„Password 2018“ – startas efektyviausių rinkodaros darbų rinkimams

Publikuota: 2018-03-09

Jau penkioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Password 2018 m.“ gegužės 9 d. Įmonės įdomiausius ir efektyviausius rinkodaros projektus gali teikti iki balandžio 6 d. 

Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2017 m., iki 2018 m. kovo pradžios.

Didžioji dalis šiemetinės komisijos narių – deleguoti pagrindinių rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA atstovai.

Eglė Beinorienė, „Password 2018 m.“ projekto vadovė, pabrėžia, kad konkursas yra skirtas pasimatuoti vietos rinkos temperatūrą ir tendencijas, todėl komisijos nariai taip pat renkami iš vietos ekspertų.

„Komisijos nariams keliame kompetencijos, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimus, be to, šiemet nusprendėme kreiptis į reklamos, rinkodaros bei komunikacijos srities ekspertus vienijančias didžiausias organizacijas, kad jie deleguotų savo atstovus į komisiją. Tikimės, kad tai padės užtikrinti platesnį ir agentūrų, ir klientų atstovavimą, o vertinimo komisijos posėdžiuose vyks konstruktyvios diskusijos. Atkreipiame dėmesį, kad komisijos nariai vertinti savo kampanijų ar dalyvauti su jomis susijusiose diskusijose negali“, – priduria p. Beinorienė.

Stipriausi darbai

Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, „Password 2018 m.“ komisijos narė, teigia, kad šis konkursas – rinkodaros bendruomenei vienas svarbiausių metinių renginių, kur suplaukia geriausia įmonių praktika.

„Džiugu, kad kasmet sulaukiame ir daugiau dalyvių – paraiškų teikėjų, ir ne mažiau aktyvių šių pranešimų klausytojų. Jau ne vienus metus kalbame apie duomenis, efektyvumą, tačiau pastarasis rodiklis ilgą laiką buvo skaičiuojamas, remiantis labiau medijų parametrais, pavyzdžiui, pasiekta auditorija. Dabar matome lūžį, kai efektyvumą pirmiausia matuojame žiūrėdami, kaip viena ar kita kampanija paveikė verslo rezultatus, kiek tai padidino pardavimus ar vartotojų lojalumo rodiklius“, – kalba p. Jermakaitė. Pasak jos, palengva mąžta klientų baimė dalytis duomenimis.

„Klientai ir patys atrado turintys tuos duomenis ir gali įvertinti kelerių metų tendencijas ir skirtingų veiksmų bei kampanijų įtaką. Kartu, turėdami vis daugiau duomenų, vis labiau galime nustatyti kiekvieno veiksmo rezultatą. Tik matydamas visą veiksmų, aplinkybių paletę gali priimti tinkamiausius sprendimus“, – priduria p. Jermakaitė.

Paraišką galite rasti čia.

Asmeninio dėmesio

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad šiandien viena labiausiai besitransformuojančių rinkodaros sričių yra integruota komunikacija.

„Dar prieš kelerius metus ji reiškė didelius biudžetus, didžiules kampanijas. Šiandien ji vis labiau siejama su rinkodaros biudžetų optimizavimu, pasitelkiant skirtingų kanalų – skaitmeninių ir fizinių – sintezę ir analitiką. Ne mažiau šiandien svarbi ir personalizacija, gebėjimas iki smulkiausių grupelių tiksliai segmentuoti auditoriją, palaikyti ir vystyti asmeninį dialogą tarp prekės ženklo ir vartotojo, o kartu ir uždirbti, didinti pelningumą, pardavimus skirtinguose kanaluose“, – teigia p. Gaudiešienė.

Laikas – svarbiausias veiksnys

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, pabrėžia, kad kasmetinis „Password“ – puiki proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti, ką nuveikė per metus.

„Taip, dažnai mėgstame pasiteisinti, kad pritrūko laiko užpildyti, tačiau taip kalbančius ar dvejojančius norėtųsi paskatinti – pildydami paraiškas taip pat mokomės, tai leidžia pamatyti ir klaidas bei trūkumus. Žinoma, tam, kad paraiška būtų gerai užpildyta, reikia skirti nemažai pastangų ir laiko, kad žmonės, kurie nėra susiję su tuo, suprastų be galvosūkių. Menas yra užpildyti paraišką glaustai, sklandžiai ir logiškai“, – nusišypso p. Kazlauskienė ir, prisimindama prieš kelerius metus „Password“ nugalėjusią „Lietuvos draudimo“ kampaniją „Yra skirtumas, kur draustis“, teigia, kad tuokart sėkmę lėmė tiksli įžvalga, racionalus ir pasvertas įgyvendinimas bei paprastumas.

„Perklausėme dešimtis tūkstančių klientų atsiliepimų, kol sau atsakėme į klausimą, kur yra problema. Kai surandi tą įžvalgą, toliau viskas pasipila tarsi iš gausybės rago. Svarbiausia išsikelti tinkamus tikslus ir sustyguoti viską taip, kad toliau einantys veiksmai būtų logiški jų atžvilgiu. Svarbu susitarti įmonėje, kokio tikslo siekiate, ir tik tada pradėti konstruoti naują kampaniją“, – kalba p. Kazlauskienė. Sėkmės verslui neatneš situacija, kai apie tikslus bus pradėta aiškintis kampanijos metu.

„Taip prarasite laiką. Kartais atrodo viskas aišku, tad komanda visai nenori gaišti laiko dar vienam susėdimui prie stalo. Tokiais atvejais labai padeda popierius – užrašykite visa tai ir pasitvirtinkite. Neretai, kai mintys nugula popieriuje, paaiškėja, kad kažkas kažką ne taip suprato, ne tą turėjo galvoje. Aiškumas startuojant yra labai svarbu, tai taupo laiką ir pinigus“, – akcentuoja p. Kazlauskienė.

Trys parametrai

Įvertinusi paraiškas komisija balandžio pabaigoje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2018 m.“.

Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%). Pastariesiems atitenka didžiausias dėmesys.

[infogram id="fa710534-d11a-4faf-b50b-16d88dd49cdc" prefix="h7v" format="interactive" title="rinkodara-password"]

Ir „Metų prekės ženklas“

Kartu „Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nominantai.

Pastarojo konkurso finalininkai paaiškės kovo pabaigoje, kai iš tyrimų bendrovės „Nielsen“ pateiktų duomenų bus atrinkti sėkmingiausius pardavimus skaičiavę, labiausiai 2017 m. augę prekių ženklai.

Ir efektyviausios kampanijos, ir „Metų prekės ženklo 2018 m.“ nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 3

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau