„Metų rinkodaros vadovo“ laurai – Mindaugui Savickui

Publikuota: 2018-05-09
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet skrieja į Mindaugo Savicko, „Tele2“ rinkodaros vadovo rankas.

Jį rinkimų komisija išrinko iš 10-ties stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuko. Iš viso į „Metų CMO 2018“ (angl. Chief marketing officer) titulą šiemet pretendavo net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių.

Linas Šiautkulis, „Metų CMO 2018“ komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas, pažymi, kad visi finalinio dešimtuko atstovai buvo itin stiprūs, ypač vertinant juos atstovaujamo sektoriaus kontekste.

„Džiugu, kad dauguma rinkodaros vadovų ne tik drąsiai įvardina, bet ir savo veiksmais bei rezultatais įrodo, kad yra vieni svarbiausių organizacijos strategų. Vertinant konkurse geriausius rezultatus pasiekusias įmones, matyti, kad sėkmingiausios organizacijos šiose srityse yra tos, kur vientisos ir geros kliento patirties užtikrinimas yra laikomas visos organizacijos aukščiausiu prioritetu, o rinkodara – ašinė šio proceso dalis“, – pabrėžia p. Šiautkulis.

Šių „Metų CMO“, Rinkodaros vadovo titulą pelnęs „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas sulaukė balsų praktiškai iš visų balsavusių komisijos narių.

nuotrauka::1

Kartu komisija pabrėžia, kad jos nariai negalėjo vertinti savo kolegų, klientų ar tiesioginių konkurentų veiksmų.

Aurelija Kazlauskienė, „Metų CMO 2018“ komisijos narė, „Metų CMO 2017“, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė bei valdybos narė, teigia, kad dalyvaujat metų rinkodaros vadovo rinkimų komisijoje, o ypatingai paskutinio posėdžio metu, kuomet rinko šiemetinį nugalėtoją, nepaleido mintis, kad nauja rinkodaros vadovų era jau kurį laiką yra startavusi.

„Gera matyti, kad ir patys rinkodaros vadovai supranta ir imasi naujų teritorijų siekdami verslo sėkmės ir sujungia savo atsakomybės sritis su visa organizacija. Efektyvumo ieško ne tik kūrybinėse komunikacijos idėjose ir žavisi, kaip jos prasimušė, kiek sklaidos sugeneravo, o puikiai žino, kokia verslo situacija ir kokie tikslai padiktavo būtent tokį sprendimą“, – kalba p. Kazlauskienė.

Pasak jos, rinkodara visų pirma yra analitika, produktai, kainodaros strategija, klientų poreikiai ir t.t., o tik paskiausiai komunikacija, kuri ilgą laiką buvo linksniuojama kaip rinkodaros žmonių veiklos baras.

„Džiaugtis reikia ne komunikacijos idėjos didingumu, o tikslų pasiekimu efektyviausiais būdais, – pabrėžia p. Kazlauskienė. – Kartu labai smagu, kad į Lietuvos Metų CMO būrį, stoja stiprus, rezultatais puošęs savo įmonę Mindaugas Savickas. Komisija vienbalsiai įvertino tai, kad siekdamas trumpalaikių tikslų, p. Savickas turi tvirtą orientaciją į ilgalaikę sėkmę verslui ir santykiams su klientui“.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, komisijos narė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė, kalba, kad rinkodaros vadovo konkursas pademonstravo, kad rinkoje yra ne tik aukštos kompetencijos specialistų, bet ir vadovų, kurie geba burti žmones, rūpintis klientais bei būti atsakingais visuomenėje už savo veiklą.

„Konkurso finalininkai – aktyviai savo įmonių veikloje dalyvaujantys vadovai, turintys ne siaurą, o strategiškai svarbią ir didelę įtaką darančią funkciją. Jie diktuoja rinkos standartą“, – pažymi p. Duksaitė-Iškauskienė

Petras Masiulis, „Metų CEO 2017“, „Tele2“ generalinis direktorius, pasidžiaugia kolegos pergale.

„Tai jo talento, atkaklaus darbo, aiškių vertybių ir gebėjimo suburti išskirtinai stiprią komandą rezultatas. Tokioje konkurencingoje rinkoje kaip telekomunikacijos, rinkodara yra ypač svarbi funkcija, todėl Mindaugo užduotis – kasdien stiprinti prekės ženklą. Asmeniškai labai vertinu jo kūrybiškumą, darbo etiką, profesionalumą“, – teigia p. Masiulis.

[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

VŽ primena, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys. 2017 m. šis titulas teko p. Kazlauskienei.

2016 m. – Ievai Čepononei, už pasiekimus „Eurovaistinėje“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Šiandien ji – „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė. 2015 m. – Romualdai Stragienei, tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovei, šiuo metu vadovaujančiai šiai įmonei.

Apdovanoti stipriausi

Kartu „Password“ konferencijoje buvo išrinkti ir „Metų prekės ženklo 2018“ konkurso nugalėtojai bei efektyviausios rinkodaros kampanijos.

FOTOGALERIJA „Password 2018“ nugalėtojai (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
08:13
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
05:45
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau