Liekame be autonominių parduotuvių, tokiomis jau ne itin tiki ir „Amazon“

Tado Četkausko, UAB „NFQ Technologies“, teikiančios duomenų analitikos ir mašininio mokymosi paslaugas, verslo vystymo vadovo, nuomone, „Iki“ autonominių parduotuvių uždarymas rodo, kad inovatyvių technologijų sėkmė beveik niekaip nepriklauso nuo sprendimo pažangumo, tik nuo pirkėjo elgsenos ir jo lūkesčių.
„Iki GO!“ atvejis įrodo, kad pirkėjams tokia prekyvietė iš esmės nereikalinga. Jie taip neperka. Galbūt tai dėl labai riboto asortimento, galbūt dėl dar ko nors, bet galiausiai turime tokį prekybos modelį, kuris pats save pagavo užsitęsusio eksperimento spąstuose. Tai signalas visam sektoriui: vien technologija neužtikrina sėkmės – būtina įvertinti vartotojų įpročius, jų norą šitaip pirkti ir ar įmanoma iš to uždirbti“, – komentuoja T. Četkauskas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai