2019-03-07 09:00

10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.
„Metų CMO“ komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“ (angl. Chief marketing officer).

Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

„Džiaugiamės, kad „Metų CMO“ konkursas tampa svarus ir yra vertinamas bendruomenės. Savo ruožtu, dalyvavimas jame įmonėms ir rinkodaros vadovams leidžia įsivertinti nuveiktus darbus“, – kalba Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė.

Šiais metais paraiškas pateikė 39 kandidatai.

„Ypač džiugina tai, kad palyginti su praėjusiais metais, sulaukėme daug daugiau kokybiškų ir išsamių paraiškų“, – pastebi ji.

Komisija vertino rinkodaros vadovo vaidmenį organizacijoje, atsakomybių plotį, indėlį į organizacijos, prekės ženklų trumpalaikį bei ilgalaikį augimą.

Pasak Lino Šiautkulio, CMO komisijos nario, LiMA valdybos pirmininko, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva" vadovo, nustebino tai, kad iš sulauktų 39 paraiškų, matyti daug skirtingų kriterijų, pagal kuriuos rinkodaros vadovai įvardino matuojantys ir vertinantys savo sėkmę.

„Tai rodo, kad rinkodaros vadovo vaidmuo skiriasi kiekvienoje organizacijoje ir trūksta vieningų rodiklių, leidžiančių vieningai įvardinti, kas iš tikrųjų yra sėkmingas CMO“, – teigia p. Šiautkulis.

Kartu daugelis pretendentų į „Metų CMO“ titulą, kaip svarbiausią kriterijų vis dar įvardina pelną ir pardavimus, o vartotojų pasitenkinimą ir gerą patirtį aplenkia arba pamini kaip paskutinį rodiklį.

„Pasaulyje matome, kad vis dažniau prioritetu tampa vartotojo patirtis, tai šiandieniniame pasaulyje įvardijama kaip vienas iš pagrindinių konkurencinių pranašumų“, – pažymi p. Šiautkulis.

[infogram id="2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b" prefix="lg5" format="interactive" title="Rinkodara_CMO10"]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos.

Apie „Password 2019“ dalyvius skaitykite čia.

Į „Metų CMO“ savo kandidatūrą galėjo pateikti patys Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai arba juos galėjo rekomenduoti kolegos.

Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“ direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

[infogram id="da10b440-a413-4c0e-8cc5-2abc71a420ad" prefix="FTH" format="interactive" title="Rinkodara: „Metų CMO“ laimėtojai 2015-2017 m."]

[infogram id="9fb0d443-e9f8-46ad-94cd-df0f432cbfeb" prefix="aH1" format="interactive" title="Rinkodara_CMO"]

52795
130817
52791