„Metų prekės ženklo“ titulas keliauja į „Džiugo“ rankas

Publikuota: 2018-05-09
Sėkmingiausi Metų prekės ženklai: „Džiugas“, „Borjomi“, „Auga“ ir „Volfas Engelman“.
Sėkmingiausi Metų prekės ženklai: „Džiugas“, „Borjomi“, „Auga“ ir „Volfas Engelman“.

„Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skiria prekės ženklui „Džiugas“.

Konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkai – solidžiausius pardavimus ir didžiausią augimą per metus skaičiuojantys prekių ženklai iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

Į šiemetinį finalą komisija atrinko 28 finalininkus, o sėkmės laurai atiteko prekės ženklui „Džiugas“ – jis tapo „Metų prekės ženklu 2018“.

Jam ant kulnų lipo mineralinio vandens prekės ženklas „Borjomi“, pastarajam teko „Sėkmingiausio tarptautinio prekės ženklo“ apdovanojimas.

Už nuoseklų prekės ženklo plėtojimą apdovanota „Auga“. Už augimą rinkos turbulencijos sąlygomis – „Volfas Engelman“.

„Šiemet turėjome du stiprius pretendentus į pagrindinį apdovanojimą – „Džiugą“ ir „Borjomi“. Abu jie, kaip rodo vartotojų tyrimas, turi ir aukštą išskirtinumo, ir pasitenkinimo rodiklį, ir puikų rekomendavimo indeksą, tačiau „Džiugas“ vis tik pagal šiuos aspektus buvo vienu laipteliu aukščiau“, – vartotojų nuomonės tyrimą apibendrina Liutauras Daugirdas, tyrimų bendrovės „Synopticom“ direktorius, komisijos narys.

„Džiugo“ pozicijos buvo stipresnės ir žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ finalininkų komunikacijos efektyvumo analizėje.

„Šis prekės ženklas išlaiko lietuviškumo braižą, geba neprarasti aktualumo, lanksčiai prisitaiko prie rinkos poreikių, kuria gaminius įvairioms vartojimo situacijoms. Tai rezultatas ilgo, nuoseklaus darbo“, – „Džiugo“ sėkmę pabrėžia Paulius Pocius, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovas, komisijos narys.

„Savo ruožtu „Borjomi“ išsiskiria savo kategorijoje stipriu prekės ženklu pažadu ir jį išpildo“, – kalba Lina Muižienė, „Iki“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.

Prekės ženklui „Auga“ apdovanojimą komisijos nariai skyrė už nuoseklų ir kryptingą jo vystymą. Nors neseniai gimęs prekės ženklas dar negali pasigirti dideliu žinomumu, kuris tesiekia 19%, tačiau jo vartotojų pasitenkinimo rodiklis, rekomendavimo indeksas nedaug atsilieka nuo rinkos lyderių.

„Tai sparčiai augančio, lietuviško prekės ženklo sėkmės istorija“, – teigia p. Daugirdas.

Dar vienas apdovanojimas teko „Volfas Engelman“. Šis prekės ženklas komisijos narių simpatijų nusipelnė, nes sugebėjo augti krentančioje ir labai suvaržytoje kategorijoje.

VŽ primena, kad finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, atsižvelgiant į užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais bei verte per 2017 m., palyginti su ankstesniais. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.

Ir efektyviausia kampanija, ir „Metų CMO“

Kartu „Password“ konferencijoje yra išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapo Irenos Matijošaitienės fondo kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino rinkodaros komunikacijos agentūra „Autoriai“.

Konferencijos metu buvo paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ organizuojamų rinkimų „Metų CMO“ laimėtojas.

Iš viso konkursui „Metų CMO 2018“ buvo pateikta net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų, o rinkimų komisija išrinko 10 stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje.
„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu šiemet tapo – Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

nuotrauka::1

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 16

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau