„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Publikuota: 2019-03-15
Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo vadovo apdovanojimai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo vadovo apdovanojimai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2019“.

Po dalyvių pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2019“ buvo pateikta 48 paraiška. Jų sulaukta į visas kategorijas, o daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo“ (13), „Pardavimų skatinimo“ (12) ir „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (10) kategorijose.

Pasak Lino Šiautkulio, „Password 2019“ komisijos nario, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovo, maloniai nustebino faktas, kad bemaž visos šiemet pateiktos kampanijos dalyviai meistriškai pasitelkia itin platų komunikacijos kelių spektrą, tame tarpe ir ant bangos esančią nuomonės formuotojų rinkodarą.

nuotrauka::1nocrop

„Kita vertus, komisijoje susidūrėme su iššūkiu dėl rezultatų vertinimo, nes skirtingi verslai kelia skirtingus kampanijų tikslus, prasidedančius nuo komunikacijos iki verslo ar rinkos dalies auginimo“, – pažymi p. Šiautkulis.

Mindaugas Savickas, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, „Password 2019“ komisijos narys, kalbėdamas apie šiemetinius dalyvius išskiria viešojo sektoriaus komunikaciją.

„Jų pateikti projektai džiugina, juolab, kad reikia suprasti, kad nemažai tokių subjektų visų pirma turi praeiti biurokratijos pinkles, įveikti pirkimų barjerus, tačiau jie vis tiek geba pasirinkti kūrybiškus sprendimus. Efektyviausios viešojo sektoriaus kampanijos kategorijoje matėme tikrai stiprias paraiškas, o finale – dėmesio vertus projektus. Ir verslui yra iš ko pasimokyti“, – kalba p. Savickas.

Tadas Kupscys, „Omnicom Media Group“ skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analitikos departamento vadovas, konkurso komisijos narys, priduria, kad šiemet pateikta daug įdomių, stiprių paraiškų

„Bet jau dabar matyti keli lyderiai, kurių paraiškos išsiskiria aiškiai sudėliota struktūra: nuo verslo tikslų, pasvertos idėjos, įgyvendinimo ir galiausiai rezultatų“, – nuoseklumo svarbą pabrėžia p. Kupscys.

Daivaras Ulinskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ projektų direktorius, „Password 2019“ komisijos narys, pasidžiaugia, kad verslai vis atviriau užpildo paraiškas.

„Dalijimasis gerąja praktika augina ir rinką, ir pačius verslus, padidina galimybes laimėti, o kartu suteikia šansą pasimokyti kitiems“, – pažymi komisijos nariai.

[infogram id="7dd39198-f14f-4580-aac6-1143014b905a" prefix="uRQ" format="interactive" title="Rinkodara-Password-finalininkai"]

Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovų TOP10 sąrašą rasite čia.

Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.

VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino agentūra „Autoriai“, o pagrindinis „Metų prekės ženklo 2018“ prizas nukeliavo į prekės ženklo „Džiugas“ rankas.

„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu tapo Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
16:31
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 3

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
11:56
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
10:55
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
10:00
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 20

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau