Naujos galimybės ar iššūkiai? „Google“ ir „Metos“ pokyčiai, kurių negalime nepastebėti
„Whatabout agency“ komanda atrinko svarbiausias pastarųjų mėnesių skaitmeninės rinkodaros naujienas ir dalinasi įžvalgomis apie tai, ką jos reiškia besireklamuojančiam verslui.
„Landing Page Views“ optimizacija be „Meta Pixel“
„Landing Page Views“ (LPV) optimizacijai nebereikia „Meta Pixel“. Prieš tai „Pixel“ buvo būtinas šiai funkcijai, kad užfiksuotų puslapio peržiūrą (angl. page view). Dabar LPV prieinama visiems, net jei dėl techninių ar privatumo priežasčių buvo negalima įdiegti „Pixel“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai