Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-10-01 05:45

Naujos galimybės ar iššūkiai? „Google“ ir „Metos“ pokyčiai, kurių negalime nepastebėti

Iliustracija sugeneruota su „Nano Banana“.
Iliustracija sugeneruota su „Nano Banana“.
Per pastaruosius mėnesius technologijų milžinės vėl priminė, kad skaitmeninės rinkodaros pasaulyje vienintelis stabilus dalykas yra pokyčiai. „Google“ ir „Meta“ pristatė naujienas, kurios tiesiogiai veikia tiek reklamos kampanijų optimizavimą, tiek organinio pasiekiamumo strategijas ir duomenų rinkimo metodus. Vieni pokyčiai atveria naujų galimybių, kiti skatina iš naujo pergalvoti įprastus procesus.

„Whatabout agency“ komanda atrinko svarbiausias pastarųjų mėnesių skaitmeninės rinkodaros naujienas ir dalinasi įžvalgomis apie tai, ką jos reiškia besireklamuojančiam verslui.

„Landing Page Views“ optimizacija be „Meta Pixel“

„Landing Page Views“ (LPV) optimizacijai nebereikia „Meta Pixel“. Prieš tai „Pixel“ buvo būtinas šiai funkcijai, kad užfiksuotų puslapio peržiūrą (angl. page view). Dabar LPV prieinama visiems, net jei dėl techninių ar privatumo priežasčių buvo negalima įdiegti „Pixel“.

52795
130817
52791