Kaip sėkmingai išleisti prekę į rinką: Vilniaus paukštyno pamokos
Įvairiais tyrimais įrodyta, kad net 75% naujų produktų rinkoje patiria nesėkmę, nes neuždirba tiek, kiek gamintojas planavo, rašo „Harvard Business Review“. Produkto nesėkmę lemia daug veiksnių, tačiau didžiausia problema – tinkamo pasirengimo trūkumas. Naujam produktui nepasirengęs gali būti tiek gamintojas, tiek rinka, kuriai jis gali būti per naujas ir per inovatyvus. Paleisti į rinką vartotojų įpročius keičiančius produktus yra bene sunkiausia ir užtrunka ilgiausiai, tačiau sėkmės atveju pardavimo augimas garantuotas.
Ėmėsi vartotojus ugdyti
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai