2016-06-29 21:28

Kaip sėkmingai išleisti prekę į rinką: Vilniaus paukštyno pamokos

Artūras Skairys, „KG Group“ rinkodaros tarnybos direktorius, sako, kad į produkto išleidimą, vystymą ir palaikymą visą laiką žiūrėta plačiau: buvo susitelkta į visos kategorijos plėtotę. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Artūras Skairys, „KG Group“ rinkodaros tarnybos direktorius, sako, kad į produkto išleidimą, vystymą ir palaikymą visą laiką žiūrėta plačiau: buvo susitelkta į visos kategorijos plėtotę. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Produkto išleidimas į rinką yra ilgas ir brangus procesas, negana to, tik kas ketvirta nauja prekė patiria sėkmę ir randa sau vietą po pirkėjų nuolankumo saule.

Įvairiais tyrimais įrodyta, kad net 75% naujų produktų rinkoje patiria nesėkmę, nes neuždirba tiek, kiek gamintojas planavo, rašo „Harvard Business Review“. Produkto nesėkmę lemia daug veiksnių, tačiau didžiausia problema – tinkamo pasirengimo trūkumas. Naujam produktui nepasirengęs gali būti tiek gamintojas, tiek rinka, kuriai jis gali būti per naujas ir per inovatyvus. Paleisti į rinką vartotojų įpročius keičiančius produktus yra bene sunkiausia ir užtrunka ilgiausiai, tačiau sėkmės atveju pardavimo augimas garantuotas.

Ėmėsi vartotojus ugdyti

52795
130817
52791