„Pigu“ ir „Eurovaistinės“ pamokos, sėkmės laurai – „Tele2“ ir „Maximai“
- Analizavo 11-os didžiųjų prekių ženklų 2021 m. Kalėdų laikotarpio reklamas.
- Abiejuose tyrimuose lyderė – ta pati.
- „Telia Lietuvos“ reklamoje pasakota graži istorija, žmonėms ji patiko, ją gerai vertino, tačiau jungčių su prekės ženklu pritrūko.
- Mažiausią reklamos efektyvumą pavyko pasiekti prekybos tinklo „Senukai“ reklamai.
Tarp prekybos įmonių geriausius rezultatus pavyko pasiekti „Maximai“, prasčiausius – „Senukams“ ir „Pigu“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai