„Metų rinkodaros vadovo“ laurai – Mindaugui Savickui

Publikuota: 2018-05-09
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet skrieja į Mindaugo Savicko, „Tele2“ rinkodaros vadovo rankas.

Jį rinkimų komisija išrinko iš 10-ties stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuko. Iš viso į „Metų CMO 2018“ (angl. Chief marketing officer) titulą šiemet pretendavo net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių.

Linas Šiautkulis, „Metų CMO 2018“ komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas, pažymi, kad visi finalinio dešimtuko atstovai buvo itin stiprūs, ypač vertinant juos atstovaujamo sektoriaus kontekste.

„Džiugu, kad dauguma rinkodaros vadovų ne tik drąsiai įvardina, bet ir savo veiksmais bei rezultatais įrodo, kad yra vieni svarbiausių organizacijos strategų. Vertinant konkurse geriausius rezultatus pasiekusias įmones, matyti, kad sėkmingiausios organizacijos šiose srityse yra tos, kur vientisos ir geros kliento patirties užtikrinimas yra laikomas visos organizacijos aukščiausiu prioritetu, o rinkodara – ašinė šio proceso dalis“, – pabrėžia p. Šiautkulis.

Šių „Metų CMO“, Rinkodaros vadovo titulą pelnęs „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas sulaukė balsų praktiškai iš visų balsavusių komisijos narių.

nuotrauka::1

Kartu komisija pabrėžia, kad jos nariai negalėjo vertinti savo kolegų, klientų ar tiesioginių konkurentų veiksmų.

Aurelija Kazlauskienė, „Metų CMO 2018“ komisijos narė, „Metų CMO 2017“, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė bei valdybos narė, teigia, kad dalyvaujat metų rinkodaros vadovo rinkimų komisijoje, o ypatingai paskutinio posėdžio metu, kuomet rinko šiemetinį nugalėtoją, nepaleido mintis, kad nauja rinkodaros vadovų era jau kurį laiką yra startavusi.

„Gera matyti, kad ir patys rinkodaros vadovai supranta ir imasi naujų teritorijų siekdami verslo sėkmės ir sujungia savo atsakomybės sritis su visa organizacija. Efektyvumo ieško ne tik kūrybinėse komunikacijos idėjose ir žavisi, kaip jos prasimušė, kiek sklaidos sugeneravo, o puikiai žino, kokia verslo situacija ir kokie tikslai padiktavo būtent tokį sprendimą“, – kalba p. Kazlauskienė.

Pasak jos, rinkodara visų pirma yra analitika, produktai, kainodaros strategija, klientų poreikiai ir t.t., o tik paskiausiai komunikacija, kuri ilgą laiką buvo linksniuojama kaip rinkodaros žmonių veiklos baras.

„Džiaugtis reikia ne komunikacijos idėjos didingumu, o tikslų pasiekimu efektyviausiais būdais, – pabrėžia p. Kazlauskienė. – Kartu labai smagu, kad į Lietuvos Metų CMO būrį, stoja stiprus, rezultatais puošęs savo įmonę Mindaugas Savickas. Komisija vienbalsiai įvertino tai, kad siekdamas trumpalaikių tikslų, p. Savickas turi tvirtą orientaciją į ilgalaikę sėkmę verslui ir santykiams su klientui“.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, komisijos narė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė, kalba, kad rinkodaros vadovo konkursas pademonstravo, kad rinkoje yra ne tik aukštos kompetencijos specialistų, bet ir vadovų, kurie geba burti žmones, rūpintis klientais bei būti atsakingais visuomenėje už savo veiklą.

„Konkurso finalininkai – aktyviai savo įmonių veikloje dalyvaujantys vadovai, turintys ne siaurą, o strategiškai svarbią ir didelę įtaką darančią funkciją. Jie diktuoja rinkos standartą“, – pažymi p. Duksaitė-Iškauskienė

Petras Masiulis, „Metų CEO 2017“, „Tele2“ generalinis direktorius, pasidžiaugia kolegos pergale.

„Tai jo talento, atkaklaus darbo, aiškių vertybių ir gebėjimo suburti išskirtinai stiprią komandą rezultatas. Tokioje konkurencingoje rinkoje kaip telekomunikacijos, rinkodara yra ypač svarbi funkcija, todėl Mindaugo užduotis – kasdien stiprinti prekės ženklą. Asmeniškai labai vertinu jo kūrybiškumą, darbo etiką, profesionalumą“, – teigia p. Masiulis.

[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

VŽ primena, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys. 2017 m. šis titulas teko p. Kazlauskienei.

2016 m. – Ievai Čepononei, už pasiekimus „Eurovaistinėje“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Šiandien ji – „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė. 2015 m. – Romualdai Stragienei, tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovei, šiuo metu vadovaujančiai šiai įmonei.

Apdovanoti stipriausi

Kartu „Password“ konferencijoje buvo išrinkti ir „Metų prekės ženklo 2018“ konkurso nugalėtojai bei efektyviausios rinkodaros kampanijos.

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
07:35
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau