„Metų prekės ženklo“ titulas keliauja į „Džiugo“ rankas

Publikuota: 2018-05-09
Sėkmingiausi Metų prekės ženklai: „Džiugas“, „Borjomi“, „Auga“ ir „Volfas Engelman“.
Sėkmingiausi Metų prekės ženklai: „Džiugas“, „Borjomi“, „Auga“ ir „Volfas Engelman“.

„Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skiria prekės ženklui „Džiugas“.

Konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkai – solidžiausius pardavimus ir didžiausią augimą per metus skaičiuojantys prekių ženklai iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

Į šiemetinį finalą komisija atrinko 28 finalininkus, o sėkmės laurai atiteko prekės ženklui „Džiugas“ – jis tapo „Metų prekės ženklu 2018“.

Jam ant kulnų lipo mineralinio vandens prekės ženklas „Borjomi“, pastarajam teko „Sėkmingiausio tarptautinio prekės ženklo“ apdovanojimas.

Už nuoseklų prekės ženklo plėtojimą apdovanota „Auga“. Už augimą rinkos turbulencijos sąlygomis – „Volfas Engelman“.

„Šiemet turėjome du stiprius pretendentus į pagrindinį apdovanojimą – „Džiugą“ ir „Borjomi“. Abu jie, kaip rodo vartotojų tyrimas, turi ir aukštą išskirtinumo, ir pasitenkinimo rodiklį, ir puikų rekomendavimo indeksą, tačiau „Džiugas“ vis tik pagal šiuos aspektus buvo vienu laipteliu aukščiau“, – vartotojų nuomonės tyrimą apibendrina Liutauras Daugirdas, tyrimų bendrovės „Synopticom“ direktorius, komisijos narys.

„Džiugo“ pozicijos buvo stipresnės ir žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ finalininkų komunikacijos efektyvumo analizėje.

„Šis prekės ženklas išlaiko lietuviškumo braižą, geba neprarasti aktualumo, lanksčiai prisitaiko prie rinkos poreikių, kuria gaminius įvairioms vartojimo situacijoms. Tai rezultatas ilgo, nuoseklaus darbo“, – „Džiugo“ sėkmę pabrėžia Paulius Pocius, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovas, komisijos narys.

„Savo ruožtu „Borjomi“ išsiskiria savo kategorijoje stipriu prekės ženklu pažadu ir jį išpildo“, – kalba Lina Muižienė, „Iki“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.

Prekės ženklui „Auga“ apdovanojimą komisijos nariai skyrė už nuoseklų ir kryptingą jo vystymą. Nors neseniai gimęs prekės ženklas dar negali pasigirti dideliu žinomumu, kuris tesiekia 19%, tačiau jo vartotojų pasitenkinimo rodiklis, rekomendavimo indeksas nedaug atsilieka nuo rinkos lyderių.

„Tai sparčiai augančio, lietuviško prekės ženklo sėkmės istorija“, – teigia p. Daugirdas.

Dar vienas apdovanojimas teko „Volfas Engelman“. Šis prekės ženklas komisijos narių simpatijų nusipelnė, nes sugebėjo augti krentančioje ir labai suvaržytoje kategorijoje.

VŽ primena, kad finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, atsižvelgiant į užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais bei verte per 2017 m., palyginti su ankstesniais. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.

Ir efektyviausia kampanija, ir „Metų CMO“

Kartu „Password“ konferencijoje yra išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapo Irenos Matijošaitienės fondo kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino rinkodaros komunikacijos agentūra „Autoriai“.

Konferencijos metu buvo paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ organizuojamų rinkimų „Metų CMO“ laimėtojas.

Iš viso konkursui „Metų CMO 2018“ buvo pateikta net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų, o rinkimų komisija išrinko 10 stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje.
„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu šiemet tapo – Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

nuotrauka::1

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
12:33
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau