IKEA prie Vilniaus palapinėse įrengė viešbutį

Publikuota: 2019-06-04
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje pastatė palapinių miestelį, kuris teiks apgyvendinimo paslaugas. Vasaros naktims palapines gamtoje rezervuoti bus galima „Airbnb“ sistemoje.

Nakvynė žmogui dvivietėje palapinėje, įrengtoje kaip viešbučio kambarys, kainuos 10 Eur.

„IKEA atliktos apklausos rodo, jog lietuviams kasdienybėje labiausiai trūksta laiko sau bei gamtos, taip pat atitrūkimo nuo darbų. Matydami šias tendencijas, siūlome būdus kaip šiuos poreikius patenkinti. „Wake way“ vandenlenčių parke įrengėme viešą, visiems prieinamą atostogų gamtoje erdvę. Skyrus minimalias investicijas, panašią galima sukurti net savo balkone, terasoje ar sodyboje. Norime įkvėpti žmones ieškoti netradicinių poilsio gamtoje sprendimų ir atostogų akimirką išgyventi kad ir kasdien“, – apie sprendimą išplatintame pranešime pasakoja Kristina Mažeikytė, IKEA rinkodaros vadovė.

Įkurtąjį palapinių miestelį prekybininkė vadina anglišku „glamoruos glamping“ terminu, tai viešbučio patogumus ir buvimo gamtoje privalumus jungiantis stovyklavimo būdas, populiarėjantis visame pasaulyje – nuo safarių Afrikoje iki nakvynės Andų kalnuose.

Šiandien tokio tipo stovyklavietė atidaryta šalia Vilniaus, „Wake Way“ vandenlenčių parke prie Nemėžio tvenkinio, o „Airbnb“ sistemoje ją galima rasti „IKEA Glamping“ pavadinimu.

Tai pirmasis toks IKEA sprendimas Baltijos šalyse. Čia žmonės gali rinktis penkias skirtingais stiliais įrengtas palapines: iš IKEA baldų ir aksesuarų yra sukurta bohemiško, džiunglių, pajūrio, marokietiško ir indėniško stiliaus aplinka, kartu su individualiomis terasomis ir bendra „Lounge“ zona su žaidimų aikštele bei griliumi.

Kiekvienos iš palapinių viduje yra dvi viengulės lovos ir kiti poilsiui reikalingi baldai, apšvietimas, kilimai ir būtiniausi indai.

Lankytojai galės naudotis bendra parko infrastruktūra, dušais, tualetais ir bevieliu interneto ryšiu.

„IKEA strategija – mažos kainos, todėl ir nakvynę glampinge siūlome už daugeliui prieinamą sumą. Užsienyje nakvynė panašiose stovyklavietėse kainuoja net daugiau nei viešbučiuose“, – teigia p. Mažeikytė.

Tai dar vienas netradicinis IKEA rinkodaros sprendimas, siekiant priminti vartotojams apie savo prekės ženklą.

VŽ rašė, kad IKEA bando įvairiausiais būdais praplėsti tradicinės mažmeninės prekybos ribas ir ieško naujų augimo strategijų. Pavyzdžiui, šį pavasarį Šveicarijoje bendrovė pasiūlė biurams ne pirkti, bet išsinuomoti baldus: nuo biuro kėdžių iki virtuvės segmentų.

Neseniai Jungtiniuose Arabų Emyratuose IKEA pradėjo rinkodaros kampaniją, kur reklamose pasitelkia svetainės kambario vaizdus iš daugeliui vartotojų gerai pažįstamų legendinių TV serialų: „Simpsonų“, „Draugų“, taip pat „Netflix“ žiūrovams žinomo „Keisti dalykai“. Su minėtąja kampanija prekybininkė bando parodyti, kad atėjus į IKEA, galima įgyvendinti bet kokią idėją.

Papildoma paslauga

Martynas Šlikas, „Wake Way“ parko įkūrėjas, teigia, kad ši vieta atvira ne tik vandenlenčių sporto entuziastams, bet visiems parko lankytojams iš Lietuvos bei užsienio šalių.

„Palapinės, kuriose bus galima apsistoti iki rudens, bus papildoma jau ketverius metus veikiančio vandenlenčių parko teikiama paslauga. Ja siekėme sukurti visiems prieinamą erdvę gamtoje bei sudaryti sąlygas kuo patogiau leisti laiką stovyklaujant ir dieną, ir naktį“, – teigia p. Šlikas.

Pasak jo, ši papildoma iniciatyva nepretenduoja tapti viešbučiu ir ja nesiekiama konkuruoti su panašiomis įstaigomis.

„Nakvynės rezervacijos paslaugos bus teikiamos oficialiai ir skaidriai per „Airbnb“ sistemą. Visa infrastruktūra ir stovyklavietės priežiūra, taip pat ir administraciniais klausimais, rūpinsimės kaip mūsų parko dalimi“, – tikina p. Šlikas.

FOTOGALERIJA IKEA palapinių viešbutis prie Vilniaus. (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 1

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
13:37
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau