2019-06-04 13:08

IKEA prie Vilniaus palapinėse įrengė viešbutį

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje pastatė palapinių miestelį, kuris teiks apgyvendinimo paslaugas. Vasaros naktims palapines gamtoje rezervuoti bus galima „Airbnb“ sistemoje.

Nakvynė žmogui dvivietėje palapinėje, įrengtoje kaip viešbučio kambarys, kainuos 10 Eur.

„IKEA atliktos apklausos rodo, jog lietuviams kasdienybėje labiausiai trūksta laiko sau bei gamtos, taip pat atitrūkimo nuo darbų. Matydami šias tendencijas, siūlome būdus kaip šiuos poreikius patenkinti. „Wake way“ vandenlenčių parke įrengėme viešą, visiems prieinamą atostogų gamtoje erdvę. Skyrus minimalias investicijas, panašią galima sukurti net savo balkone, terasoje ar sodyboje. Norime įkvėpti žmones ieškoti netradicinių poilsio gamtoje sprendimų ir atostogų akimirką išgyventi kad ir kasdien“, – apie sprendimą išplatintame pranešime pasakoja Kristina Mažeikytė, IKEA rinkodaros vadovė.

Įkurtąjį palapinių miestelį prekybininkė vadina anglišku „glamoruos glamping“ terminu, tai viešbučio patogumus ir buvimo gamtoje privalumus jungiantis stovyklavimo būdas, populiarėjantis visame pasaulyje – nuo safarių Afrikoje iki nakvynės Andų kalnuose.

Šiandien tokio tipo stovyklavietė atidaryta šalia Vilniaus, „Wake Way“ vandenlenčių parke prie Nemėžio tvenkinio, o „Airbnb“ sistemoje ją galima rasti „IKEA Glamping“ pavadinimu.

Tai pirmasis toks IKEA sprendimas Baltijos šalyse. Čia žmonės gali rinktis penkias skirtingais stiliais įrengtas palapines: iš IKEA baldų ir aksesuarų yra sukurta bohemiško, džiunglių, pajūrio, marokietiško ir indėniško stiliaus aplinka, kartu su individualiomis terasomis ir bendra „Lounge“ zona su žaidimų aikštele bei griliumi.

Kiekvienos iš palapinių viduje yra dvi viengulės lovos ir kiti poilsiui reikalingi baldai, apšvietimas, kilimai ir būtiniausi indai.

Lankytojai galės naudotis bendra parko infrastruktūra, dušais, tualetais ir bevieliu interneto ryšiu.

„IKEA strategija – mažos kainos, todėl ir nakvynę glampinge siūlome už daugeliui prieinamą sumą. Užsienyje nakvynė panašiose stovyklavietėse kainuoja net daugiau nei viešbučiuose“, – teigia p. Mažeikytė.

Tai dar vienas netradicinis IKEA rinkodaros sprendimas, siekiant priminti vartotojams apie savo prekės ženklą.

VŽ rašė, kad IKEA bando įvairiausiais būdais praplėsti tradicinės mažmeninės prekybos ribas ir ieško naujų augimo strategijų. Pavyzdžiui, šį pavasarį Šveicarijoje bendrovė pasiūlė biurams ne pirkti, bet išsinuomoti baldus: nuo biuro kėdžių iki virtuvės segmentų.

Neseniai Jungtiniuose Arabų Emyratuose IKEA pradėjo rinkodaros kampaniją, kur reklamose pasitelkia svetainės kambario vaizdus iš daugeliui vartotojų gerai pažįstamų legendinių TV serialų: „Simpsonų“, „Draugų“, taip pat „Netflix“ žiūrovams žinomo „Keisti dalykai“. Su minėtąja kampanija prekybininkė bando parodyti, kad atėjus į IKEA, galima įgyvendinti bet kokią idėją.

Papildoma paslauga

Martynas Šlikas, „Wake Way“ parko įkūrėjas, teigia, kad ši vieta atvira ne tik vandenlenčių sporto entuziastams, bet visiems parko lankytojams iš Lietuvos bei užsienio šalių.

„Palapinės, kuriose bus galima apsistoti iki rudens, bus papildoma jau ketverius metus veikiančio vandenlenčių parko teikiama paslauga. Ja siekėme sukurti visiems prieinamą erdvę gamtoje bei sudaryti sąlygas kuo patogiau leisti laiką stovyklaujant ir dieną, ir naktį“, – teigia p. Šlikas.

Pasak jo, ši papildoma iniciatyva nepretenduoja tapti viešbučiu ir ja nesiekiama konkuruoti su panašiomis įstaigomis.

„Nakvynės rezervacijos paslaugos bus teikiamos oficialiai ir skaidriai per „Airbnb“ sistemą. Visa infrastruktūra ir stovyklavietės priežiūra, taip pat ir administraciniais klausimais, rūpinsimės kaip mūsų parko dalimi“, – tikina p. Šlikas.

52795
130817
52791