2016-05-14 00:01

„Lidl“ reklamos startas: pirmieji klipai ir šūkis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nuo ketvirtadienio skirtinguose televizijos kanaluose jau sukasi netrukus atsidarysiančio prekybos tinklo „Lidl“ reklama – klipe pasigirstantis Lietuvos krepšinio legendos Arvydo Sabonio balsas kviečia prisijungti, nes atkeliauja kažkas įspūdingo. Kartu skirtinguose miestuose startavo ir lauko reklamos kampanija.

Reklamos klipas baigiasi užsklanda – „Taip gyventi verta“. Tačiau nei reklamos kampanijos maketais, nei klipais dar nesidalijantis prekybos tinklas nepatvirtina nei fakto, jog „Taip gyventi verta“ – „Lidl“ šūkis Lietuvoje.

Tačiau šis šūkis, kaip ir kiti „Lidl Stiftung & Co. KG“ priklausantys ženklai („Mano duona“, „Skonio pjūvis Kokybės garantija“, „Kokybės garantija Skonio ženklas“, „Jūrininkų“, „Amatininkų dešra“, „Lidl turgelis“ ir kt.) jau yra įregistruoti Valstybiniame patentų biure.

„Palikite erdvės ir galimybių mums jus nustebinti“, – tepasako Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė, žadėdama tikslesnes naujienas pranešti jau artimiausiu metu.

VŽ rašė, jog tinklo reklamos klipų veidas – krepšinio legenda Arvydas Sabonis, tačiau pirmuosiuose klipuose girdime tik jo balsą.

Arvydas Sabonis – ne dažnas svečias reklamose. Paskutinieji reklaminiai klipai su garsiausiu Lietuvos krepšininku – 2013 ir 2014 m. krepšinio čempionato metu rodyta mokamos televizijos transliuotojo „Viasat“ reklama.

52795
130817
52791