2019-03-15 13:39

„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo vadovo apdovanojimai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo vadovo apdovanojimai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2019“.

Po dalyvių pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2019“ buvo pateikta 48 paraiška. Jų sulaukta į visas kategorijas, o daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo“ (13), „Pardavimų skatinimo“ (12) ir „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (10) kategorijose.

Pasak Lino Šiautkulio, „Password 2019“ komisijos nario, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovo, maloniai nustebino faktas, kad bemaž visos šiemet pateiktos kampanijos dalyviai meistriškai pasitelkia itin platų komunikacijos kelių spektrą, tame tarpe ir ant bangos esančią nuomonės formuotojų rinkodarą.

„Kita vertus, komisijoje susidūrėme su iššūkiu dėl rezultatų vertinimo, nes skirtingi verslai kelia skirtingus kampanijų tikslus, prasidedančius nuo komunikacijos iki verslo ar rinkos dalies auginimo“, – pažymi p. Šiautkulis.

Mindaugas Savickas, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, „Password 2019“ komisijos narys, kalbėdamas apie šiemetinius dalyvius išskiria viešojo sektoriaus komunikaciją.

„Jų pateikti projektai džiugina, juolab, kad reikia suprasti, kad nemažai tokių subjektų visų pirma turi praeiti biurokratijos pinkles, įveikti pirkimų barjerus, tačiau jie vis tiek geba pasirinkti kūrybiškus sprendimus. Efektyviausios viešojo sektoriaus kampanijos kategorijoje matėme tikrai stiprias paraiškas, o finale – dėmesio vertus projektus. Ir verslui yra iš ko pasimokyti“, – kalba p. Savickas.

Tadas Kupscys, „Omnicom Media Group“ skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analitikos departamento vadovas, konkurso komisijos narys, priduria, kad šiemet pateikta daug įdomių, stiprių paraiškų

„Bet jau dabar matyti keli lyderiai, kurių paraiškos išsiskiria aiškiai sudėliota struktūra: nuo verslo tikslų, pasvertos idėjos, įgyvendinimo ir galiausiai rezultatų“, – nuoseklumo svarbą pabrėžia p. Kupscys.

Daivaras Ulinskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ projektų direktorius, „Password 2019“ komisijos narys, pasidžiaugia, kad verslai vis atviriau užpildo paraiškas.

„Dalijimasis gerąja praktika augina ir rinką, ir pačius verslus, padidina galimybes laimėti, o kartu suteikia šansą pasimokyti kitiems“, – pažymi komisijos nariai.

[infogram id="7dd39198-f14f-4580-aac6-1143014b905a" prefix="uRQ" format="interactive" title="Rinkodara-Password-finalininkai"]

Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovų TOP10 sąrašą rasite čia.

Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.

VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino agentūra „Autoriai“, o pagrindinis „Metų prekės ženklo 2018“ prizas nukeliavo į prekės ženklo „Džiugas“ rankas.

„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu tapo Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

52795
130817
52791