2014-04-10 03:01

Kodėl seni geriau už naujus

Norint parduoti daugiau visai nebūna turėti daugiau klientų. Verslo ekspertai pabrėžia, kad pardavėjai, kurie nuolat ieško naujų pirkėjų, tačiau pamiršta draugystę su turimais, daro didelę klaidą. Naujų klientų rasti visuomet yra gana sunku ir nemažai kainuoja. Tenka investuoti į reklamą, taikyti akcijas. Klientų įpročius keisti labai sunku, tad net ir minėtos priemonės dar nebūtinai duos naudos.
Visų pirma, daug dėmesio skirdami naujiems pirkėjams, verslininkai dažnai praranda jau turimus, mat šiems skyrė pernelyg mažai dėmesio. Tokiu atveju lėšos, skirtos pirkėjams pritraukti, nueina veltui. Vieni pirkėjai keičia kitus, tačiau naujieji tikriausiai iš karto netaps lojalūs ir nuolatiniai, todėl iš tiesų patirsite didelių nuostolių.
Antra, visuomet reikia pagalvoti apie konkurenciją. Jei išsaugosite turimą klientą, jis netaps jūsų konkurentų klientu. Žmonės paprastai nenustoja pirkti prekių, kurias yra įpratę pirkti, jie tiesiog perka jų kitose vietose. Kol viliosite konkurentų klientus, jie vilios jūsiškius. Šioje grandinėje tikriausiai niekas nelaimės. O jei ir laimės, tai labai trumpam laikui.
Galiausiai, prekybos žinovai sutaria, kad parduoti prekę turimam ir pažįstamam pirkėjui visuomet bus lengviau nei naujam, kurio įpročiai nėra aiškūs. Jei per kelerius metus puikiai išsistudijavote savo auditorijos įpročius, pasistengę tikrai galėtumėte parduoti daugiau. Trumpai tariant, keliems nuolatiniams klientams parduoti galėtumėte daugiau nei kelioms dešimtims naujų.
52795
130817
52791