2024-07-11 05:45

Bankų reputacija: saldus ir paslaptingas sektoriaus gyvenimas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Bankų sektorius atsparus aukštų palūkanų, solidarumo mokesčio ar augančių įkainių temoms – šiemet visų bankų reputacija šovė į viršų. Bankai, turėdami nemenkus rinkodaros biudžetus, net ir nuolat linksniuojami dėl per menkos konkurencijos šalyje, geba auginti savo įvaizdžio rodiklius.

Vertinant šalyje veikiančių pagrindinių bankų reputaciją, ant pirmojo laiptelio rikiuojasi „Swedbank“, kurio reputacijos indeksas per metus šoktelėjo 13-a balų. Geresnius rodiklius pavyko pasiekti bemaž visam segmentui: Šiaulių bankas palypėjo 14-a, „Revolut“ – 11-a balų.

„Visų bankų reputacija kilo visose respondentų grupės. Visų trijų pagrindinių produktinių savybių (kaina, kokybė ir vartotojų poreikių išpildymas) vertinimai irgi augo. Tad per pastaruosius metus bankų sektoriaus reputacija sustiprėjo. Paklaidų čia nėra – pokytis ryškus ir visapusiškas“, – vertina Rūta Gaudiešienė, konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė, rinkodaros ir rinkos tyrimų ekspertė.

52795
130817
52791