„Metų prekės ženklo“ titulas keliauja į „Džiugo“ rankas

Publikuota: 2018-05-09
Sėkmingiausi Metų prekės ženklai: „Džiugas“, „Borjomi“, „Auga“ ir „Volfas Engelman“.
svg svg
Sėkmingiausi Metų prekės ženklai: „Džiugas“, „Borjomi“, „Auga“ ir „Volfas Engelman“.

„Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skiria prekės ženklui „Džiugas“.

Konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkai – solidžiausius pardavimus ir didžiausią augimą per metus skaičiuojantys prekių ženklai iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

Į šiemetinį finalą komisija atrinko 28 finalininkus, o sėkmės laurai atiteko prekės ženklui „Džiugas“ – jis tapo „Metų prekės ženklu 2018“.

Jam ant kulnų lipo mineralinio vandens prekės ženklas „Borjomi“, pastarajam teko „Sėkmingiausio tarptautinio prekės ženklo“ apdovanojimas.

Už nuoseklų prekės ženklo plėtojimą apdovanota „Auga“. Už augimą rinkos turbulencijos sąlygomis – „Volfas Engelman“.

„Šiemet turėjome du stiprius pretendentus į pagrindinį apdovanojimą – „Džiugą“ ir „Borjomi“. Abu jie, kaip rodo vartotojų tyrimas, turi ir aukštą išskirtinumo, ir pasitenkinimo rodiklį, ir puikų rekomendavimo indeksą, tačiau „Džiugas“ vis tik pagal šiuos aspektus buvo vienu laipteliu aukščiau“, – vartotojų nuomonės tyrimą apibendrina Liutauras Daugirdas, tyrimų bendrovės „Synopticom“ direktorius, komisijos narys.

„Džiugo“ pozicijos buvo stipresnės ir žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ finalininkų komunikacijos efektyvumo analizėje.

„Šis prekės ženklas išlaiko lietuviškumo braižą, geba neprarasti aktualumo, lanksčiai prisitaiko prie rinkos poreikių, kuria gaminius įvairioms vartojimo situacijoms. Tai rezultatas ilgo, nuoseklaus darbo“, – „Džiugo“ sėkmę pabrėžia Paulius Pocius, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovas, komisijos narys.

„Savo ruožtu „Borjomi“ išsiskiria savo kategorijoje stipriu prekės ženklu pažadu ir jį išpildo“, – kalba Lina Muižienė, „Iki“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.

Prekės ženklui „Auga“ apdovanojimą komisijos nariai skyrė už nuoseklų ir kryptingą jo vystymą. Nors neseniai gimęs prekės ženklas dar negali pasigirti dideliu žinomumu, kuris tesiekia 19%, tačiau jo vartotojų pasitenkinimo rodiklis, rekomendavimo indeksas nedaug atsilieka nuo rinkos lyderių.

„Tai sparčiai augančio, lietuviško prekės ženklo sėkmės istorija“, – teigia p. Daugirdas.

Dar vienas apdovanojimas teko „Volfas Engelman“. Šis prekės ženklas komisijos narių simpatijų nusipelnė, nes sugebėjo augti krentančioje ir labai suvaržytoje kategorijoje.

VŽ primena, kad finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, atsižvelgiant į užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais bei verte per 2017 m., palyginti su ankstesniais. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.

Ir efektyviausia kampanija, ir „Metų CMO“

Kartu „Password“ konferencijoje yra išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapo Irenos Matijošaitienės fondo kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino rinkodaros komunikacijos agentūra „Autoriai“.

Konferencijos metu buvo paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ organizuojamų rinkimų „Metų CMO“ laimėtojas.

Iš viso konkursui „Metų CMO 2018“ buvo pateikta net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų, o rinkimų komisija išrinko 10 stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje.
„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu šiemet tapo – Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

nuotrauka::1

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
EK ataskaita apie nesaugius produktus: budrumas didėja 

2019 m. Europos Komisijos Skubių pranešimų sistemoje gauta 10% daugiau pranešimų apie pavojingus sveikatai...

Prekyba
2020.07.09
Į „Senukų“ parduotuvę Pilaitėje planuojama investuoti 10 mln. Eur 

Į mažmeninės prekybos statybinėmis medžiagomis tinklo „Senukai“ parduotuvę sostinės Pilaitės mikrorajone,...

Prekyba
2020.07.09
H&M uždarys 170 parduotuvių 

Švedijos greitosios mados milžinė H&M praneša apie planus uždaryti 170 parduotuvių įvairiose šalyse ir sieja...

Prekyba
2020.07.09
Kaune už 0,5 mln. Eur atidarė „Pegasą“

Kaune, prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ atidarytas 1.116 kv. m ploto knygynas „Pegasas" su 8.000...

Prekyba
2020.07.09
Statistika: birželį kainos ūgtelėjo 

2020 m. birželį, palyginti su geguže, vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 0,5%, rodo Statistikos...

Prekyba
2020.07.09
Iki 22 Eur vertės siuntoms iš Kinijos bus taikomas PVM 11

Trečiadienį Vyriausybė pritarė ir Seimui pateikė Finansų ministerijos parengtus Pridėtinės vertės mokesčio...

Prekyba
2020.07.08
„Namisėdų ekonomika“: nauji pirkėjų įpročiai Premium

Nuo gegužės vidurio, palengvinus karantino apribojimus, pirkėjai ėmė judėti laisviau, prekyba palengva ėmė...

Prekyba
2020.07.08
Buvusios „Maximos“ patalpos Vilniaus centre rado šeimininką Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“, 2019 m. spalio pradžioje uždaręs Vilniuje Totorių g. parduotuvę, kuri...

Prekyba
2020.07.08
E. parduotuvių spurtas: „Barbora“ ir „Rimi“ plečiasi regionuose

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ prekes mažesniuose miestuose pristatys naujasis...

Prekyba
2020.07.07
Eurostatas: metinis prekybos augimas gegužę Lietuvoje – didžiausias Baltijos šalyse 

Per metus – gegužę, palyginti su praėjusių metų geguže, mažmeninė prekyba Lietuvoje augo 0,9%, Latvijoje...

Prekyba
2020.07.07
Italijos maisto prekių tinklai: lyderė „Conad“ investuoja, „Lidl“ plečiasi  Premium

Italijos mažmeninės prekybos tinklas „Conad“, turintis didžiausią rinkos dalį greitojo vartojimo prekių...

Prekyba
2020.07.07
Milijardierius B. Arnault mano, kad prabangos sektorius atsigaus dar šiais metais  1

Prabangos prekių konglomerato LVMH valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Bernardas Arnaultas...

Prekyba
2020.07.06
Po karantino daugiau nei pusė gyventojų pakeitė įpročius 5

Pasibaigus karantinui, šalies gyventojai labiausiai skuba atkurti socialinį gyvenimą: gyvai susitikti su...

Rinkodara
2020.07.05
„Lietuvos geležinkeliai“ virsta LTG, keičiasi grupės įmonių prekės ženklai 27

„Lietuvos geležinkeliai“ keičia visų grupės įmonių prekės ženklus ir pagrindinės įmonės logotipą. „Lietuvos...

Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
Lietuvoje užblokuotas rekordinis piratinių svetainių skaičius 11

Lietuvos radijo ir televizijos komisija užblokavo 29-ias nelegaliai autorių teisėmis saugomą turinį...

Rinkodara
2020.07.01
„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB...

Rinkos
2020.07.01
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus