2022-01-26 06:45

„Pigu“ ir „Eurovaistinės“ pamokos, sėkmės laurai – „Tele2“ ir „Maximai“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
KOG rinkodaros institutas analizavo prekybos įmonių ir telekomunikacijos bendrovių kalėdinę komunikaciją.
  • Analizavo 11-os didžiųjų prekių ženklų 2021 m. Kalėdų laikotarpio reklamas.
  • Abiejuose tyrimuose lyderė – ta pati.
  • „Telia Lietuvos“ reklamoje pasakota graži istorija, žmonėms ji patiko, ją gerai vertino, tačiau jungčių su prekės ženklu pritrūko.
  • Mažiausią reklamos efektyvumą pavyko pasiekti prekybos tinklo „Senukai“ reklamai.

 Tarp prekybos įmonių geriausius rezultatus pavyko pasiekti „Maximai“, prasčiausius – „Senukams“ ir „Pigu“.

52795
130817
52791