„Metų rinkodaros vadovo“ laurai – Mindaugui Savickui

Publikuota: 2018-05-09
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet skrieja į Mindaugo Savicko, „Tele2“ rinkodaros vadovo rankas.

Jį rinkimų komisija išrinko iš 10-ties stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuko. Iš viso į „Metų CMO 2018“ (angl. Chief marketing officer) titulą šiemet pretendavo net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių.

Linas Šiautkulis, „Metų CMO 2018“ komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas, pažymi, kad visi finalinio dešimtuko atstovai buvo itin stiprūs, ypač vertinant juos atstovaujamo sektoriaus kontekste.

„Džiugu, kad dauguma rinkodaros vadovų ne tik drąsiai įvardina, bet ir savo veiksmais bei rezultatais įrodo, kad yra vieni svarbiausių organizacijos strategų. Vertinant konkurse geriausius rezultatus pasiekusias įmones, matyti, kad sėkmingiausios organizacijos šiose srityse yra tos, kur vientisos ir geros kliento patirties užtikrinimas yra laikomas visos organizacijos aukščiausiu prioritetu, o rinkodara – ašinė šio proceso dalis“, – pabrėžia p. Šiautkulis.

Šių „Metų CMO“, Rinkodaros vadovo titulą pelnęs „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas sulaukė balsų praktiškai iš visų balsavusių komisijos narių.

nuotrauka::1

Kartu komisija pabrėžia, kad jos nariai negalėjo vertinti savo kolegų, klientų ar tiesioginių konkurentų veiksmų.

Aurelija Kazlauskienė, „Metų CMO 2018“ komisijos narė, „Metų CMO 2017“, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė bei valdybos narė, teigia, kad dalyvaujat metų rinkodaros vadovo rinkimų komisijoje, o ypatingai paskutinio posėdžio metu, kuomet rinko šiemetinį nugalėtoją, nepaleido mintis, kad nauja rinkodaros vadovų era jau kurį laiką yra startavusi.

„Gera matyti, kad ir patys rinkodaros vadovai supranta ir imasi naujų teritorijų siekdami verslo sėkmės ir sujungia savo atsakomybės sritis su visa organizacija. Efektyvumo ieško ne tik kūrybinėse komunikacijos idėjose ir žavisi, kaip jos prasimušė, kiek sklaidos sugeneravo, o puikiai žino, kokia verslo situacija ir kokie tikslai padiktavo būtent tokį sprendimą“, – kalba p. Kazlauskienė.

Pasak jos, rinkodara visų pirma yra analitika, produktai, kainodaros strategija, klientų poreikiai ir t.t., o tik paskiausiai komunikacija, kuri ilgą laiką buvo linksniuojama kaip rinkodaros žmonių veiklos baras.

„Džiaugtis reikia ne komunikacijos idėjos didingumu, o tikslų pasiekimu efektyviausiais būdais, – pabrėžia p. Kazlauskienė. – Kartu labai smagu, kad į Lietuvos Metų CMO būrį, stoja stiprus, rezultatais puošęs savo įmonę Mindaugas Savickas. Komisija vienbalsiai įvertino tai, kad siekdamas trumpalaikių tikslų, p. Savickas turi tvirtą orientaciją į ilgalaikę sėkmę verslui ir santykiams su klientui“.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, komisijos narė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė, kalba, kad rinkodaros vadovo konkursas pademonstravo, kad rinkoje yra ne tik aukštos kompetencijos specialistų, bet ir vadovų, kurie geba burti žmones, rūpintis klientais bei būti atsakingais visuomenėje už savo veiklą.

„Konkurso finalininkai – aktyviai savo įmonių veikloje dalyvaujantys vadovai, turintys ne siaurą, o strategiškai svarbią ir didelę įtaką darančią funkciją. Jie diktuoja rinkos standartą“, – pažymi p. Duksaitė-Iškauskienė

Petras Masiulis, „Metų CEO 2017“, „Tele2“ generalinis direktorius, pasidžiaugia kolegos pergale.

„Tai jo talento, atkaklaus darbo, aiškių vertybių ir gebėjimo suburti išskirtinai stiprią komandą rezultatas. Tokioje konkurencingoje rinkoje kaip telekomunikacijos, rinkodara yra ypač svarbi funkcija, todėl Mindaugo užduotis – kasdien stiprinti prekės ženklą. Asmeniškai labai vertinu jo kūrybiškumą, darbo etiką, profesionalumą“, – teigia p. Masiulis.

[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

VŽ primena, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys. 2017 m. šis titulas teko p. Kazlauskienei.

2016 m. – Ievai Čepononei, už pasiekimus „Eurovaistinėje“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Šiandien ji – „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė. 2015 m. – Romualdai Stragienei, tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovei, šiuo metu vadovaujančiai šiai įmonei.

Apdovanoti stipriausi

Kartu „Password“ konferencijoje buvo išrinkti ir „Metų prekės ženklo 2018“ konkurso nugalėtojai bei efektyviausios rinkodaros kampanijos.

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausias reklaminis tentas – Lietuvos rekordų knygoje

Statomą Kauno verslo centrą „Business Leaders Center“ dengiantis reklaminis tentas pateko į Lietuvos rekordų...

Rinkodara
20:31
Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą 3

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų...

Rinkodara
19:17
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
18:00
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda 2

„Jaunųjų liūtų“ konkurso atranką Lietuvoje laimėjo reklamos agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija...

Rinkodara
2018.05.21
„Technopolis Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Suomių nekilnojamo turto bendrovė „Technopolis“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.05.21
Nuplagijuotas šūkis „Geriausia vieta keisti ratus“ kainuos per 10.000 Eur 6

Reklamjuostė „Vianor geriausia vieta keisti ratus!“, Apeliacinio teismo vertinimu, faktiškai yra kitos įmonės...

Pramonė
2018.05.21
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20
Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. Eur 1

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį valstybė skyrė apie 2,1 mln. eurų,...

Rinkodara
2018.05.19
IKEA nepraleido karališkųjų vestuvių šanso 3

Šiandien vykstančios karališkosios vestuvės Didžiojoje Britanijoje – visuotinė šventė ne tik šioje šalyje.

Rinkodara
2018.05.19
Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas 2

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta...

Rinkodara
2018.05.19
Skirta bauda už klaidinančią šlepečių reklamą e. parduotuvėje „paciupk.lt“ 4

Konkurencijos taryba nustatė, kad elektroninėje parduotuvėje „paciupk.lt“ skleista trijų prekių reklama...

Rinkodara
2018.05.16
„Gap“ atsiprašė dėl marškinėlių su neteisingu Kinijos žemėlapiu

Didžiausia Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos drabužiais bendrovė „Gap“ viešai atsiprašė ir iš...

Vadyba
2018.05.15
Akiratyje – ne vaistinės, o papildai ir gamintojų vizitai pas gydytojus

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga nepritaria vaistinių reklamos draudimui ir vadina tai...

Rinkodara
2018.05.15
„Statoil“ nauju pavadinimu vilios jaunimą

Norvegijos naftos ir dujų milžinė „Statoil“ nuo rytdienos keičia pavadinimą ir tampa „Equinor“ ir taip tikisi...

Energetika
2018.05.15
Užgeso nauja rinkos tyrimų dalyvė „Baltmi“ Premium 3

Rinkos tyrimų ekspertės Ingos Blažienės prieš trejus metus kartu su partneriais įkurta tyrimų bendrovė...

Masiulį pakvietę organizatoriai teisinasi, Veryga jaučiasi apgautas Premium 5

Dvi ryšių su visuomene asociacijos ir toliau klimpsta su savo komunikacija, o Sveikatos apsaugos ministerija...

Rinkodara
2018.05.14
Komunikacijos ekspertai užlipo ant grėblio: bendruomenė pasipiktinusi Premium 11

Šį penktadienį vyks metinė dviejų komunikacijos asociacijų organizuojama konferencija „PR Impact Awards...

Rinkodara
2018.05.14
Didžiausius atlyginimus mokėjusios reklamos agentūros 2

Tarp kūrybinių reklamos agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo Kaune įsikūrusi skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2018.05.14

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau