Lietuvos draudimas turi naują komunikacijos vadovę

Publikuota: 2022-03-23
Iki šiol Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė Komunikacijos vadove dirbo AB Vilniaus šilumos tinklai, dabar ji tapo Lietuvos draudimo komunikacijos vadove.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Iki šiol Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė Komunikacijos vadove dirbo AB Vilniaus šilumos tinklai, dabar ji tapo Lietuvos draudimo komunikacijos vadove. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prie „Lietuvos draudimo“ komandos jungiasi I. Trakimaitė–Šeškuvienė. Šią savaitę ji pradėjo darbą įmonės Strategijos, klientų ir marketingo departamente.

Naujoji komunikacijos vadovė į „Lietuvos draudimą“ atsineša daugiau nei dvidešimties metų darbo patirtį ryšiuose su visuomene, tarptautinėje komunikacijoje ir rinkodaroje, produktų formavime, vartotojų patirties dizaine, krizių ir pokyčių valdyme, žiniasklaidoje ir kitose srityse.

„Man visada darė įspūdį, kiek daug dėmesio „Lietuvos draudimas“ skiria aplinkai ir visuomenei, kurioje veikia bei socialinės atsakomybės projektams, tokiems kaip „Apsaugok mane“, „Įsijunk šypseną“ arba „Pirmosios pagalbos“ su Lietuvos Raudonuoju kryžiumi, pastarasis itin aktualus šiandienos situacijoje. Pirmosiomis Putino karo prieš Ukrainą dienomis bendrovė iš karto priėmė sprendimą visus į Lietuvą iš Ukrainos atvykstančius vaikus apdrausti nuo nelaimingų atsitikimų, o šiuo metu jau baigiame derinti nemokamo draudimo galimybes kitiems nuo karo bėgantiems žmonėms. Man svarbu, jog pradedu dirbti įmonėje, kurios vertybės visiškai sutampa su manosiomis, ir galėsiu tęsti šią kryptį bei turėsiu laisvę veikti“ – išplatintame pranešime sako Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Iki šiol I. Trakimaitė-Šeškuvienė Komunikacijos vadove dirbo AB Vilniaus šilumos tinklai, prieš tai vadovavo nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje" produktų ir rinkodaros padaliniui, nuo 2015-ųjų vietinio turizmo skatinimo kampanijas ir projektus vystė Valstybiniame turizmo departamente, o nuo 2017 m. laikinai ėjo Valstybinio turizmo departamento direktorės pareigas  ir vėliau vadovavo šios įstaigos likvidavimui. 2006–2008 m. ji vadovavo Lietuvos turizmo informacijos centrui Londone, dar anksčiau dirbo tuometinės socialinės apsaugos ir darbo ministrės Vilijos Blinkevičiūtės patarėja ryšiams su visuomene.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Tikime, kad nauja komunikacijos vadovė ir toliau stiprins mūsų prekės ženklo reputaciją, darbdavio įvaizdį, vystys socialinės atsakomybės, paramos ir tvarumo kryptis“, – sako Aurelija Kazlauskienė, Strategijos, marketingo ir klientų departamento direktorė.

Šiuo metu AB „Lietuvos draudimas“ visoje Lietuvoje dirba 866 darbuotojai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku