„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Publikuota: 2019-03-15
Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo vadovo apdovanojimai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo vadovo apdovanojimai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2019“.

Po dalyvių pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2019“ buvo pateikta 48 paraiška. Jų sulaukta į visas kategorijas, o daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo“ (13), „Pardavimų skatinimo“ (12) ir „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (10) kategorijose.

Pasak Lino Šiautkulio, „Password 2019“ komisijos nario, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovo, maloniai nustebino faktas, kad bemaž visos šiemet pateiktos kampanijos dalyviai meistriškai pasitelkia itin platų komunikacijos kelių spektrą, tame tarpe ir ant bangos esančią nuomonės formuotojų rinkodarą.

nuotrauka::1nocrop

„Kita vertus, komisijoje susidūrėme su iššūkiu dėl rezultatų vertinimo, nes skirtingi verslai kelia skirtingus kampanijų tikslus, prasidedančius nuo komunikacijos iki verslo ar rinkos dalies auginimo“, – pažymi p. Šiautkulis.

Mindaugas Savickas, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, „Password 2019“ komisijos narys, kalbėdamas apie šiemetinius dalyvius išskiria viešojo sektoriaus komunikaciją.

„Jų pateikti projektai džiugina, juolab, kad reikia suprasti, kad nemažai tokių subjektų visų pirma turi praeiti biurokratijos pinkles, įveikti pirkimų barjerus, tačiau jie vis tiek geba pasirinkti kūrybiškus sprendimus. Efektyviausios viešojo sektoriaus kampanijos kategorijoje matėme tikrai stiprias paraiškas, o finale – dėmesio vertus projektus. Ir verslui yra iš ko pasimokyti“, – kalba p. Savickas.

Tadas Kupscys, „Omnicom Media Group“ skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analitikos departamento vadovas, konkurso komisijos narys, priduria, kad šiemet pateikta daug įdomių, stiprių paraiškų

„Bet jau dabar matyti keli lyderiai, kurių paraiškos išsiskiria aiškiai sudėliota struktūra: nuo verslo tikslų, pasvertos idėjos, įgyvendinimo ir galiausiai rezultatų“, – nuoseklumo svarbą pabrėžia p. Kupscys.

Daivaras Ulinskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ projektų direktorius, „Password 2019“ komisijos narys, pasidžiaugia, kad verslai vis atviriau užpildo paraiškas.

„Dalijimasis gerąja praktika augina ir rinką, ir pačius verslus, padidina galimybes laimėti, o kartu suteikia šansą pasimokyti kitiems“, – pažymi komisijos nariai.

[infogram id="7dd39198-f14f-4580-aac6-1143014b905a" prefix="uRQ" format="interactive" title="Rinkodara-Password-finalininkai"]

Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovų TOP10 sąrašą rasite čia.

Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.

VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino agentūra „Autoriai“, o pagrindinis „Metų prekės ženklo 2018“ prizas nukeliavo į prekės ženklo „Džiugas“ rankas.

„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu tapo Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
09:49
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 4

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau