2024-07-30 18:49

Užimtumo tarnyba per klaidą atskleidė tūkstančių klientų duomenis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Užimtumo tarnyba per klaidą 29.000 klientų duomenis atskleidė tretiesiems asmenims.

Anot tarnybos, klaida padaryta praėjusią savaitę, liepos 25 d., kai Vilniaus klientų aptarnavimo specialistė elektroniniu laišku siųsdama laišką–kvietimą klientams į mokymus nepatikrino, ar panaikinti pertekliniai dokumentai.

„Todėl per klaidą buvo išsiųsti kitų Užimtumo tarnybos klientų duomenys. Visų laiškų gavėjų tapatybė yra žinoma“, – teigiama tarnybos pranešime.

Jos duomenimis, liepos 26 d. visi laiškus gavę 280 asmenys informuoti apie asmens duomenų saugumo pažeidimą. 

Visų jų paprašyta ištrinti prisegtą informaciją.

Iš viso atskleisti 29.000 Užimtumo tarnybos klientų duomenys: vardai, pavardės, asmens kodai, elektroninio pašto adresai, telefono numeriai, adresai, taip pat registracijos Užimtumo tarnyboje informacija.

„Šiuo metu visiems šiems klientams siunčiami informaciniai laiškai apie įvykusį duomenų konfidencialumo pažeidimą bei kokių veiksmų siūloma imtis, kad būtų sumažinta arba išvengta galimos žalos“, – nurodė Užimtumo tarnyba.

Taip pat ji aiškinasi, kodėl šiuo atveju nesuveikė visų darbuotojų elektroniniame pašte įdiegtos duomenų praradimo prevencijos priemonės, neleidžiančios išsiųsti konfidencialios informacijos.

„Atsiprašome visų, kuriuos galėjo paveikti šis incidentas. Išsyk imtasi priemonių, kad būtų išvengta panašių atvejų ateityje. Deja, šios žmogiškojo faktoriaus klaidos nesustabdė įdiegtos techninės priemonės. Svarbu, kad galėjome iš karto identifikuoti asmenis, gavusius konfidencialią informaciją ir su jais nedelsiant susisiekti“, – sakė Evaldas Bračiulis, Užimtumo tarnybos duomenų apsaugos pareigūnas.

Užimtumo tarnyba apie šį atvejį informavo Valstybės duomenų apsaugos inspekciją.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791