržą belekokią ir tiek.
Biurokratijos išlaikymo išraiška statybos kainos :D Taip, nes apdailą ir įrengimą, kuris sudaro daugiau nei pusę galutinės sąmatos, labai reguliuojama. Į ką čia bandai apeliuoti, t.y. energinį efektyvumą, statant naują namą, energinio efektyvumo priemonių įtaka naujo pastato kainai ~5-7% lyginant su C klase. Atsiperka per mažesnes energijos sąnaudas. Čia jau net nekalbant apie komforto skirtumus. O jei dar ir infrastruktūros kraštus įtrauktum, kad tą C klasės pastatą tinkamai šildyti ne kietu kuru, tai skirtumas sumažėti gali ir iki mažiau 2%.
Gal aš tuo ponu kaunascity nasižaviu, bet statybų brangimo priežastis jis labai aiškiai įvardijo. Biurokratija kainuoja kiekviename žingsnyje, apdailos atlikėjaibirgi apnikti įvairių popierėlių. Nebent nelegalai ir baltarusijos dirba
Jis kalba apie statybos leidimus. Kurie niekaip nesusiję su elektromobiliais ar Europos biurokratija. Kodėl Europoje EV brangiau nei Kinijoje kainuoja? Na pradėti reikėtų nuo to, kad saugumo reikalavimų kiniški automobiliai vakaruose neatitinka. Tada garantijai reikalavimai (8 metai akumuliatoriui), mokesčiai, masto ekonomija pasiekta Kinijoje (Kinijoje pagaminama daugiau nei pusė pasaulio EV), na o svarbiausia, milžiniškos subsidijos elektromobilių gamintojams, kurie per kainą dabar pjauna vieni kitiems gerkles, nes reikia aršiai dėl pirkėjų kovoti. Taip kad biurokratija lemia, kad Europoje turime daug saugesnius automobilius, turime kažkokias kokybės garantijas ir turime verslą, kuris nėra tiesiogiai iš valstybės finansuojamas. Trūkumai - verslas užmigęs ir į naujoves investuoja vangiai. Dar prieš 5 metus didžioji dalis automobilių gamintojų sakė VDV liks nišinis produktas ir toliau milijardus investavo į VDV tyrimus. Būtent to rezultatas yra, kad EV gaminami Europoje nėra konkurencingi. Biurokratija tiesiog nepakankamai skatino elgtis verslo priešingai, nei kad patys norėjo. Realiai - Nokia iš naujo.
P.S. nusipirkau miestui elektromobilį iš salono, 19k€ prieš subsidiją. Mieste ~200km panašu įveikčiau. Ką už 19k€ iš VDV galima nusipirkti, kad turėtų ir greičio palaikymą, avarinį stabdymą, kameras parkavimui, multimedia normalų ir t.t. O kaip vartotojui, kuris sumokės 14k€, kas yra pigiau? Elektros sąnaudos ~2€/100 km jei skaičiuoti pirkimo kainą. Jei atsižvelgti, kad turiu saulės elektrinę, tai <1€/100 km. Problema, kad niekas nenori pirkti mažesnių mašinų, visiems reikia SUV, didelio, galingo, ne esmė, kad tik mieste važinės, ir turbūt niekada nesėdės mašinoje 4 žmonės.
Aš už tokią kainą nusipirkau KIA e- Niro 3,5 metų senumo. Post lizinginis dar liko garantija 3,5 meto. Miesto visureigis. Variklis 150 KW. Akumuliatorius 64KW. Nuvažiuoja apie 400 km. Įdėta viskas kas įmanoma. Tokios kainos rinkoje. Kam naujas Dacia Spring kai galima truputį padevėtą normalų?
Nusipirkau šviežiai Audi Q5 dyzelis. Man suoer. Po miestą nevažinėjju, bute gyvenu, laikau parkinge po namu saulės elektrinių neturiu, Nėra jokių ten kamerų ir distronikų, bet vairuoti netrudo. 37keur man užteks ilgam. Netikiu kad pirksiu kada elektrinį, per senas būsiu
Kokios elektros sanaudos buvo vz testo metu?
Kokios elektros sanaudos buvo vz testo metu?