10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

    Publikuota: 2019-03-07
    Ryčio Galadausko nuotr.
    svg svg
    Ryčio Galadausko nuotr.

    „Metų CMO“ komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“ (angl. Chief marketing officer).

    Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

    „Džiaugiamės, kad „Metų CMO“ konkursas tampa svarus ir yra vertinamas bendruomenės. Savo ruožtu, dalyvavimas jame įmonėms ir rinkodaros vadovams leidžia įsivertinti nuveiktus darbus“, – kalba Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė.

    Šiais metais paraiškas pateikė 39 kandidatai.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „Ypač džiugina tai, kad palyginti su praėjusiais metais, sulaukėme daug daugiau kokybiškų ir išsamių paraiškų“, – pastebi ji.

    Komisija vertino rinkodaros vadovo vaidmenį organizacijoje, atsakomybių plotį, indėlį į organizacijos, prekės ženklų trumpalaikį bei ilgalaikį augimą.

    Pasak Lino Šiautkulio, CMO komisijos nario, LiMA valdybos pirmininko, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva" vadovo, nustebino tai, kad iš sulauktų 39 paraiškų, matyti daug skirtingų kriterijų, pagal kuriuos rinkodaros vadovai įvardino matuojantys ir vertinantys savo sėkmę.

    „Tai rodo, kad rinkodaros vadovo vaidmuo skiriasi kiekvienoje organizacijoje ir trūksta vieningų rodiklių, leidžiančių vieningai įvardinti, kas iš tikrųjų yra sėkmingas CMO“, – teigia p. Šiautkulis.

    Kartu daugelis pretendentų į „Metų CMO“ titulą, kaip svarbiausią kriterijų vis dar įvardina pelną ir pardavimus, o vartotojų pasitenkinimą ir gerą patirtį aplenkia arba pamini kaip paskutinį rodiklį.

    „Pasaulyje matome, kad vis dažniau prioritetu tampa vartotojo patirtis, tai šiandieniniame pasaulyje įvardijama kaip vienas iš pagrindinių konkurencinių pranašumų“, – pažymi p. Šiautkulis.

    [infogram id="2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b" prefix="lg5" format="interactive" title="Rinkodara_CMO10"]

    Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos.

    Apie „Password 2019“ dalyvius skaitykite čia.

    Į „Metų CMO“ savo kandidatūrą galėjo pateikti patys Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai arba juos galėjo rekomenduoti kolegos.

    Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“ direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

    [infogram id="da10b440-a413-4c0e-8cc5-2abc71a420ad" prefix="FTH" format="interactive" title="Rinkodara: „Metų CMO“ laimėtojai 2015-2017 m."]

    [infogram id="9fb0d443-e9f8-46ad-94cd-df0f432cbfeb" prefix="aH1" format="interactive" title="Rinkodara_CMO"]

    FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Partnerystės su agentūromis: nereikia šypsenos prie stalo, o už durų – keiksnojimo Premium

    Didieji prekių ženklai paprastai turi ne vieną partnerį: nuo reklamos, socialinių tinklų iki komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.29
    M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

    Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį „Nissan“...

    Automobiliai
    2023.05.29
    Keičiasi „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė

    Švedijos koncernui „ICA Gruppen“ priklausančios UAB „Rimi Lietuva“ ryšiams su visuomene pradeda vadovauti...

    Rinkodara
    2023.05.29
    „Arket“ plėtros strategija Baltijos šalyse – be Vilniaus Premium

    Švedijos greitosios mados milžinei „Hennes & Mauritz“ (H&M) priklausantis prekių ženklas „Arket“ Lietuvoje...

    Prekyba
    2023.05.29
    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Lietuvos šuolis į „Shopify“ verslumo indeksą: iškart – į antrą vietą po JAV Premium 1

    Į Kanados elektroninės prekybos bendrovės „Shopify“ sudarytą versliausių šalių reitingo dešimtuką įtraukta ir...

    Prekyba
    2023.05.26
    „Reprise Media“ vadovų komandą papildė D. Raulinaitis

    Domas Raulinaitis prisijungė prie agentūros „Reprise Media“ ir tapo skaitmeninės komunikacijos departamento...

    Rinkodara
    2023.05.26
    Metų CMO – „PHH Group“ rinkodaros vadovė G. Vilkė

    Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) skelbia devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją.

    Rinkodara
    2023.05.25
    „Motinystės bausmė“ – kodėl ją vis mieliau matuojasi ir vyrai vadovai Premium 10

    Kuo moterys eis aukštesnes ir geriau mokamas pareigas tuo, tikėtina, ir daugiau vyrų rinksis vaiko priežiūros...

    Vadyba
    2023.05.24
    „Ozas“ startuoja su nauja lojalumo programa, „Panoramos“ taikiklyje – B2B segmentas Premium

    Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pristatė naują lojalumo programą „Spot“, kiti rinkos dalyviai arba neturi...

    Rinkodara
    2023.05.24
    „Motieka“ – naujas „Motieka ir Audzevičius“ prekės ženklas 1

    Advokatų kontorų „Motieka ir Audzevičius“ keičia prekės ženklą ir vaizdinėje komunikacijoje nuo šiol bus...

    Rinkodara
    2023.05.22
    Per „Rammstein“ koncertą uždirbs bemaž kaip per NATO viršūnių susitikimą Premium

    Pirmas dosnus gurkšnis po ilgų ir niūrų pandemijos, karo ir visų kitų negandų kelerių metų. Taip verslai...

    Prekyba
    2023.05.22
    Prekių ženklo apsauga: verslas randa būdų susimažinti išlaidas Premium

    Mažos ir vidutinės Lietuvos įmonės aktyviau ieško galimybių apsaugoti savo sukurtą intelektinę nuosavybę –...

    Mano verslas
    2023.05.22
    Ką daryti, kad „Google“ mus pamirštų Premium

    „Google“ jau seniai yra tapusi neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Tiesa, nebūtinai norisi, kad bet...

    Rinkodara
    2023.05.21
    Dėl LRT vadovo posto varžysis M. Garbačiauskaitė-Budrienė ir A. Zabarauskas 1

    Nacionalinio transliuotojo LRT generalinio direktoriaus konkurse dalyvauja antros kadencijos pareigose...

    Verslo aplinka
    2023.05.19
    P. Tamulionis. Ką daryti, kai užpuolė A. Tapinas? 74

    Na, gal ne užpuolė, o pagavo už rankos dėl galimai, matyt, iš tikrųjų neteisėtai panaudotų mokesčių mokėtojų...

    Nuomonės
    2023.05.17
    „carVertical“ startuoja su atnaujintu prekės ženklu 4

    Transporto priemonių istorijos patikrų platforma „carVertical“ pristato naują dizainą ir logotipą, unikalius...

    Rinkodara
    2023.05.17
    Imasi naujos tradicijos – skelbia tarptautinę rinkodaros dieną

    Europos marketingo konfederacija (EMC) priėmė vienbalsį sprendimą gegužės 27 d. paskelbti tarptautine...

    Rinkodara
    2023.05.16
    „Akropolis“ vėl organizuos nuolaidų dienas „Jamam“ 1

    Didžiausia šalyje mažmeninės prekybos akcija „Jamam“ sugrįžta į prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“,...

    Prekyba
    2023.05.16
    „CityBee“ besivejantis 100.000 Eur ieškinys: riba tarp pažeidimų ir įrodymų Premium 3

    Vilniaus apygardos teisme netrukus bus atversta byla, kurioje bemaž 350 žmonių teismine tvarka prašo...

    Rinkodara
    2023.05.16

    Verslo žinių pasiūlymai