2025-09-28 16:05

„Lidl“ ir „Rimi“ savo šūkiams pasirinko tą patį akcentą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Rugsėjo pabaigoje prekybos tinklas „Lidl“ 31-oje valstybėje pristatė atsinaujinusio prekės ženklo identiteto tarptautinę kampaniją ir trumpesnį vieningą šūkį skirtingose šalyse – „Verta“. Šis žodis, kaip matyti Valstybinio patentų biuro bazėje, yra gana dažna sudedamoji prekių ženklų sudedamoji dalis, savo šūkyje jį turi ir „Rimi“.

„Nuo šiol savo komunikacijoje naudosime trumpesnį šūkį su dar aiškesne žinute – „Verta“. Šis pokytis yra daugiau nei tik vizualinis atsinaujinimas. Norime būti prekės ženklu, su kuriuo žmonės nori tapatintis, kuris įkvepia, primena, kas gyvenime yra svarbiausia, ir kuria vertę, pasitelkdamas ne tik aukštą kokybę ir žemą kainą, bet ir emocijas“, – pristatydamas pokytį sako Linas Baltušis, „Lidl Lietuva“ bei „Lidl“ bendrovių Latvijoje ir Estijoje Klientų tarnybos vadovas.

Iki šiol „Lidl“ mūsų šalyje naudojo šūkį „Taip gyventi verta“, kurį pasitelkė nuo pat įsikūrimo Lietuvoje.

52795
130817
52791