Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2023-03-24T10:37:48+02:00

    Sekantis žingsnis - asmeniniai pokalbių robotai, galintys kalbėti su tais pačiais valstybiniais robotais arba call-centro darbuotojais, jie taupys kiekvieno laiką, surasdami geriausias sąlygas ir apsaugodami nuo visokių "ačiū, kad palaukėte".

  • 2023-03-31T00:17:43+03:00

    Palies tuos sektorius kas kūrė daugiausiai shemų vardan išlošimo iš nežinojimo, palies tuos kas tau žiūrėjo į akis ir putė miglą. DI tiesiog algoritmas spręsti užduotį randant atsakymus, žmogus, nedraugas, užsimaskavę keslai po šypsenomis išsitaškes algoritmas galvojantis organizmas išlikti ir vadovaujasi, baimėmis, pagieža, pavydų, meile, emocijomis, įsipareigojimams, svajonėms, realybe bei iškreipta realybe ir kiek visa tam skiriama laiko ir energijos sugalvoti, rasti sisteminius žmogiškus mąstymo bug'us. Kam pakeliui o kam ne. DI visu tuo neapkrautas nekuria intrigų, nekuria ko nereikia veikia pagal paliepimą ir randa iš duomenų bazės geriausią sprendimą. Di neužprogramuotas pūsti miglą, jei tik taip nebus perrašytas jo algoritmas ar užduotas klausimas o kaip ir ... 🤯👻👾 Di neturiu emocijų, neturi nusireikšminimo, rūšiavimo ir skirstymo pagal orus, horoskopus, religines pažiūras ir t.t. O žmogus kas jus? Firmai darbuotojų reikia o ne susireikšminusių egoistų. Kokias problemas turi DI? Sakoma kur dėmesys ten ir rezultatas, ar tikrai rezultatai džiugina darbavį? Puošia jo imidžą? Reputaciją? Jūsų laisvos valios akibrokštas, susimastykime.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791