VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-01-28 05:30

Prasmės alkis vilioja į Registrų centrą

Ramunė Kandzežauskienė, Registrų centro Žmonių ir organizacijos vystymo departamento vadovė.
Ramunė Kandzežauskienė, Registrų centro Žmonių ir organizacijos vystymo departamento vadovė.
Vienoje pusėje – pagrindiniai valstybės gyventojų, įmonių, institucijų ir objektų duomenys, kitoje – visuomenė, verslas, įstaigos, besinaudojančios sukaupta informacija. Kad šis milžiniškos apimties ir kritinės svarbos duomenų apytakos ratas suktųsi sklandžiai, rūpinasi beveik 1600 Registrų centro darbuotojų. Galimybė savo asmeniniu indėliu prisidėti prie paslaugų, kuriomis naudojasi visa šalis, į įmonę pritraukia vis daugiau talentų.

„Mūsų pozicija atrankų rinkoje keičiasi ir vis daugiau sulaukiame dėmesio kandidatų, kurie darbinėje  veikloje dairosi prasmės, – sako Ramunė Kandzežauskienė, Registrų centro Žmonių ir organizacijos vystymo departamento vadovė. – Savęs įprasminimas, savirealizacija, galimybė daryti įtaką ir prisiliesti prie nacionalinės reikšmės projektų yra tai, kas vilioja kandidatus, o mes tai galime atliepti“.

Registrų centro portfelyje nei daug, nei mažai – 43 strateginės reikšmės didelės apimties projektai. Už jų stovi solidus būrys užsakovų iš įvairių institucijų ir dar solidesnė Registrų centro komanda. Čia susitinka įvairaus profilio ir skirtingų sričių talentai -  nuo klientų aptarnavimo specialistų, ekspertų registratorių, iki žmonių, kurie rūpinasi informacinių sistemų, registrų, įvairių produktų ir paslaugų vystymu ir palaikymu bei, žinoma, profesionalų, atsakingų už technologinę dalį. 

Skirtingos kartos stiprina kultūrą

Registrų centro komanda išsiskiria generacijų įvairove – čia galima sutikti ir baby boomer‘ius, ir ambicingus Z kartos atstovus. „Džiugu, kad skirtingos kartos geba sutarti ir dirbti kaip vienas branduolys – tai stiprina ir praturtina vidinę kultūrą. Tuo pačiu tai skatina dalintis patirtimis, užsiimti mentoryste ir perduoti know-how, – sako Registrų centro atstovė. – Galima sakyti, turime sveiką kartų ir žinių balansą“.

„Nuolat tobuliname kasdienę veiklą, įdarbiname robotus techninėms ir informacijos srautų valdymo užduotims, diegiame inovacijas, pasitelkiame dirbtinį intelektą“, – kalba R. Kandzežauskienė. 

Veiklos kompleksiškumas reikalauja įvairių kompetencijų 

Įgyvendinant strateginius projektus ir  užtikrinant kasdieninę sistemų bei registrų veiklą, įmonėje svarbu turėti daug įvairių kompetencijų IT vystymo, projektų valdymo, produktų vystymo, klientų aptarnavimo ir registrų tvarkymo srityse. 

 „Norisi pabrėžti, kad projektų sėkmę matuojame ne tik jų įgyvendinimu, bet ir dirbusių komandų pasitenkinimu pasiekus akivaizdų rezultatą. Žinojimas, kad kiekvienas baigtas projektas yra dar vienas žingsnis, stiprinantis valstybės gerbūvį, suteikia ir pasididžiavimo jausmą“, – sako Registrų centro atstovė. 

Talentų paieška – dinamiškas procesas 

Be įprastinių talentų atrankos būdų, jų ieškoma įvairiose mugėse, karjeros dienose, aukštosiose  mokyklose. Vienas iš bendradarbiavimo pavyzdžių – partnerystė su programavimo mokykla „Vilnius Coding School“ ir edON akademija, kuri padeda paruošti specialistus pagal Registrų centro poreikius atitinkančią programą. 

„Tai leidžia augintis specialistus, kurių pasiūla rinkoje yra nepakankama – išmanančius mūsų sistemas, turinčius technologinių žinių, projektų valdymo specifiką, išmanančių pirkimų procedūras. Atsirinktus žmones ugdome, suteikiame jiems galimybę užaugti iki aukštesnių pozicijų. Mes aktyviai ir ieškome, ir patys investuojame į darbuotojų auginimą, nes mūsų atveju – tai spartesnis ir tvaresnis sprendimas pasiekti ilgalaikių rezultatų“, – sako R. Kandzežauskienė. 

Nuolatinio augimo ir tobulėjimo kultūra 

Įmonė asmeninį darbuotojų tobulėjimą visapusiškai skatina ir siūlo įvairias galimybes bei priemones. Tobulėjimo kultūra formuojama ne tik per formalių mokymų organizavimą, bet taip pat skatinamas ir neformalus augimas, kai darbuotojai įtraukiami į įvairias projektines veiklas ir patirčių dalijimosi sesijas.  

Išskirtinis dėmesys skiriamas vadovavimo įgūdžių ir lyderystės stiprinimui. „Didžiuojamės tęstinėmis kasmetinėmis vadovavimo meistriškumo akademijomis, kuriose vadovai, lydimi profesionalių lektorių, ne tik dalyvauja mokymų sesijose, bet ir susibūrę į projektines darbo grupes atvejų analizės sesijose įgyvendina įmonei reikšmingus, veiklos efektyvumą gerinančius projektus ir ieško naujų nestandartinių sprendimų“, – sako R. Kandzežauskienė. 

Įmonės virtuali mokymosi platforma nuolatos pildoma naujomis e. mokymų programomis. Šiuo metu šios platformos bibliotekoje – beveik 50 įvairių mokymų lyderystės, klientų aptarnavimo, kibernetinio saugumo, projektų valdymo, emocinio atsparumo didinimo ir kitomis temomis. 

Sparčiai gausėja vidinių lektorių grupė, subūrusi sričių ekspertus, galinčius ir norinčius dalintis. Anot įmonės atstovės, vidiniai lektoriai ne tik perduoda žinias ir patirtis, bet ir įkvepia kitus dalintis. 

Unikalus karjeros partneris 

Kaip teigia R. Kandzežauskienė, vienas iš įmonės išskirtinumų yra profesijų įvairovė. Registrų centro komandos ir įgyvendinamų projektų įvairovė yra įmonės pranašumas, o sinergiją užtikrina bendrų tikslų siekimas, bendradarbiavimas, nuolatinis patirties pasidalinimas ir visus vienijantis vertybinis pamatas.

„Registrų centras yra unikali įmonė – kitos įmonės, kuri būtų panaši savo teikiamomis paslaugomis, prižiūrimomis sistemomis ir jų reikšme valstybei, tiesiog nėra. Darbo prasmę galima pajausti per apčiuopiamą pokytį, kurį valstybei ir visuomenei atnešame įgyvendindami svarbius projektus.  Ir čia kiekvienas galime rasti savo indėlį.  Daug kam dėl to užsidega akys“, – sako ji.

„Profesionalumas, bendradarbiavimas ir iniciatyvumas – tai mūsų pamatas, apie kurį nuolatos kalbame ir juo gyvename“, – teigia R. Kandzežauskienė.

52795
130817
52791