UAB „Ofnis“: valymo rinkos ateitis – robotizacija ir tvarūs sprendimai

Tolygų augimo greitį įmonei pavyksta išlaikyti nepaisant to, kad rinka pastaraisiais metais nėra stabili.
„Stabilus augimas – sėkmingo ir kruopštaus nuolatinio darbo įrodymas. Per šį laikotarpį iššūkių netrūko, tačiau mums pavyksta augti ir gerinti rezultatus. Vienas iš svarbiausių augimo veiksnių buvo klientų aptarnavimo kokybės gerinimas. Norėdami užtikrinti greitesnį ir efektyvesnį klientų aptarnavimą, investavome į serviso stiprinimą. Taip pat atnaujinome automobilių parką, kad galėtume dirbti dar sklandžiau ir efektyviau“, – apžvelgia J. Mažuika ir priduria, kad įmonės stabilumą garantuoja ir maža darbuotojų kaita.
UAB „Ofnis“ yra prekės ženklų „Hako“, „Multicar“, „Barbieri“ „Otto Christ“, „Buzil“, „Kranzle“, „Cleanfix“ „Hammelmann“, „Butzbach“ platintoja Lietuvoje, turinti išskirtines atstovavimo teises ir ilgalaikius kontaktus su produkcijos gamintojais iš Vokietijos, Šveicarijos, bei Italijos.
Savo produkciją įmonė realizuoja Lietuvoje ir už jos ribų: „Hako“, „Multicar“, „Christ“, „Buzil“, „Kranzle“, „Cleanfix“, „Butzbach“ produktus – Lietuvoje, „Otto Christ“ – Lietuvoje ir Latvijoje, „Hammelmann“ - Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Kokybės standartas nekinta
UAB „Ofnis“ Lietuvos ir užsienio klientams parduoda valymo įrangą ir valymo priemones, vykdo šios įrangos remontą, techninį aptarnavimą bei priežiūrą. Automobilių plovimo įrangos bei automatinių segmentinių vartų montavimą, jų priežiūrą, techninį aptarnavimą bei remontą.
„Priklausomai nuo paslaugos ir gamintojo, Lietuvoje šiuo metu užimame nuo 5 iki 30 proc. rinkos“, – atskleidžia bendrovės direktorius Dainius Gabrilevičius.
24 metus veikiančios įmonės klientų sąraše – didieji prekybos centrai UAB „Rimi Lietuva“, UAB „Norfos mažmena“ ir UAB „Lidl Lietuva“, degalinių tinklai UAB „Viada LT“, UAB „Baltic Petroleum“, UAB „Stateta“, UAB „Alauša“, komercinio transporto įmonės UAB „Girteka“, UAB „Vlantana“, UAB „Rivona“, servisų tinklas „Skuba“, AB „Lietuvos geležinkeliai“, UAB „Vilniaus visuomeninis transportas“, šalies savivaldybės, logistikos centrai ir maisto pramonės bendrovės. Anot pašnekovo, užsitarnauti jų pasitikėjimą padėjo atsakingas požiūris į partnerystes ir betarpiškas santykis su klientais.
„Bendrovės savininkas ir direktorius Dainius Gabrilevičius dar 1993 metais pirmasis Lietuvoje pradėjo atstovauti Vokietijos valymo technikos gamintoją „Kärcher“. 2000 m. jis įkūrė bendrovę, kurios tikslas – tiekti aukštos kokybės, įperkamą produkciją ir paslaugas klientams, bei greitai spręsti bet kokias iškilusias problemas – nepakito iki šiol, – sako J. Mažuika. – Ir dabar pats vadovas atrenka visą produkciją, kuria prekiauja įmonė“.

Klientai jaučia naudą
Lyginant su kitomis Europos rinkomis, Lietuvos valymo įrenginių ir paslaugų segmente vartotojams ilgą laiką svarbiausia buvo ir yra kaina. Tačiau J. Mažuika pabrėžia, kad naudodami aukšto lygio gamintojų techniką klientai netrunka pastebėti jos privalumus.
„Laikomės požiūrio, kad prietaisai turi tarnauti ilga laiką ir būtį lengvai tvarkomi. Pavyzdžiui, visai įrangai „Ofnis“ ne tik suteikia iki 24 mėn. garantiją, bet ir atlieka garantinę ir pogarantinę priežiūrą. Mūsų servisas atlieka elektrinių ir akumuliatorinių įrankių, elektros variklių, valymo ir plovimo mašinų remontą. Kai klientas mato, kad jo įsigyta technika tarnauja 10 metų ir ilgiau, jis pats įvertina „premium“ segmento produktų privalumus ir naudą. Europoje toks požiūris į kokybę kurį laiką buvo nustumtas į antrąjį planą, tačiau dabar vis dažniau prisimenamas“, – teigia jis.
Sritis, kurioje Lietuvos rinka neabejotinai išsiskiria – dirbtinio intelekto panaudojimo ir įsisavinimo greitis.
„Technologijų pasaulyje matome dirbtinio intelekto sprendimų bumą. Net ir tokioje konservatyvioje sferoje kaip valymo segmentas vartotojai neatsilieka ir tikisi naujausių sprendimų, – sako J. Mažuika. – Be to, vis daugiau dėmesio skiriama tokioms prekėms ir paslaugoms, kurios padeda tausoti gamtą. Mes taip pat renkamės efektyviai naudoti energiją ir gamtos išteklius, bendradarbiaujame su valymo priemonių gamintojais, kurių prekės darytų kuo mažiau neigiamo poveikio aplinkai“.

Investuoja į technologijas
Nepaisant to, kad visas sektorius šiemet patiria nemažai iššūkių, pirmąjį pusmetį demonstravęs puikius rezultatus, „Ofnis“ planuoja sėkmingai baigti visus 2024-uosius metus.
„Šiemet išaugo elektrinės gatvių šlavimo technikos „Hako“ pardavimai, visoje Lietuvoje, įskaitant mažesniuosius šalies rajonus, įrengėme dizainu ir kokybe išsiskiriančių „Otto Christ“ automatinių ir savitarnos automobilių plovyklų“ – augimo priežastis vardija J. Mažuika.
Jis prognozuoja, kad norėdama išnaudoti kuo daugiau augimo ir tobulėjimo potencialo, bendrovė turės klientams siūlyti daugiau novatoriškų, daugiafunkcių ir tvarių sprendimų.
„Didžiausią potencialą įžvelgiame valymo mašinų robotizacijoje. Pernai didžiojoje UAB „Norfos mažmena“ parduotuvėje įdiegėme šveicarų gamintojo „Cleanfix Reinigungsysteme“ grindų plovimo robotą. Klientui inovacija pasiteisino, todėl artimiausiu metu UAB „Norfos mažmena“ planuoja įdiegti iš viso 45 tokius robotus, kurie palaikys švarą trečdalyje šio tinklo didžiųjų parduotuvių“, - pasakoja J. Mažuika.
Kitąmet bendrovė tikisi palankaus rezultato Europinio konkurso (tenderio) automobilių plovyklų segmente su tarptautiniu degalinių tinklu, tai leistų jai tapti segmento lydere Lietuvoje.
„Be to, norime susigrąžinti prarastą valymo chemijos rinkos dalį, planuojame tą pasiekti dar labiau atsigręždami į tvarius sprendimus ir klientams pasiūlydami gamintojo „Buzil“ ekologišką seriją „Planta“, – planais dalijasi pašnekovas.