„Metų rinkodaros vadovo“ laurai – Mindaugui Savickui

Publikuota: 2018-05-09
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet skrieja į Mindaugo Savicko, „Tele2“ rinkodaros vadovo rankas.

Jį rinkimų komisija išrinko iš 10-ties stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuko. Iš viso į „Metų CMO 2018“ (angl. Chief marketing officer) titulą šiemet pretendavo net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių.

Linas Šiautkulis, „Metų CMO 2018“ komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas, pažymi, kad visi finalinio dešimtuko atstovai buvo itin stiprūs, ypač vertinant juos atstovaujamo sektoriaus kontekste.

„Džiugu, kad dauguma rinkodaros vadovų ne tik drąsiai įvardina, bet ir savo veiksmais bei rezultatais įrodo, kad yra vieni svarbiausių organizacijos strategų. Vertinant konkurse geriausius rezultatus pasiekusias įmones, matyti, kad sėkmingiausios organizacijos šiose srityse yra tos, kur vientisos ir geros kliento patirties užtikrinimas yra laikomas visos organizacijos aukščiausiu prioritetu, o rinkodara – ašinė šio proceso dalis“, – pabrėžia p. Šiautkulis.

Šių „Metų CMO“, Rinkodaros vadovo titulą pelnęs „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas sulaukė balsų praktiškai iš visų balsavusių komisijos narių.

nuotrauka::1

Kartu komisija pabrėžia, kad jos nariai negalėjo vertinti savo kolegų, klientų ar tiesioginių konkurentų veiksmų.

Aurelija Kazlauskienė, „Metų CMO 2018“ komisijos narė, „Metų CMO 2017“, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė bei valdybos narė, teigia, kad dalyvaujat metų rinkodaros vadovo rinkimų komisijoje, o ypatingai paskutinio posėdžio metu, kuomet rinko šiemetinį nugalėtoją, nepaleido mintis, kad nauja rinkodaros vadovų era jau kurį laiką yra startavusi.

„Gera matyti, kad ir patys rinkodaros vadovai supranta ir imasi naujų teritorijų siekdami verslo sėkmės ir sujungia savo atsakomybės sritis su visa organizacija. Efektyvumo ieško ne tik kūrybinėse komunikacijos idėjose ir žavisi, kaip jos prasimušė, kiek sklaidos sugeneravo, o puikiai žino, kokia verslo situacija ir kokie tikslai padiktavo būtent tokį sprendimą“, – kalba p. Kazlauskienė.

Pasak jos, rinkodara visų pirma yra analitika, produktai, kainodaros strategija, klientų poreikiai ir t.t., o tik paskiausiai komunikacija, kuri ilgą laiką buvo linksniuojama kaip rinkodaros žmonių veiklos baras.

„Džiaugtis reikia ne komunikacijos idėjos didingumu, o tikslų pasiekimu efektyviausiais būdais, – pabrėžia p. Kazlauskienė. – Kartu labai smagu, kad į Lietuvos Metų CMO būrį, stoja stiprus, rezultatais puošęs savo įmonę Mindaugas Savickas. Komisija vienbalsiai įvertino tai, kad siekdamas trumpalaikių tikslų, p. Savickas turi tvirtą orientaciją į ilgalaikę sėkmę verslui ir santykiams su klientui“.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, komisijos narė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė, kalba, kad rinkodaros vadovo konkursas pademonstravo, kad rinkoje yra ne tik aukštos kompetencijos specialistų, bet ir vadovų, kurie geba burti žmones, rūpintis klientais bei būti atsakingais visuomenėje už savo veiklą.

„Konkurso finalininkai – aktyviai savo įmonių veikloje dalyvaujantys vadovai, turintys ne siaurą, o strategiškai svarbią ir didelę įtaką darančią funkciją. Jie diktuoja rinkos standartą“, – pažymi p. Duksaitė-Iškauskienė

Petras Masiulis, „Metų CEO 2017“, „Tele2“ generalinis direktorius, pasidžiaugia kolegos pergale.

„Tai jo talento, atkaklaus darbo, aiškių vertybių ir gebėjimo suburti išskirtinai stiprią komandą rezultatas. Tokioje konkurencingoje rinkoje kaip telekomunikacijos, rinkodara yra ypač svarbi funkcija, todėl Mindaugo užduotis – kasdien stiprinti prekės ženklą. Asmeniškai labai vertinu jo kūrybiškumą, darbo etiką, profesionalumą“, – teigia p. Masiulis.

[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

VŽ primena, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys. 2017 m. šis titulas teko p. Kazlauskienei.

2016 m. – Ievai Čepononei, už pasiekimus „Eurovaistinėje“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Šiandien ji – „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė. 2015 m. – Romualdai Stragienei, tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovei, šiuo metu vadovaujančiai šiai įmonei.

Apdovanoti stipriausi

Kartu „Password“ konferencijoje buvo išrinkti ir „Metų prekės ženklo 2018“ konkurso nugalėtojai bei efektyviausios rinkodaros kampanijos.

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau