2022-06-06 08:45

Komunikacijos rinka sprogo: agentūros fiksuoja rekordinius šuolius

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum“ valdybos pirmininkas, Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė, Daiva Lialytė, „Integrity PR“ vadovė, ir Ieva Naujalytė, „Adverum“ vyr. partnerė. VŽ koliažas.
Ričardas Jarmalavičius, „Publicum“ valdybos pirmininkas, Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė, Daiva Lialytė, „Integrity PR“ vadovė, ir Ieva Naujalytė, „Adverum“ vyr. partnerė. VŽ koliažas.
2021-ieji komunikacijoms agentūroms buvo ypač dosnūs: dviženkliais skaičiais augo bemaž visos didžiosios agentūros, neatsiliko ir mažieji rinkos dalyviai, jau nekalbant apie naujai susikūrusias agentūras, kurios taip pat sėkmingai atsiriekė savo kąsnį. Vos keturios mažosios komunikacijos agentūros fiksuoja pardavimų kritimą per praėjusius metus, rodo VŽ sudarytas reitingas.
  • Komunikacijos agentūrų apžvalga: kas augo labiausiai.
  • Metai buvo dosnūs: dviženkliais skaičiais pardavimus didino bemaž visos didžiosios agentūros.
  • Lyderė, skaičiuojant tiesiogines pajamas, – yra „Fabula Rud Pedersen Group“.
  • Didžiausią tiesioginių pajamų šuolį per 2021 m. skaičiuoja „Adverum“.
  • Žvelgiant į pelningumo rodiklius, vėl lyderiauja „Adverum“, antra – „Publicum“.

Tokį didelį spurtą per 2021-uosius iš dalies lėmė kuklesni pandemijos metų, 2020-ųjų, rezultatai, tačiau, nepaisant ir šio veiksnio, per praėjusius metus ne vienai agentūrai pavyko gerokai pralenkti ir 2019-uosius, kuriuos agentūros vadino vienais sėkmingiausių per savo veiklos istoriją.

52795
130817
52791