„Password 2018“ – startas efektyviausių rinkodaros darbų rinkimams

Publikuota: 2018-03-09

Jau penkioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Password 2018 m.“ gegužės 9 d. Įmonės įdomiausius ir efektyviausius rinkodaros projektus gali teikti iki balandžio 6 d. 

Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2017 m., iki 2018 m. kovo pradžios.

Didžioji dalis šiemetinės komisijos narių – deleguoti pagrindinių rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA atstovai.

Eglė Beinorienė, „Password 2018 m.“ projekto vadovė, pabrėžia, kad konkursas yra skirtas pasimatuoti vietos rinkos temperatūrą ir tendencijas, todėl komisijos nariai taip pat renkami iš vietos ekspertų.

„Komisijos nariams keliame kompetencijos, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimus, be to, šiemet nusprendėme kreiptis į reklamos, rinkodaros bei komunikacijos srities ekspertus vienijančias didžiausias organizacijas, kad jie deleguotų savo atstovus į komisiją. Tikimės, kad tai padės užtikrinti platesnį ir agentūrų, ir klientų atstovavimą, o vertinimo komisijos posėdžiuose vyks konstruktyvios diskusijos. Atkreipiame dėmesį, kad komisijos nariai vertinti savo kampanijų ar dalyvauti su jomis susijusiose diskusijose negali“, – priduria p. Beinorienė.

Stipriausi darbai

Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, „Password 2018 m.“ komisijos narė, teigia, kad šis konkursas – rinkodaros bendruomenei vienas svarbiausių metinių renginių, kur suplaukia geriausia įmonių praktika.

„Džiugu, kad kasmet sulaukiame ir daugiau dalyvių – paraiškų teikėjų, ir ne mažiau aktyvių šių pranešimų klausytojų. Jau ne vienus metus kalbame apie duomenis, efektyvumą, tačiau pastarasis rodiklis ilgą laiką buvo skaičiuojamas, remiantis labiau medijų parametrais, pavyzdžiui, pasiekta auditorija. Dabar matome lūžį, kai efektyvumą pirmiausia matuojame žiūrėdami, kaip viena ar kita kampanija paveikė verslo rezultatus, kiek tai padidino pardavimus ar vartotojų lojalumo rodiklius“, – kalba p. Jermakaitė. Pasak jos, palengva mąžta klientų baimė dalytis duomenimis.

„Klientai ir patys atrado turintys tuos duomenis ir gali įvertinti kelerių metų tendencijas ir skirtingų veiksmų bei kampanijų įtaką. Kartu, turėdami vis daugiau duomenų, vis labiau galime nustatyti kiekvieno veiksmo rezultatą. Tik matydamas visą veiksmų, aplinkybių paletę gali priimti tinkamiausius sprendimus“, – priduria p. Jermakaitė.

Paraišką galite rasti čia.

Asmeninio dėmesio

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad šiandien viena labiausiai besitransformuojančių rinkodaros sričių yra integruota komunikacija.

„Dar prieš kelerius metus ji reiškė didelius biudžetus, didžiules kampanijas. Šiandien ji vis labiau siejama su rinkodaros biudžetų optimizavimu, pasitelkiant skirtingų kanalų – skaitmeninių ir fizinių – sintezę ir analitiką. Ne mažiau šiandien svarbi ir personalizacija, gebėjimas iki smulkiausių grupelių tiksliai segmentuoti auditoriją, palaikyti ir vystyti asmeninį dialogą tarp prekės ženklo ir vartotojo, o kartu ir uždirbti, didinti pelningumą, pardavimus skirtinguose kanaluose“, – teigia p. Gaudiešienė.

Laikas – svarbiausias veiksnys

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, pabrėžia, kad kasmetinis „Password“ – puiki proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti, ką nuveikė per metus.

„Taip, dažnai mėgstame pasiteisinti, kad pritrūko laiko užpildyti, tačiau taip kalbančius ar dvejojančius norėtųsi paskatinti – pildydami paraiškas taip pat mokomės, tai leidžia pamatyti ir klaidas bei trūkumus. Žinoma, tam, kad paraiška būtų gerai užpildyta, reikia skirti nemažai pastangų ir laiko, kad žmonės, kurie nėra susiję su tuo, suprastų be galvosūkių. Menas yra užpildyti paraišką glaustai, sklandžiai ir logiškai“, – nusišypso p. Kazlauskienė ir, prisimindama prieš kelerius metus „Password“ nugalėjusią „Lietuvos draudimo“ kampaniją „Yra skirtumas, kur draustis“, teigia, kad tuokart sėkmę lėmė tiksli įžvalga, racionalus ir pasvertas įgyvendinimas bei paprastumas.

„Perklausėme dešimtis tūkstančių klientų atsiliepimų, kol sau atsakėme į klausimą, kur yra problema. Kai surandi tą įžvalgą, toliau viskas pasipila tarsi iš gausybės rago. Svarbiausia išsikelti tinkamus tikslus ir sustyguoti viską taip, kad toliau einantys veiksmai būtų logiški jų atžvilgiu. Svarbu susitarti įmonėje, kokio tikslo siekiate, ir tik tada pradėti konstruoti naują kampaniją“, – kalba p. Kazlauskienė. Sėkmės verslui neatneš situacija, kai apie tikslus bus pradėta aiškintis kampanijos metu.

„Taip prarasite laiką. Kartais atrodo viskas aišku, tad komanda visai nenori gaišti laiko dar vienam susėdimui prie stalo. Tokiais atvejais labai padeda popierius – užrašykite visa tai ir pasitvirtinkite. Neretai, kai mintys nugula popieriuje, paaiškėja, kad kažkas kažką ne taip suprato, ne tą turėjo galvoje. Aiškumas startuojant yra labai svarbu, tai taupo laiką ir pinigus“, – akcentuoja p. Kazlauskienė.

Trys parametrai

Įvertinusi paraiškas komisija balandžio pabaigoje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2018 m.“.

Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%). Pastariesiems atitenka didžiausias dėmesys.

[infogram id="fa710534-d11a-4faf-b50b-16d88dd49cdc" prefix="h7v" format="interactive" title="rinkodara-password"]

Ir „Metų prekės ženklas“

Kartu „Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nominantai.

Pastarojo konkurso finalininkai paaiškės kovo pabaigoje, kai iš tyrimų bendrovės „Nielsen“ pateiktų duomenų bus atrinkti sėkmingiausius pardavimus skaičiavę, labiausiai 2017 m. augę prekių ženklai.

Ir efektyviausios kampanijos, ir „Metų prekės ženklo 2018 m.“ nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
12:50
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 3

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino skandalingoji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03
Iškart kurti tarptautinį pavadinimą vis tiek bus pigiau nei rasti jį žodyne Premium

Kuriant verslą, kai galvojama apie išskirtinį produktą ar paslaugą, neatrodo, kad unikalumo taškų padės...

Rinkodara
2018.11.02
Atsiskaitantys laiku gauna ne tik geresnę kainą, bet ir nemokamos reklamos Premium

Jei klientas neatsiskaito ilgiau kaip dvi savaites, jau reikia aiškintis priežastis, kodėl taip atsitiko, o...

Rinkodara
2018.11.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau