Ketvertukas – tas pats, tik pozicijos skirtingos, „Tele2“ užleido sostą

Per tik ką praūžusį kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 10% daugiau klipų, rodo Kantar stebėsena.
Aktyvesni reklamos užsakovai nestebina, nes šiemet šventes sutikome laisviau nei ankstesniais metais, kai šalyje galiojo antrasis karantinas. Daugiausia reklamos sekundžių per kalėdinį periodą (nuo 2021 m. lapkričio 16 d. iki gruodžio 27 d.) rodė TV3 ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti