2022-01-10 06:45

Ketvertukas – tas pats, tik pozicijos skirtingos, „Tele2“ užleido sostą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Per tik ką praūžusį kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 10% daugiau klipų, rodo „Kantar“ stebėsena.

Aktyvesni reklamos užsakovai nestebina, nes šiemet šventes sutikome laisviau nei ankstesniais metais, kai šalyje galiojo antrasis karantinas.

Daugiausia reklamos sekundžių per kalėdinį periodą (nuo 2021 m. lapkričio 16 d. iki gruodžio 27 d.) rodė TV3 televizija, antroje ir trečioje pozicijose – taip pat šiai grupei priklausantys kanalai TV8 ir TV6, ketvirtas – BTV, priklausantis LNK grupei. Tokia pat tvarka kanalai išsidėstė ir ankstesniais metais.

52795
130817
52791