IKEA jau skelbia Kalėdų startą

Kalėdiniame IKEA klipe – žvilgsnis į vienos šeimos šventes ir eiliuota istorija apie šventinį namų skambesį.
Po kelerių pandemijos sudrumstų žiemos švenčių planų, šiais metais, tikėtina, jos bus minimos kaip anksčiau: didesniame šeimos rate. Spalį atliktas IKEA tyrimas apie Kalėdas rodo, kad iš viso to, kas susiję su jomis ir jų laukimu, dauguma Lietuvos gyventojų (62%), labiausiai brangina susitikimus su šeima. Daugiau nei pusė šiemet pasitikti Kalėdas ketina artimiausių šeimos narių draugijoje, o daugiau nei trečdalis – platesniame giminės rate.
„Kai penktadalis Lietuvos gyventojų sako nerimaujantys dėl pasirengimo Kalėdoms, o trečdalis prisipažįsta patiriantys dvilypius jausmus – ir džiaugsmo, ir streso, norime priminti, kad tikrasis šventės grožis slypi paprastuose ir dažniausiai daug nekainuojančiuose dalykuose: namų jaukume, iš virtuvės sklindančiuose garsuose ir kvapuose, dovanų popieriaus čežėjime, vaikų nekantrume laukiant Kalėdų senelio, nostalgiją keliančiuose, kasmet besikartojančiuose patiekaluose“, – išplatintame pranešime teigia Indrė Švelnytė, IKEA rinkodaros vadovė Baltijos šalims.
IKEA ir kūrybinės agentūros „Milk“ sukurtame namų „orkestre“ – keturių asmenų šeima, o kad garso nebūtų per mažai – ir dėdė su teta.
Šis IKEA kalėdinis klipas bus rodomas visose Baltijos šalyse: poema skambės ne tik Lietuvoje, bet išversta – ir Latvijoje bei Estijoje. Klipo režisierius – Vytautas Chlebinskas, o kūrybos agentūra – „Milk“. Klipą prodiusavo „Dansu“.
VŽ rašė, kad IKEA atstovės Lietuvoje UAB „Felit“ vadovybė naująjį finansinį laikotarpį, prasidėjusį rugsėjo 1 d. ir pasibaigsiantį 2023 m. rugpjūčio 31 d., planuoja pozityvų augimą. Šiuo metu pardavimai išlieka augantys, nors stebimi ir kai kurie vartojimo pokyčiai.
Jolita Juodzevičienė, „IKEA Lietuvos“ rinkos vadovė, VŽ sako, kad rugsėjis, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, yra šiek tiek geresnis pagal apyvartą. Plačiau skaitykite čia.