10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

Publikuota: 2019-03-07
Ryčio Galadausko nuotr.
svg svg
Ryčio Galadausko nuotr.

„Metų CMO“ komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“ (angl. Chief marketing officer).

Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

„Džiaugiamės, kad „Metų CMO“ konkursas tampa svarus ir yra vertinamas bendruomenės. Savo ruožtu, dalyvavimas jame įmonėms ir rinkodaros vadovams leidžia įsivertinti nuveiktus darbus“, – kalba Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė.

Šiais metais paraiškas pateikė 39 kandidatai.

„Ypač džiugina tai, kad palyginti su praėjusiais metais, sulaukėme daug daugiau kokybiškų ir išsamių paraiškų“, – pastebi ji.

Komisija vertino rinkodaros vadovo vaidmenį organizacijoje, atsakomybių plotį, indėlį į organizacijos, prekės ženklų trumpalaikį bei ilgalaikį augimą.

Pasak Lino Šiautkulio, CMO komisijos nario, LiMA valdybos pirmininko, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva" vadovo, nustebino tai, kad iš sulauktų 39 paraiškų, matyti daug skirtingų kriterijų, pagal kuriuos rinkodaros vadovai įvardino matuojantys ir vertinantys savo sėkmę.

„Tai rodo, kad rinkodaros vadovo vaidmuo skiriasi kiekvienoje organizacijoje ir trūksta vieningų rodiklių, leidžiančių vieningai įvardinti, kas iš tikrųjų yra sėkmingas CMO“, – teigia p. Šiautkulis.

Kartu daugelis pretendentų į „Metų CMO“ titulą, kaip svarbiausią kriterijų vis dar įvardina pelną ir pardavimus, o vartotojų pasitenkinimą ir gerą patirtį aplenkia arba pamini kaip paskutinį rodiklį.

„Pasaulyje matome, kad vis dažniau prioritetu tampa vartotojo patirtis, tai šiandieniniame pasaulyje įvardijama kaip vienas iš pagrindinių konkurencinių pranašumų“, – pažymi p. Šiautkulis.

[infogram id="2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b" prefix="lg5" format="interactive" title="Rinkodara_CMO10"]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos.

Apie „Password 2019“ dalyvius skaitykite čia.

Į „Metų CMO“ savo kandidatūrą galėjo pateikti patys Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai arba juos galėjo rekomenduoti kolegos.

Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“ direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

[infogram id="da10b440-a413-4c0e-8cc5-2abc71a420ad" prefix="FTH" format="interactive" title="Rinkodara: „Metų CMO“ laimėtojai 2015-2017 m."]

[infogram id="9fb0d443-e9f8-46ad-94cd-df0f432cbfeb" prefix="aH1" format="interactive" title="Rinkodara_CMO"]

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„DDB Vilnius“ - su nauju vadovu ir pavadinimu

Viena seniausių šalyje reklamos ir komunikacijos agentūrų „DDB Vilnius“ nuo šiol vadinasi „Sons & Daughters“.

Rinkodara
2021.12.07
Maisto salės prekybos centruose: skirtingi formatai ir naujos koncepcijos Premium 2

Restoranų ir kavinių erdvės prekybos centruose (PC) plėtojamos pagal skirtingas koncepcijas: dalis centrų...

Prekyba
2021.12.06
Vadovų duomenys – vieši, bet apynasrį „Okredo“ bandoma uždėti Premium 18

Atvirų duomenų platforma „Okredo“ sulaukė Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (VDAI) nurodymo nutraukti...

Rinkodara
2021.12.06
Vyriausybė reformuoja komunikacijos komandą, R. Surovec pakeitė E. Kudzmanienė 1

Vyriausybės kanceliarijoje suformavus Komunikacijos departamentą ir sujungus tris iki tol savarankiškai...

Verslo aplinka
2021.12.05
Lietuvą ir Vilnių pažinti skatinančios reklamos pripažintos geriausiomis pasaulyje

Lietuvą ir Vilnių pasaulyje vėl garsina turizmo reklamos. Pasaulio turizmo klipų apdovanojimų „CIFFT Circuit“...

Rinkodara
2021.12.03
Pandemijos viražai nei vartotojų, nei verslo optimizmo nesuvalgė Premium

Nors pandemijos gniaužtai tebespaudžia, šalies vartotojų apklausa indikuoja, kad tiek šiandienę situaciją,...

Rinkodara
2021.12.03
„INK agency“ kovoje dėl talentų traukia tarptautinį geros darbo vietos sertifikatą Premium 1

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ gavo tarptautinį „Great Place To Work“ sertifikatą ir tapo...

Rinkodara
2021.12.03
Teismas: bauda už klaidinančią projekto reklamą „Karolinos turui“ skirta pagrįstai

19.300 Eur dydžio bauda nekilnojamojo turto plėtros bendrovei „Karolinos turas“, nenurodžiusiai, kad Vilniuje...

Statyba ir NT
2021.12.03
„Tiketa Tour“ grįžta prie senojo pavadinimo

Kelionių organizatorius „Tiketa Tour“ grįžta prie ankstesnio vardo – „Kidy Tour“. Anot jo vadovybės, pokyčius...

Rinkodara
2021.12.02
Lietuvos prekybininkų NPS: matuoja vis daugiau verslų, bet su konkurentais pasilyginti sunkoka Premium 1

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
2021.12.02
Plėtros Latvijoje iššūkiai: reikalavimai kasos aparatams, kurių Lietuvoje nėra Premium

Lietuvos įmonės, besiplėsdamos į Latviją, susiduria su netikėtumais, apie kuriuos neretai iš anksto...

Prekyba
2021.12.02
„Iki“ steigia Skaitmeninių kanalų departamentą, keičiasi rinkodaros vadovas 1

Plėtros ir atsinaujinimo planus įgyvendinanti UAB „Palink“, valdanti prekybos tinklą „Iki“, steigia...

Rinkodara
2021.12.01
Bauda „CityBee“ rekordinė, tačiau iš duomenų skandalo „išsisukta pigiai“ Premium 1

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) po beveik 10 mėnesių trukusio tyrimo dėl klientų duomenų...

Rinkodara
2021.11.30
„CityBee“ skirta 110.000 Eur bauda už BDAR pažeidimus 14

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) pirmadienį skyrė 110.000 Eur administracinę baudą trumpalaikės...

Rinkodara
2021.11.30
Juodojo penktadienio rezultatai: dar vienas prekybos šuolis Premium 2

Nuolaidų akcija „Juodasis penktadienis“ patvirtino prognozę, kad COVID-19 laikotarpis daliai gyventojų...

Prekyba
2021.11.30
Komunikacija „Facebook“ ir „Instagram“: skirtumai nuo bankų iki telekomunikacijų Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“ išvystė programinį sprendimą ir sukūrė „Facebook“ bei...

Rinkodara
2021.11.30
Prie „click & collect“ paslaugą siūlančių prekybininkų prisideda „Iki“, be šios paslaugos lieka „Lidl“ ir „Norfa“ Premium

Apsipirkimo būdas, kai mobiliojoje programėlėje ar prekybininko interneto svetainėje pasirenkamas „click &...

Prekyba
2021.11.29
„Putokšnis“ keičia prekės ženklą 1

Viena iš PET pakuočių gamybos lyderių Lietuvoje, UAB „Putokšnis“, orientuodamasi į tvarią gamybą ir nulinės...

Pramonė
2021.11.29
Paveikiausi reklamos ir komunikacijos kanalai 

Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“...

Rinkodara
2021.11.28
J. Pinkevičienė: apie partnerystę su „Žalgiriu“ ir augimą gebant greitai perplanuoti  Premium

Nuo šio lapkričio „Žalgirio“ kosmetiką vyrams gamina Kauno bendrovė „Cosmoway“, o kelis metus trukusi...

Rinkodara
2021.11.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku