„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

    Publikuota: 2023-02-06
    Planuojama „Švyturio-Utenos alaus“ gamyklos Klaipėdoje konversija. „Nebrau“ vizualizacija.
    svg svg
    Planuojama „Švyturio-Utenos alaus“ gamyklos Klaipėdoje konversija. „Nebrau“ vizualizacija.

    Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, kuri rūpinsis bendrovės korporatyvine, darbdavio įvaizdžio bei vidine komunikacija.

    „Norėjome atnaujinti komunikaciją, o „INK agency“ pasiūlymas išsiskyrė naujomis idėjomis ir integruotu požiūriu. Svarbi buvo ir įmonės patirtis koordinuojant komunikaciją Baltijos šalyse bei su mumis dirbsianti specialistų komanda“, ? sako Dainius Smailys, ŠUA korporatyvinių reikalų ir komunikacijos direktorius, kuris taip pat atsakingas ir už kitų „Carlsberg“ grupei priklausančių daryklų komunikaciją Latvijoje ir Estijoje.

    Jo teigimu, „Carlsberg“ grupė turi itin ambicingą ir kompleksišką poveikio aplinkai mažinimo strategiją, numatančią grupės įmonių kelionę nulinių emisijų link, todėl svarbu, kad visuomenė išgirstų ir galėtų įvertinti bendrovės pažangą. 

    Lietuvoje išliekant aštriai konkurencijai dėl kvalifikuotos darbo jėgos, vis svarbesnė tampa ir darbdavio komunikacijos linija.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Jolita Kochanskė, „INK agency“ direktorė, išplatintame pranešime, teigia, kad dirbti su savo srities lyderiais visuomet įdomu, nes jų iššūkiai ir sprendžiamų problemų spektras bei mastas leidžia išnaudoti visą agentūros potencialą.

    „Manau, kad „Švyturys-Utenos alus“ yra tokia bendrovė, kurią savo klientų sąraše nori turėti kiekviena komunikacijos agentūra. Ieškodami sprendimų ambicingiems kliento tikslams pasiekti, galėsime sujungti visos savo komandos kompetencijas: nuo strategijos iki kūrybos, nuo ryšių su žiniasklaida iki komunikacijos socialiniuose tinkluose“, ? teigia J. Kochanskė.

    „Švyturys-Utenos alus“ yra „Carlsberg“ grupės dalis, kuriai Baltijos šalyse priklauso Latvijos darykla „Aldaris“, taip pat Estijos darykla „Saku“.

    Ankstesni „Švyturys-Utenos alaus“ komunikacijos partneriai buvo agentūra „Berta&“. 

    Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso krizių valdymo agentūra „INK Special Projects“, video gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“. 

    Tarp „INK agency“ klientų yra „Telia“, „Zalando”, „Ignitis grupė“, „Electrolux“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“ ir kitos bendrovės bei prekės ženklai.

    VŽ rašė, kad pastarieji metai komunikacijoms agentūroms buvo ypač dosnūs: dviženkliais skaičiais augo beveik visos didžiosios agentūros, neatsiliko ir mažieji rinkos dalyviai, jau nekalbant apie naujai susikūrusias agentūras, kurios taip pat sėkmingai atsiriekė savo kąsnį.

     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

    Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

    „Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

    Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

    Prekyba
    2023.03.23
    Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

    Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

    Rinkodara
    2023.03.13
    Aukojimo metai: kaip tai paveikė įmonių biudžeto eilutes Premium 1

    Jau daugiau kaip metus Ukrainą niokoja Rusijos pradėtas karas, prie paramos projektų intensyviai prisideda ir...

    Rinkodara
    2023.03.12
    D. Dundulio fenomenas kitiems vadovams nepasiekiamas Premium 7

    Trejetuke tarp dažniausiai žiniasklaidoje matomų ir cituojamų vadovų per antrąjį 2022-ųjų pusmetį atsirado...

    Rinkodara
    2023.03.10
    „IAB Baltics“ vadovaus M. Reinikis

    Mindaugas Reinikis tampa vykdančiuoju „IAB Baltics“ direktoriumi. Pastaruosius trejus metus jis vadovavo...

    Rinkodara
    2023.03.09
    Padidėjo „Havas Media“ vadovų komanda

    Žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“ turi naują projektų skyriaus direktorių, kuriuo tapo medijos...

    Rinkodara
    2023.03.08
    „Password 2023“: rinkodaros sprendimai nepatogioje realybėje

    Jau dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

    Rinkodara
    2023.03.07
    MO ir „Erudito licėjus“ susitarė dėl dviejų metų partnerystės – ugdys vizualinį mąstymą Verslo tribūna

    MO muziejus ir „Erudito licėjus“ susitarė dėl ilgalaikės 2023 – 2024 metų partnerystės. Pasak MO atstovų, tai...

    Rinkodara
    2023.03.06
    Didžiausius atlyginimus mokančios komunikacijos ir rinkodaros agentūros Premium

    Didžiausius atlyginimus tarp šių skirtingų segmentų bendrovių moka komunikacijos agentūros, o dosniausiu...

    Rinkodara
    2023.03.03
    TOP 30 nuomonės lyderių, formuojančių verslo komunikacijos lauką

    Aktyviausiai žiniasklaidoje komunikavę nuomonės lyderiai pastaruoju metu buvo Gediminas Šimkus, Lietuvos...

    Rinkodara
    2023.03.01
    Savivaldos rinkimai: akį rėžianti saviveikla ir interneto sofos burbulas Premium 1

    Šį sekmadienį vyks savivaldos rinkimai. Ekspertai politikų komunikacijos kampaniją vadina nuobodžia, baksnoja...

    Rinkodara
    2023.03.01
    Keičiasi Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas

    Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas spaudai Rosvaldas Gorbačiovas palieka pareigas. Jį nuo trečiadienio...

    Rinkodara
    2023.02.28
    Pranešėjas ar pasakotojas? Verslo tribūna

    Šiandien į google paiešką suvedus žodį „pranešėjas“ pirmiausia iškrenta nuorodos į vieną naujai išleistą...

    Verslo aplinka
    2023.02.27
    Naujas „Nokia“ veidas: keičia kultinį prekės ženklą 2

    „Nokia“ skelbia apie prekės ženklo pokyčius: pirmą kartą per beveik 60 metų keičiamas technologijų kompanijos...

    Rinkodara
    2023.02.27
    Trys būdai pradžiuginti savo darbuotojus ar partnerius „Kino pavasariu“ Verslo tribūna

    Žaibiška darbuotojų kaita ir tuščios kėdės biuruose skatina įmones verstis iš kailio, norint pritraukti bei...

    Rinkodara
    2023.02.27
    Talinas pasirašė 21 m. trukmės sutartį su „JCDecaux“ 2

    Lauko reklamos įmonė „JCDecaux“ skelbia, kad „JCDecaux Eesti“ Estijos sostinėje Taline laimėjo mažojo formato...

    Rinkodara
    2023.02.26
    „Lidl“ ribos sveikatai nepalankių produktų reklamą vaikams 2

    Skatindama sveiką visuomenės mitybą, „Lidl Lietuva“ nuo kovo mėnesio pradeda riboti sveikatai nepalankių...

    Rinkodara
    2023.02.25
    „Baltic Clipper“ pasirinko komunikacijos partnerius

    Kelionių agentūrų „Baltic Clipper“, pasaulinio verslo kelionių aptarnavimo tinklo „BCD Travel“ atstovė...

    Rinkodara
    2023.02.23
    Krizių nepašykštėta: nuo „Vičiūnų“ iki energetikos kainų šoko bei darbuotojų streikų Premium

    2022 m. krizių stebėsenos įrankis „INK Seismonitor“ užfiksavo 274 viešas verslo krizines situacijas, tai 13-a...

    Rinkodara
    2023.02.23

    Verslo žinių pasiūlymai