Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-05 16:00
2025-12-05 12:13
2025-12-04 17:56
2025-11-27 12:49
2025-11-26 17:55
2025-11-25 13:39
2025-11-19 13:33
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Turintys premium, padėkite suprasti. Ar straipsnyje nagrinėjami argumentai už ir prieš, ar kalbinamos abi pusės (ne komikai, bet reprezentatyvūs asmenys), kurios diskutuoja ne lozungais iš serijos "visi vagys", bet argumentais, paremtais skaičiais, faktais? Gaila, kad dažna diskusija nusileidžia iki vyrų, su alaus bokalu pirtelėje paryčiais, tauškalų lygio (iš abiejų pusių), kur pagrindinis argumentas yra "ar mane gerbi" (čia sarkazmas, jei kas nesupranta). Arba susirenka grupelė tą pačią nuomonę turinčių pašnekovų ir neva diskutuoja. P.S. Neabejoju, kad diskusija galima (gal net ir reikalinga) praktiškai visais klausimais, ir šitas ne išimtis, imho.
Propogandos silpiausia vieta ir yra faktai bei argumentai. Propogandoj beveik viskas paremta emocija. Esamas rašinėlis to pavyzdys.
Liaudžiai reikia duonos ir žaidimų. Duonos turi jau visi, tai reikia žaidimų. Argumentai ir faktai vargina, todėl geriau mėtytis lozungais. Aišku, intelektuali pusė irgi neprisideda prie konstruktyvios diskusijos, nes jų nuolatinis argumentas "su praščiokais nekalbėsime, jie per kvaili". Tik bėda tame, kad kvaili praščiokai sudaro pačią didžiausią visuomenės dalį. Ir į ją labai lengva taikytis demagogams ir populistams.
Nepasakyčiau, kad užingridai intelktualai, tautos žiedas. Nagli - taip, protingi - ne.
Ar Putino jadynaja...Oj, gi dar ir prie užongridų buvo terminas įvestas "minčių policija", už nuomonės reiškimą žmonės buvo cancelinami ir baudžiami. Mažylės ir Savukyno atvejis. Viens prie vieno ruskyno metodai.
Nepažįstu nė vieno "užingrido", tai negaliu nieko apie juos komentuoti. Man patinka skaičiai ir faktai, o lozungais nebetinkiu kažkur nuo 21 m., kai pradėjau dirbti ir supratau, kad ne realybė nuo lozungų skiriasi :) :) :) Jūsų komentaruose taip pat randu labai mažai faktų, vien tik emocija, ad hominem, whataboutizmas, etc. Tipiškas leftisto žodynas.
Ne apie Jus. Jūs gal or netikit lozungais, aš taip pat, bet pilna tokių, ypač jaunų, kurie aklai tiki ir jiems jokių faktų ir argumentų nereikia.
Man užtenka argumento - "R. Žemaitaitis teigia, jog Lietuvoje reikalingas užsienio agentų įstatymas" https://www.youtube.com/watch?v=2QbeHmBfbGU. Tuomet atsiras pretekstas ir VŽ uždaryti. Jūs to laukiate?
Kaip tai susiję?...
Tai kad raši, jog valdžia nenorėjo diskutuoti. NA su S pasidiskutavo, paderino su AIG ir iš karto projekta ėmė stumti. Net Seimo kultūros komiteto nevargino, kuriam šiaip tai turėjo bent dėmesį parodyti. Su žiniasklaidos “kuratoriumi” Kultūros ministerija apskritai niekas nešneka. Tai žurnalistams beliko tik aprašyti paveikslą. Tą jie ir padarė.
Užongriduk, kalbėk faktais. Kažkodėl diskusijų nereikėjo, kai įbetonavo LRT vadovo kėdę koncervai 2024m., įvesdami atleidimui viešojo intereso sąlygą ir panaikindami slaptą balsavimą, bei Tarybos reglamentu apribodami jos valdžią prieš LRT vadovę. Tada ir diskusijų nereikėjo ir grėsmės demokratijai nebuvo, o dabar, kai norima atstatyti status quo, koks buvo iki 2024m., jau staiga dangus griūva ir reikia diskusijų :))) Nebejuokink, veiloke.
Valgyi byb1 rudasis...Tu galvoji čia tokiais infantiliškai komentarais mane taip įžeisi ar sužlugdysi, snargliau? :DDD
Senas komunistis pidryla prarūgęs viengungi, tu jau senai esi žlugęs
Užingridine šiukšle, kad tau toks gyvenimas padovanotų tokį "žlugimą", koks pas mane, apmyžtum iš laimės visus savo 4 kampus 1 kambario nuomojamos skylės
Užsimerkiu ir įsivaizduoju, kad paimu tau už abiejų ausų ir p1siu iš kelenio į nosį
Puiku, kad vis dar svajoji. Geras ženklas, nesi senis
Net jei išnyktų tas lrt - Vengrija net nekvepėtų. Už 80mln geriau prisipirkt Atacms. Kova dėl Budrienės - net juokinga.
Nu kaip, Vengrija kuo dabar yra, irgi netapo per naktį.
O kuo Vengrija yra dabar? Šalis, kuri atstovaujqma. Jos politikų nuomonės klausoma, jie važiuoja ir pas juos važiuoja aukščiausi pasaulio politikai ir pareigūnai. Manai Lietuva kažkada tokia galėtų būt? Su tiek mankurtų užingridų manau niekaip.
Vengrija yra vatos svajonė dabar. Tai vata ir gina.
Gal tiksliau būtų pasakyt, kad vatos svajonė, kad kuo daugiau šalių Europoje būtų tokios kaip Vengrija. Bet patys jie svajoja apie šalis kur laisvės nevaržomos.
Tai čia tik inkštimas, bet esmės tai nekeičia. Orbanas ar Sijartas gali susitikti su Trumpu, ar Putinu, ar Xi ar Wei. Nausėdį ar kokį Anūką šie priima tik būriu su kitais paloviniais latviais estais ir kitais rumunais. Tuo metu, kai kokiam Briuselyje dirba, derasi, laukia ką Vengrija nuspręs, apie Lietuvą net galvot nereikia - riedės kur paspirs.... Tad be inkštimo nematau kažko blogo kuo tapo Vengrija - kap ne kap dą neseniai imperija buvo, tad atitinkamai ir orumo turi.
Susitarti :D :D :D Čia kaip valytojas susitaria, kad algą gaus už atliktą darbą. Tik tiek susitaria. Tiksliau, arba sutinka su reikalavimais, arba skrenda į šiltus kraštus. Jokios laisvos valios, ir jokio pasirinkimo bei jokių derybų. Bet vata geriau žino.
o kuom skiriasi lrt lnk ir tv3 turinio atžvilgiu, mano nuomone tai visose jose 90% turinio yra visiškas šlamštas.
Kuo Vengrija yra dabar? Ogi šalimi, kuri pagal visus esminius ekonominius parametrus nusileidžia Lietuvai: ir pagal BVP/gyventojui (atsižvelgus į PPS), ir pagal neto algos dydį (eurais), ir pagal faktinį individualų vartojimą (gyvenimo lygio rodiklį). Nors prieš ketvirtį amžiaus mus lenkė. Beje, pagal 2 iš aukščiau minėtų 3 rodiklių Vengrija jau pralaimi ir Rumunijai….
Neskiesk. Bet kuris DI pasakys, kad Vengrijos vidnet alga netoli 1400, Lietugoj vos per 1300. Patogu imt patogų rodiklį ir demonstruotis. O tai paprastas BVP netinka? Eksportuojančiai aukštos vertės produkciją Lietuvai turėtų būt daug didesnis nei žirnelius vakuojantiems vengrams? Skaičiuoji kapeikas. Ir čia įskaitant, kad ES visomis priemonėmis kerta per Vengrijos pinigus kai tuo tarpu Lietuvą iš fondų šeria. Tik skirtumas tas, kad atėjus laikui vengrai į karą neis, o va ant pašalpų pakabinti lietuviai tam ir ruošiami.
Nuo kada Verslo žinios tapo politiniu laikraščiu platinančiu propoganda apie valdančiųjų norą užvaldyti LRT ir riboti laisvą žodį.Nors cenzūros įstatymo projektą pateikė konservatoriai r čia LRT viskas gerai konservatoriams vykdyti zencūrą - tai galima ir čia nėrs laisvo žodžio ir nuomonių pliuralizmo ribojimas.Vienu žodžiu akivaizdu,kad verslo žinios platina LaRT prpoganadą ir demagogiją
Laisvas žodis nėra "šneku ką noriu be pasekmių". Laisvas žodis - neša atsakomybę už savo melagingus žodžius.
O nuo kada Verslo žinioms uždrausta rašyti apie politiką? Nejaugi jau NA uždraudė?
Nuo kada Gintaras Valančius tapo rudmarškiniu?
VŽ jau reikia net trijų žurnalisčių, kad sulipdytų Komjaunimo Tiesos lygio propagandinę štampuotę. Laukiu savo premium prenumeratos pabaigos ir viso gero.
O ne!!!! Nepabėk. Ai pala, darbovietė for free prenumeratą nupirko tai kaip tu ir kur tu pabėgsi? Neatsisveikink dar.
O ko lauki, juk gali iš karto. Taigi neveidmainiak
Visada gali užsiprenumeruoti “Skardžiaus žinios”, ten apšvies tiesa ir meilė tėvonijai
Gal jau baikit tas baikas rašynėti. Juk užingridukų valdžia 2024 m. įmūrijo dabartinę LRT vadovo kėdę nepajudinamai, kai įvedė sąlyga, jog vadovą galima pašalinti tik pažeidua viešąjį interesą, o tai automatiškai įsuktų į teismų karuselę, nes savoka išplaukusi, taip pat atšaukė slaptą balsavimą (dabar atviras), kas užtikrindavo didesnį tarybos narių nepriklausomumą. Dabar tiesiog norima panaikinti tą viešojo intereso sąlygą ir vėl atstatyti slaptą balsavimą dėl personalijų. Nieks nesikėsina į tarybos narių skyrimo tvarką, į jų nepriklausomumą. Jokios grėsmės demokratijai nėra priori. Grėamė demokratijai buvo 2024m., kai užingridukai užbetonavo LRT vadovo kėdę.
Vienintelis lietuviškas kanalas kurį žiūriu. Bet jei politikų tikslas priversti rodyti daugiau žemaitaitienos ir dešrienos tada ir to nebereiks
Paigyrei🤣 A ko kitų nežiūri? Ten juk ta pati dešriena, kaip ir LRT.
Užtat ir smegenys sterilios, žinai teisingai. Žiūrėk daugiau - reikia, oj kaip reikia TSKD tokių žmonių.
nežinai ką darytum be sputnik news? Matome.
Nu o jei Sputnikas teisybę parodo, argumentus pateikia, tai irgi blogai? Sakai vertybiškiau būti dunduku, bi tik argumentų iš blogos pusės neklausyt? Yra toks pasirinkimas, man priimtiniau visgi argumentus išgirst, išvadas pasidaryt atitinkamai.
Sputnikas teisybę parodo :D :D Apsigimęs komikas
Sramata
Ko reikia tikėtis kai labiausiai apmokamos vietos judinos, tokio šaršalo. Nublanksta visokie Sinkevičiai it KAM milijirdai, dabar gi svarbiausia LRT. Kur tiesiog norika grąžinti buvusią tvarką ir tiek. Kitas argumentas jeigu tik LRT turi laisvą žodį reiškia, pati Budrienė vadovavo Delfi kuris buvo nelaisvas. O man tiesiog atrodo, kad LRT pilnas visokių Orijų, Jakilaičių Valinskų ir pan. Kurie užsitikrino lengvas ir stabilias geras pajamas. Taip jie talentingi, bet nemanau, kad nėra talentingesnių, tiesiog kitose televizojse reikia žiūrimumo, o LRT viską galima pakišti po atstovavimo mažumoms. Beje biudžetasLRT nemažėja, visi šaršalas dėl vienos direktoriaus kėdės. Juokingiausia skaityti visokius pritempimus iki Orbano arba kaip karo atveju tik LRT mus išgelbės...
Kalba ne apie direktorės kėdę. Čia prisidengimas. Sekantis žingsnis bus VDA pakeisti vadovą, nes paskelbs kokį nepatinkantį rodiklį.
O kodėl tarybos nariai neturėtų galėti lengvai pakeisti LRT vadovės, jeigu to nori dauguma jų? AB užtenka 50+1 akcininkų, kad keist vadovą ir jokių argumentų tam neteikia, užtenka vien noro. Kodėl su LRT turėtų būti kitaip?
auditoriumi apsimeti, ir nesupranti, kuo skiriasi privati įmonė, nuo viešosios žiniasklaidos, nedera tavo personažaui. Tavo "handleris" blogai išnaudoja tavo account'ą ir be reikalo gadina personažą.
Kuo skiriasi? Paaiškink, nu nes gi nesuprantu. Paaiškink, kodėl aukščiausias valdymo organas (LRT tai taryba), skiriasi nuo AB valdybos?
Kai kažką teigi, veiloke, tai gerai būtų ir žinoti pačiam prieš atidarant burną.
Putlerio subinlaižiams neturiu jokio poreikio aiškinti, tik pažvengti iš tavęs galima.
Nesulaukiau paaiškinim, kuo LRT tarybos veiklos principai skiriasi nuo AB valdybos. Laukiu.
Šitas komentatorius yra iš FB burbulo, kur jeigu kažkas kažką diskutuoja skaičiais ir faktais, prasideda šmeižimas apie Rusų pinigus ir pan. Pvz VRM prieš du metus žinojo apie Balionius(skautyti pateigūnų profsąjungos ataskaitą 2023m), bet nieko nedarė, o kaip valdančioji partija atsidūrė opozicijoje dabar rėkia kaip pamišę, kad nueko nedaroma.Dėl to sunku su tokiais diskutuoti, nes jie nieko nesiskiria nuo Rusų, nenori girdėti jiems nepatogios nuomonės. Kai pasakai tokiem faktais ir pan. Bet jeigu tai prieštarauja kokio influencerio nuomonei tada esi blogietis.
Faktai ir argumentai - silpniausia propogandos vieta. Propoganda paremta emocija.
Vengrija? Labai tikiuosi. Viena nedaugelio savarankisku saliu, nepasiduodanciu leftizmo epidemijai.
Savarankiškų :D Trimituoja putlerio giesmeles :D Tiek pat savarankiškas, kiek prezervatyvas.
1. LRT nepriklausomumu net nekvepia. Kaip, beje, ir vž:) 2. Finansavimo įšaldymas 3 metams nėra nepriklausomumo panaikinimas. 3. Vadovo skyrimas "iki gyvos galvos" nėra nepriklausomumo sąlyga, jeigu ką.
Galimybė vadovą pašalinti paėmus daugumą seime, nes na per rinkimus nenuslėpė skandalingų faktų - nepriklausomumo naikinimas.
Kaip paėmus Seime daugumą gali pašalinti LRT vadovą? Dabar daugumą turi LSDP, kaip jie gali pašalinti direktorę? LRT tarybą sudaro 12 narių, kiek iš jų jau delegavo LSDP ir kiek dar deleguos iki kadencijos pabaigos?
Per praeitos kadencijos seimą LRT net nekvepėjo nepriklausomumu. Tad negalima prarasti to, ko nebuvo.
Nu nu, ir kokiu neobjektyvumu kvepėjo?
Į klausimą atsakysiu klausimu, o kiek galėtų deleguoti, jei išsilaiko 2 kadencijas?
Nesu ekspertas, bet AI sako, kad, jei LSDP laimes dar vienus rinkimus (kuo laaaabai abejoju), tai jie 2029 m. galės turėti dar +1 narį. Tai matematiskai gaunasi, kad 2029 m. LSDP+Nausėda turės 6 narius, o 2030 m. - liks tik 4. Kažkaip nematau tragedijos, net jei prieš LRT susimokė Nausėda ir LSDP. O dar jei atstatydinimui reikės 50+1 balso, tai apskritai visas šitas šaršalas yra apie eurus, o ne vertybes. Disclaimer: AI daznai turi haliucinacijas, tai negarantuoju, kad teisingai pasake.
nepriklausomumas neegzistavo ir niekada jis neegzistuos, nes tai neįmanoma, ar gal jūs manote kad prie konservatorių valdžios jie būtų pasisodinę į lrt jiems patiems nelojalią vadovę?:D visada taip buvo, kas valdžioje tas ir valdo žiniasklaidą, bet konservatoriai padarė taip, kad ją būtų daug sunkiau atleisti.
Nelojalią vadovę :D Tai bent vienas sugebės įvardinti, kaip LRT yra šališkas? Dešrų fanai bandė aiškinti, kad jų nekviečia, bet paaiškėja, kad pagrindinius dešrius, gauna daugiausia eterio, o likę partijos nariai, yra partijos viduje nubalsavę, kad tik dešrius kalba, kiti yra tik popieriaus svareliai. Tada pradėjo sukti kad šiaip nešališki, bet įvardinti nesugeba. Tai kaip LRT nešališka?
Pagooglinkite, ką reiškia nepriklausoma žiniasklaida. Tada paskaitykit LRT straipsnius portale. Paimkit kokią aštresnę temą - covid, karas, LGBT, bet kuri partija be TSLKD, ar bet kurią kitą, kuri skirta suformuoti politinę ar visuomeninę opiniją. Jei vis dar nepastebėsite, kad LRT yra šališka, tai nėra jokio tikslo tamstai kažką čia komentaruose įrodinėti.
Tai taip ir neįvardijote aiškiai, tai kur turėjo ir ką skelbti, kad būtų nešališki? Sąmokslo teorijas skelbti? Ar platinti putlerio propagandą? Atsirinkimas nepagrįstos ar net melagingos informacijos nėra šališkumas, tai yra būtinybė objektyviai ir kokybiškai žurnalistikai.
Na ir kodėl tuomet mūsų "objektyvi ir kokybiška" žurnalistika kiekvieną mėnesį skelbdavo pvz. kiek kare žuvo rusų kareivių, buvo sunaikinta rusų tankų ir lėktuvų, bet neskelbdavo tokių ukrainiečių pusės nuostolių? Kodėl kai ukrainiečiai atsiima kaimą, tai trimituoja per visus kanalus, bet kai rusai užima tris kaimus, tai apie tai niekas nerašo? Čia vienas vž komentatorius, manau, su sarkazmu vis parašo "Ukraina stipriai laimi" tik todėl, kad žiniasklaida rašo tik apie ukrainiečių laimėjimus, tačiau nerašo objektyvios informacijos apie realią padėtį mūšio lauke. Tad eini į deepstatemap ir žiūri. Galų gale pilnas Youtube vakarų šalių karo apžvalgininkų, kurie objektyviai nužvelgia padėtį. Taip, jie naudojasi ukrainiečių šaltiniais, naudojasi ir rusų šaltiniais, bet ne propagandiniais, o tais - iš mūšio lauko. Tamsta, matyt, kažkur užmigote su tom "sąmokslo teorijom" ir "putlerio propaganda".
Ukrainiečių aukų, niekas, apart pačių ukrainiečių, tiksliai neskaičiuoja. Skelbia maskoliai savo fantazijas, bet pagal jų skaičius sunaikina ir technikos kartais daugiau, nei ukrainiečiai turi. Taip kad ne, nemanau, kad tokią reikia skelbti. O kiek ukrainiečiai buvo paskelbę apie aukas, tiek pasidalino. Nerašo apie tai, kiek užėmė maskoliai? Dar ir kaip rašo. Ir žemėlapiai gyvi buvo. Tai kad selektyviai atsirenki - tavo bėdos. Tai kiek matau iš tavo flame'o, tai maskoliškų žinių trūksta LRT, kad būtų objektyvu :D Nebepopuliarūs ilgi straipsniai, kur abi puses apžvelgia, dabar iš vieno normalaus straipsnio pridaro 20+ atskirų trumpų naujienų. Kokia yra reali padėtis karo Ukrainoje?
Jeigu ką, tai tamstos asmeninė nuomonė nėra tas kriterijus, pagal kurį nepriklausoma žiniasklaida turėtų skelbti objektyvią informaciją:) Bet dabar suprantu, kodėl tamsta neįžvelgiate jokio šališkumo - tiesiog LRT formuojama nuomonė atitinka tamstos asmeninę poziciją.
Tai iš esmės, objektyvi žiniasklaida, turėtų prie kiekvieno klausimo skelbti ir akivaizdų melą, kitaip jinai šališka? :D Kodėl tada pagal tave esanti objektyvi žiniasklaida, niekada nerašo apie tai, kaip iš tikrųjų yra, o ne "alternatyvias tiesas" tik dėsto?
Objektyvi žiniasklaida – tai informacijos šaltinis, kuris pateikia faktus nešališkai, tikrina duomenis ir vengia asmeninių ar politinių vertinimų. Bet tamstai, matyt, to nesuprasti:)
LRT konservatorių ruporas,tai matosi net užsimerkus.Jeigu tai nacionalinis transliuotojas taip neturėtų būti.Na negali būti viena partija viena tiesa.O Vengrija tik parodo kad Europos sąjungoje dar yra demokratija
Konservatorių ruporas, bet dabartiniai esantys daugumoje santykinai gauna daugiau eterio laiko :D Besiformuojanti autokratija, kuri tarnauja įsitvirtinančiai autokratijai, parodo, kad yra demokratija? :D Na taip, nes ES dar autokratinėmis priemonėmis nesutvarkė Vengrijos, o demokratiniais procesais tvarkosi su ja.
Jeigu būtumėte žiūrėjęs LRT laidas atsimerkęs, tai būtumėte pamatytęs, kad jose kone dvigubai dažniau dalyvavo socdemų koalicijos plius prezidentūros atstovai, negu opozicijos :-):) Šitai jau yra suskaičiuota, pasverta ir padalinta (anot Šv.Rašto :))
Paradoksas tame, kad kiek stengiasi padaryti vieną galimą neginčijamą vienos partijos tiesą, tuo labiau žmonės ieško alternatyvų, tokių kaip Žemaitaitis ar pan.
O kokiu klausimu darė vienos partijos tiesą? M? Ar jei putlerio propaganda atmetama, tai automatiškai viskas yra "vienos partijos tiesa"? Ir ne, laisvas žodis nėra, kad pilu kokį noriu mėšlą ir turi visi tai gerbti. Už mėšlą turėtum susimokėti, o kažkam sukėlus žalą, ir būti nubaustas.
Tas pats Žemaitaičio pritemtas nuteisimas, garantuoju dar labiau mobilizuos jo rinkėjus.
Pritemptas :D Ir prie ko čia žiniasklaida apskritai? Nuteisė tai teismas, ne LRT. Ir nuteisė tai teismai, kai pats yra pozicijoje. Žemaitaitis nėra alternatyva, jis dar vienas šūdo klonas, dirbantis už pinigus, neturintis jokių tiesų, ir vertybė yra vienintelė - pinigai. Žinoma, pinigai jam, ne kažkam kitam. Realiai prieš tokius veikėjus turėtų nuodugnus saugumo tyrimas būti pradėtas, ir duočiau 99% tikimybę, kad giliai pakapsčius rastų įrodymų ir tėvynės išdavystės, už ką iki gyvos galvos turėtų pasodinti. Tada irgi rėktum, "vieną tiesą" bando padaryti. O šiaip tiesa ir yra viena, nes tiesa yra objektyvi. Šita frazė atėjusi iš maskoliškos propagandos, o tu tą šūdą dviem saujom srėbi, ir sakai, kad vištienos sultinys čia.
Tipiškas vilnevskas bazaras ( kalba) ir nesupratimas kaip veikia demokratija. Nesifokusuokim į Žemaitaiti, Lrt yra nuomonės formuotojai, o ne žiniasklaidos priemonė, jeigu tiki kad į lrt gali papulti įvairios nuomonės tai stipriai klysti. Ir veidai ten sukasi visi panašūs. Aš ir buvau jaunas ir naivus, tikėjau gražiom kalbom, kol Masiulis neikliuvo. Jei manai kad toj pačioj lrt nėra įtakos sferų tai matyt esi dar jaunas ir nepatyres.
Viens prie vieno. Iki Masiulio ir aš pasakėlėm tikėjau ir už liberalus (kaip jie save vadina) balsuodavau.
Kažkur nėra jokių įtakos sferų :D Tikrai dar naivus. Nieko, po dar 10 metų dar kitą brandos etapą pasieksi. "Įvairios nuomonės", tai apie tai kaip koks valgo savo pūdytą šūdą ir gydosi nuo vėžio? Baisu man nuo tokių, kurie įsivaizduoja, kad kiekvienas šūdas vertas dėmesio, ir transliacijos. Ar kad "įvairi nuomonė" pati iš savęs yra vertinga, ne esmė, kad ta nuomonė yra tiesiog melas, šmeižtas, ar haliucinacija.
patinka, nepatinka tas lrt, visai nesvarbu. rusiski pinigai pradejo dirbti pilnu tempu, jeigu sito nesustabdysit, premjeru rusiskas akcentas bus norma, o ne wtf'as
Viskas daroma teisingai. Pirma reikia atstatyti status quo, koks buvo iki 2024 m., kai balsuojama slaptai ir nebuvo viešojo intereso sąlygos atleidžiant vadovą. O paskui jau išmėžta bus ta koncervų propogandistė iš LRT su visa savo svita.
Oh no Vilniaus užtvindymas rusakalbiais nėra prorusiška trust me bro. Bet įšaldyti LRT biudžetą ties 80mil, kas vis dar daugiau negu TV3 grupės ir LNK grupės pajamos kartu sudėjus (ten dar ir pelno dalis telpa) tikrai prorusiška. Trust me bro, ateik gruodžio 9 į protestą bro, mes neleisime atstatyti tvarką kuri buvo 30 metų ir visiems tiko, šalin rankas. Man atrodo prisižaisit užingridai, šita lazda gali šauti atgal. Užmobilizuos žemaitaičio rinkėjus ir nuo to niekam geriau nebus
Tai kad nenorima, you know whadda mean, atstatyti tos 30 metų buvusios tvarkos, you know whadda mean, bro? Nes, you know whadda mean, anoje tvarkoje gen.direktoriaus atleidimas buvo galimas tik 2/3 balsais, t.y. 8 iš 12, you know whadda mean, bro? Dabar gi, don’ you know, siūloma mažint kartelę iki vos pusės, you know whadda mean, bro? So, gimme a break, esse! :)
LRT nebeturi NIEKO bendro su žodžio ar minties laisve. Dabartinis LRT geriausiu atveju yra žodžio laisvės parodija, pasityčiojimas iš žodžio laisvės ir bendrai iš žmonių intelekto ir kritinio mąstymo. Graudu žiūrėti, kad ir VŽ pradėjo užsiimti tuo pačiu...
Na matau žodžio laisvės neskiriate nuo anarchijos. Už žodžius melagingus žodžius atsakomybė ir yra žodžio laisvės pagrindas. Tik dabar daugiau anarchijos, nei laisvės. Dėl to tikrai galiu pritarti.
Šiap nieko blogo nebūtų jei būtų sprendimai priimami taryboje 50%+1balsas Šiuo konkrečiu atveju būtų 7balsai. Reiktų panaikinti ir tą "viešą interesą", nes neaišku kas tai yra. Dėl slapto balsavimo tai nesutinku nes jei valdybai netinka vadovas tai turi ir argumentuoti dėl ko netinka ir nesislėpti. Galų gale tai valstybinė įmonė tai visi turėtumėme teisę žinoti kokie buvo balsavimo motyvai ir kaip konkretus tarybos narys balsavo. Slaptą balsavima suprantu kai tu renkiesi vadovą sau. Apie viską galima diskutuoti. Reiktu gal ir tarybos narių skaičių keisti į 11 arba 13, kad galėtų būti normalūs balsavimai. Kas blogiausia šiuo konkrečiu atveju ir dėl ko man atrodo šis visas šaršalas, kad vienas konkretus politikas nori nušalinti viešos žiniasklaidos vadovą, tam yra taryba ir nemuno aušra galės į ją skirti savo žmogų kaip antra pagal dydį parlamentinė partija. Niekas nedavė žemaitaičiui teisės spręsti kas bus LRT vadovas ir jis tos teisės ir negaus. Žemaitaičio tikslas čia akivaizdus pasirinkti populiarumo taškų ir netgi jei jam nepaeis vistiek galės vaidinti auką ir visiems pasakoti kaip konservatoriai jį ir kitus bėdžius skriaudžia. Kolkas jam puikiai sekasi :(
Nebefantazuok, užūngriduk. Žemaitaitis asmeniškai gal ir nori nušalinti koncervų propogandistę, kaip ir 90% piliečių, bet įstatymo dėl LRT tarybos sudėties ir jų skyrimo ir neutralumo nieks nekeičia. Kalba eina apie lengvesnį vadovo atleidimą, kurį įbetonavo užūngridinė valdžia. Status quo atstatymas. O verkia krokodilo ašarom tie, kurie tą nusistovėjusią tvarką prieš metus pakeitė.
O kodėl užingridukui norisi žinoti kaip kiekvienas tarybos narys balsavo, jeigu tai kolegialus organas? Ar užingridukai nori matyti, kaip balsavo jų paskirti nspriklausomi? tarybos nariai, juk vėliau keliai gali vėl susikirsti. Todėl protaujančiam individui yra puikiai suprantama, kad būtent slapti balsavimai dėl personalijų ir užtikrina tarybos narių nepriklausomumą ir tokia yra geroji praktika.
Nu blyn koks pas tave didelis noras vafliais pasidrapstyti, kiekviename komentare, gal susirask boba, biški atleis smegenis, galėsi normaliai su žmonėm diskutuoti. O dabar atrodo, kad anonizuojasi tuo pačiu kai rašai komentarus. Nesupranti ką rašau tai paskaityk dar, prieš komentuodamas. Apie kokias geras praktikas dar kalbi, bekiaušis esi nesugebi žmogui į akis pasakyti dėl ko jį atleidi? Jei su priežastim atleidi tai kokia problema tau su juo bus susitikti, o jei be priežasties tai tad ir problemos. Ir aš noriu žinoti, nes ir iš mano mokesčių ta TV išlaikoma. Bet kaip suprantu tau tai jei žemaitaitis liep rudąją atsukti ir atsuksi net nepaklausi kodėl, blyn pastave vergo mentalas, skaičius gal ir supranti buchalteriu gali dirbti, bet savo mastymo Dievs nedave.
Dar kartą kartoju, kad tai KOLEGIALUS organas. Tu, kaip tueintis teisę žinoti ir norintis sužinoti, žinosi kaip prabalsavo tas kolegialus organas. Nieks nebus slepiama. Bet kodėl tau reikia žinoti kas kaip balsavo asmeniškai? Kas tau nuo to pasikeis? Vat kas paskyrė, tai tikrai norėtų žinoti, kad matytų ar balsuojama pagal partijos liniją, todėl ir reikalingi slapti balsavimai. Ar aiškiau, pimpačkiuk?
Čia tau ištrauka kad nereiktu kankintis su ilgu tekstu: - "Kolegialių organų funkcijos suprantamos kaip būtinos siekiant užtikrinti profesionalią ir kokybišką vadybą bei apribojant tiesioginę politinę įtaką valstybės valdomoms įmonėms. Pasauliniai standartai nurodo, kad valstybė turi siekti, jog VVĮ kolegialūs organai būtų depolitizuoti, turėtų pakankamą autonomiją efektyviam savo funkcijų įgyvendinimui bei būtų sudaryti vadovaujantis skaidrios ir profesionalios atrankos principais." Negali politikai daryti įtakos kaip balsuoja kolegalus organas ar pagal partijos liniją ar ne. Bandyk pradėti mastyti savo galva, nors įtariu jau per vėlu.
Tai aš tau tą ir noriu pasakyt, pimpačkiuk, kad politikai negali daryti jomios įtakos LRT. Ir tai pasiekiama per slaptą balsavimą bei negalėjimą atšaukti paskirto tarybos nario. Kas tau neaišku?
Paprastai kalbant, tik slaptas balsavimas yra laisvas. Kaip ir per valdžios rinkimus, beje.
Svarbiau yra tarybos narių nepriklausomumas, kurį užtikrina tame tarpe ir slaptas balsavimas, nei tavo noras žinoti kaip kiekvienas narys iš jų balsavo. Nuo to nieks nepasikeis, kad sužinosi kaip kas balsavo. Ar visgi keisis?
Slaptai aš tau pažadėsiu postą ir tu balsuosi kaip man reikės. Jei nepriklausomas narys tai aš balsuoju kaip manau yra "objektyvu" man niekas negali daryti įtakos. Bet tau su baudžiauninko mentalitetu nesuprasti, kaip ponas pasakė taip ir teisybė.
Braukiu ašarėlę. Bijau atsibusti Vengrijoje.