„Lidl“ ir „Rimi“ savo šūkiams pasirinko tą patį akcentą

„Nuo šiol savo komunikacijoje naudosime trumpesnį šūkį su dar aiškesne žinute – „Verta“. Šis pokytis yra daugiau nei tik vizualinis atsinaujinimas. Norime būti prekės ženklu, su kuriuo žmonės nori tapatintis, kuris įkvepia, primena, kas gyvenime yra svarbiausia, ir kuria vertę, pasitelkdamas ne tik aukštą kokybę ir žemą kainą, bet ir emocijas“, – pristatydamas pokytį sako Linas Baltušis, „Lidl Lietuva“ bei „Lidl“ bendrovių Latvijoje ir Estijoje Klientų tarnybos vadovas.
Iki šiol „Lidl“ mūsų šalyje naudojo šūkį „Taip gyventi verta“, kurį pasitelkė nuo pat įsikūrimo Lietuvoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai