Efektyviausia metų kampanija – „Mirštu, kaip noriu gyventi“

Publikuota: 2018-05-09

Konferencijoje „Password 2018“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos, sėkmingiausi prekių ženklai ir Metų rinkodaros vadovas.

Sėkmė šiemetiniame „Password“ konkurse lydėjo Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapusią Irenos Matijošaitienės fondo kampaniją „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino rinkodaros komunikacijos agentūra „Autoriai“.

Iš viso „Password“ – efektyviausios rinkodaros konkurso finale – šiemet varžėsi 18-a stipriausių Metų kampanijų. Po pristatymų konferencijoje buvo atrinkti atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija.

„Visos apdovanotos rinkodaros kampanijos pasižymėjo stipriomis įžvalgomis, taikliomis idėjomis ir puikiais rezultatais. Tai tikrai džiugina. Tuo tarpu didįjį prizą – efektyviausios Metų rinkodaros titulą – laimėjusi kampanija, skaičiavo ne tik puikius rezultatus, bet ir pavergė komisijos narių širdis“, – nusišypso Linas Šiautkulis, komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas.

Pagrindinį „Password“ apdovanojimą laimėjusi kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ pavergė ne tik komisijos narių, bet ir konferencijų klausytojų širdis bei ryškiai atsiplėšusi nuo konkurentų pelnė Auditorijos simpatijų prizą.

[infogram id="c923bbad-5a0f-4ff3-b2f7-9bb2ca0e9242" prefix="wax" format="interactive" title="Copy: rinkodara-password"]

Iš viso „Password 2018“ buvo pateikta 61 paraiška. Daugiausia dalyvių teikė darbus į efektyviausios pardavimo skatinimo ir įvaizdinės rinkodaros kampanijų kategorijas – čia atitinkamai sulaukta 15 ir 13 paraiškų.

Didžioji dalis paraiškų, o tuo pačiu ir aršiausia konkurencija virė didelio biudžeto kategorijose.

nuotrauka::1

Ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje buvo išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ nugalėtojai. Tarp finalininkų šiemet čia pateko 28 sėkmingiausius metus skaičiavę prekių ženklai.

Pagrindinis „Metų prekės ženklo 2018“ prizas atiteko prekės ženklui „Džiugas“.

Stipriausias „Metų CMO“

Konferencijos metu buvo paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ organizuojamų rinkimų „Metų CMO“ laimėtojas.

Iš viso konkursui „Metų CMO 2018“ buvo pateikta net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų, o rinkimų komisija išrinko 10 stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje.

„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu šiemet tapo – Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 3

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino skandalingoji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03
Iškart kurti tarptautinį pavadinimą vis tiek bus pigiau nei rasti jį žodyne Premium

Kuriant verslą, kai galvojama apie išskirtinį produktą ar paslaugą, neatrodo, kad unikalumo taškų padės...

Rinkodara
2018.11.02
Atsiskaitantys laiku gauna ne tik geresnę kainą, bet ir nemokamos reklamos Premium

Jei klientas neatsiskaito ilgiau kaip dvi savaites, jau reikia aiškintis priežastis, kodėl taip atsitiko, o...

Rinkodara
2018.11.01
„Lietuvos rytas“ sporto veiklai įregistravo prekės ženklą RYTAS 6

To paties pavadinimo krepšinio klubą anksčiau valdžiusi bendrovė „Lietuvos rytas“ įregistravo prekės ženklą...

Rinkodara
2018.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau