„Lora“ – naujos kartos klausos centras, kviečiantis girdėti gyvenimą

Pasak įmonės vadovo, klausos priežiūros paslaugos, ilgą laiką buvusios viena iš įmonės sričių, dabar įgauna savarankišką identitetą, leidžiantį dar labiau susitelkti į tai, kas svarbiausia – žmogaus poreikius.
„Per beveik tris dešimtmečius „Biomedikos centras“ tapo patikimu partneriu klausos, regos, judumo ir medicinos sprendimų srityse. Augant skirtingų įmonės veiklų apimtims, nusprendėme, kad kiekviena sritis nusipelno savo atskiro prekių ženklo. „Lora“ – tai mūsų atsakas į augantį poreikį kokybiškai ir empatiškai rūpintis žmonių klausa“, – sako Tadas Akelaitis, „Biomedikos centras“ direktorius.
„Biomedikos centras“, kurio veiklos pradžia siekia 1996 m., priklauso lietuviško kapitalo įmonių grupei „Biogroup Baltics“, vienijančiai gyvybės mokslų srityje veikiančias įmones.

Naujas vardas, ta pati vertybė – žmogus
„Lora“ šūkis „Girdėti gyvenimą“ atspindi esminę įmonės filosofiją: gera klausa – tai ne tik techninis sprendimas, bet ir emocinis ryšys su pasauliu.
„Girdėti vaikų balsus, muziką, suprasti artimą žmogų, dalyvauti pokalbyje – tai dalykai, kurie kuria gyvenimo pilnatvę. Klausa juk yra viena svarbiausių žmogaus juslių. Todėl mūsų komandos tikslas – ne tik pagerinti klausą, bet ir pakeisti gyvenimo kokybę“, – pristato Paulina Vaitkūnaitė, „Lora“ klausos centrų tinklo vadovė.
Jos teigimu, įrengiant „Lora“ centrus, prioritetas buvo skiriamas ne estetiniams aspektams, o gerai žmogaus patirčiai. Kiekvienas pacientas čia sutinkamas kaip svečias, su rūpesčiu ir profesionalumu. O specialistai, kuriuos įmonė vadina „garsų ambasadoriais“, nuolat tobulina savo žinias, bendradarbiauja su pasauliniais partneriais, tokiais kaip „Phonak“, „Advanced Bionics“, „Hansaton“ ir „Elacin“.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/3199?placement=
Plėtra visoje Lietuvoje – kad kokybė būtų arčiau žmogaus
„Lora“ plėtra Lietuvoje prasidėjo dar 2024 m. pabaigoje, kai Šiauliuose duris atvėrė pirmasis naujos koncepcijos centras. 2025 m. pirmoje pusėje Kaune, Klaipėdoje ir Alytuje atidaryti dar trys centrai. Spalio 1 d. duris atvėrė didžiausias klausos centras Vilniuje, Antakalnio g. 72. Iš viso iki metų pabaigos planuojama turėti 11 centrų visoje Lietuvoje, o iki 2026 m. šį skaičių siekiama padidinti iki 20-ties.
„Norime, kad aukštos kokybės klausos priežiūros paslaugos būtų prieinamos visiems – tiek geografiškai, tiek darbo laiko prasme. Dalis mūsų centrų dirba iki 19 val., vienas – net savaitgaliais. Be to, „Lora“ yra viena pirmųjų Lietuvoje, siūlanti internetinę registracijos sistemą, kuri leidžia pacientui savarankiškai pasirinkti padalinį, specialistą ir vizito laiką“, – pabrėžia P. Vaitkūnaitė.
Ji tęsia, kad kiekviename žingsnyje yra siekiama atsispindėti įmonės vertybes: empatiją, tvarumą, atsakomybę, augimą ir technologinį pranašumą.

Išskirtinė patirtis – nuo diagnostikos iki emocinio ryšio
Klausos centrai „Lora“ siūlo ne tik nemokamus klausos tyrimus, bet ir pažangias paslaugas, kurios yra įmonės vizitinė kortelė. Tai – kalbos suvokimo tyrimai, klausos aparatų naudos vertinimas, pediatrijos centrai Vilniuje ir Kaune, surdopedagogų konsultacijos.
Įmonė siekia būti patikimu partneriu visais gyvenimo etapais – nuo vaikystės iki senatvės, todėl klausos tyrimus atlieka ir vaikams, naudojant žaislinę bei rega sustiprintą audiometriją.
„Pacientai ypač vertina mūsų suteikiamą galimybę išbandyti klausos aparatus namuose, dar prieš juos įsigyjant. Nors tai – dar nėra nusistovėjusi bendra praktika Lietuvoje, mes jos laikomės visais atvejais. Tai leidžia žmogui priimti sprendimą remiantis realia patirtimi, o ne vien techniniais parametrais, – pažymi „Lora“ klausos centrų tinklo vadovė. – Jau dabar kuriame aukščiausią klausos sprendimų standartą Lietuvoje, teikdami inovatyvias, patikimas ir žmogiškas paslaugas, kurios keičia gyvenimo kokybę šiandien ir užtikrina tvarų rytojų“.
Svarbios ir prevencinės priemonės
„Lora“ klausos centruose rūpinamasi ir tais, kurie jau susiduria su klausos prastėjimu, ir tais, kurie siekia to išvengti.
„Platus mūsų siūlomų prekių ir sprendimų spektras leidžia pasirūpinti įvairiais poreikiais – nuo klausos apsaugos priemonių, skirtų triukšmingoje aplinkoje laiką leidžiantiems žmonėms, iki pažangių klausos aparatų ir kochlearinių implantų, padedančių tiems, kurie dėl tam tikrų priežasčių prarado klausą“, – pristato P. Vaitkūnaitė.
Ši pasiūla atspindi įmonės filosofiją – rūpintis žmogaus klausa visais gyvenimo etapais, nuo prevencijos iki kompleksinių sprendimų, ir padėti kiekvienam išgirsti tai, kas svarbiausia.
.jpg)