2016-06-28 19:28

Y kartos pardavėjai kitokie: kaip atskleisti visą jų potencialą

Vaida Šapolė, „Transcom Worldwide Vilniaus“ veiklos ir verslo plėtros direktorė: „Y kartos pardavėjai – lyderių karta, besimėgaujanti asmeniniais pasiekimais ir laimėjimais“. BENDROVĖS NUOTR.
Vaida Šapolė, „Transcom Worldwide Vilniaus“ veiklos ir verslo plėtros direktorė: „Y kartos pardavėjai – lyderių karta, besimėgaujanti asmeniniais pasiekimais ir laimėjimais“. BENDROVĖS NUOTR.
Prognozuojama, kad 2020 m. Y kartos atstovai užims ketvirtadalį darbo rinkos, o darbo stilius iš esmės pasikeis. Darbo rinkoje daugėjant naujos kartos dalyvių, jau pastebimi pirmieji skirtumai tarp profesijų atstovų.

Pardavimų procesas, susidedantis iš pasiruošimo, pasisveikinimo, poreikio išsiaiškinimo, produkto pristatymo, prieštaravimų pašalinimo ir sandorio sudarymo, nėra paprastas, kai nežinai, kaip tai padaryti, ir gali įvykti labai greitai arba trukti visą amžinybę. Tačiau Y kartos atstovų asmeninės savybės sako, kad jie sukurti pardavimams.

Aukštas pasitikėjimas savimi, noras užpildyti savo kompetencijų spragas, atvirumas naujovėms, orientacija į rezultatą ir greitis – Y kartos savybės, kurios ypač reikalingos pardavimų srityje, sako Ramūnas Klyvis, verslo konsultavimo bendrovės „DOOR Training and Consulting Baltic“ konsultantas.

52795
130817
52791