2025-12-01 20:23

Matomiausi vardai DI paieškoje: Lietuvoje – „Kika“, Latvijoje – „Lidl“, Estijoje – „Fienta“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Su dirbtinio intelekto (DI) banga keičiasi įpročiai, kaip ieškome norimų prekių ar paslaugų internete. Vis dažniau vietoj tradicinės paieškos „Google“ atsiduriame „ChatGPT“, „Gemini“ ar „Perplexity“ aplinkoje, tad ir verslams tenka prisitaikyti prie naujos realybės, kai tradicinio SEO nebepakanka.

„Sukūrėme „AnswerRank“ įrankį, nes pastebėjome, kad DI paieška tapo neprognozuojama net patyrusiems SEO specialistams“, – sako Olegas Orlovas, Latvijos DI startuolio „AnswerRank“ įrankio „Better Answer“ produktų vadovas. 

Kaip tikina startuolio kūrėjai, „AnswerRank“ – DI paieškos analizės įrankis, leidžiantis stebėti, ar prekių ženklas yra matomas minimuose populiariausiuose DI asistentuose, koks ten vyrauja tonas, taip pat, kaip ten atrodo konkurentai ir t. t.

52795
130817
52791