Matomiausi vardai DI paieškoje: Lietuvoje – „Kika“, Latvijoje – „Lidl“, Estijoje – „Fienta“
„Sukūrėme „AnswerRank“ įrankį, nes pastebėjome, kad DI paieška tapo neprognozuojama net patyrusiems SEO specialistams“, – sako Olegas Orlovas, Latvijos DI startuolio „AnswerRank“ įrankio „Better Answer“ produktų vadovas.
Kaip tikina startuolio kūrėjai, „AnswerRank“ – DI paieškos analizės įrankis, leidžiantis stebėti, ar prekių ženklas yra matomas minimuose populiariausiuose DI asistentuose, koks ten vyrauja tonas, taip pat, kaip ten atrodo konkurentai ir t. t.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai