„Rail Baltica“ projektui skiriama 20 mln. Eur dotacija

Baltijos šalims tiesiant europinės vėžės geležinkelį Rail Baltica, pasiektas susitarimas dėl 19,7 mln. Eur europinės dotacijos studijoms ir projektavimui.
Tai numato Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomosios agentūros (CINEA), bendros Baltijos šalių įmonės RB Rail, ir trijų Baltijos šalių ministerijų pasirašytas papildomas susitarimas. Pagal jį iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. Connecting Europe Facility, CEF) skiriama 16,7 mln. Eur, arba 85% visų galimų išlaidų, o likę 15% iš Baltijos valstybių biudžetų, skelbia Susisiekimo ministerija.
RB Rail valdybos pirmininkas Agnis Driksna sako, kad papildomas finansavimas dar kartą patvirtina tvirtą ES ir Baltijos šalių įsipareigojimą įgyvendinti projektą.
Tai taip pat leis užbaigti likusius planavimo etapo darbus, paspartinti projekto įgyvendinimą pradedant pirkimus projektavimo darbams reikšmingose atkarpose KaunasLietuva ir Lenkijos pasienis ir KaunasVilnius, sako A. Driksna.
Už šias lėšas bus projektuojamas Kauno geležinkelis stoties rajone (I etapas) ir priežiūros depas, Rygos mazgo projekto pakeitimai ir kiti darbai.
Nuo 2014 metų bendra ES parama Rail Balticai siekia daugiau nei 950 mln. Eur, o kartu su nacionalinėmis lėšomis apie 1,14 mlrd. Eur.
Buvo planuota, kad bendra projekto vertė sieks apie 5,8 mlrd. Eur, tačiau brangstant statybinėms medžiagoms ir darbams projekto kaina perskaičiuojama.
Įgyvendinant Rail Baltica iki 2026 metų pabaigos planuojama nutiesti elektrifikuotą geležinkelio liniją, eisiančią nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.
Bendras linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje 392 km, Latvijoje 265 km, Estijoje 213 km.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti