Kitoks vadovavimo stilius: kokias užduotis tai reiškia CEO

„Mano nuomone, į darbą įsiliejusios naujos kartos privertė keistis vadovus ir vadovauti kitaip“, – svarsto Orinta Žvirzdinė, „VŽ Akademijos“ lektorė, „FranklinCovey“ partnerė, lyderystės ir asmeninio tobulėjimo trenerė.
Anot jos, apskritai nemenkai daliai darbuotojų labai svarbu prasmė darbe, būti vertinamiems. Taip pat jiems vis labiau rūpi, kiek tvariai uždirbamas pelnas, ar įmonių tiekimo grandinėse paisoma socialinės atsakomybės.
„Darbuotojai nori prisidėti prie kažko didesnio, nei vien tik uždirbti pelną. Ir jiems svarbu, kad pelnas būtų uždirbamas kuo mažiau kenkiant aplinkai. Įsiklausymas į darbuotoją, jo pažinimas, pagalba tobulėjant – taip pat labai svarbios užduotys šiuolaikiniam lyderiui“, – įsitikinusi O. Žvirzdinė.
Taip pat šiame pokalbyje:
- Kaip sukurti aplinką, kurioje būtų bendraujama atvirai?
- Kokias klaidas dažniausiai daro vadovai, bendraudami su darbuotojais?
- Kokios užduotys, kuriant pasitikėjimo kultūrą, tenka darbuotojams?