„Password 2018“ – startas efektyviausių rinkodaros darbų rinkimams

Publikuota: 2018-03-09

Jau penkioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Password 2018 m.“ gegužės 9 d. Įmonės įdomiausius ir efektyviausius rinkodaros projektus gali teikti iki balandžio 6 d. 

Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2017 m., iki 2018 m. kovo pradžios.

Didžioji dalis šiemetinės komisijos narių – deleguoti pagrindinių rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA atstovai.

Eglė Beinorienė, „Password 2018 m.“ projekto vadovė, pabrėžia, kad konkursas yra skirtas pasimatuoti vietos rinkos temperatūrą ir tendencijas, todėl komisijos nariai taip pat renkami iš vietos ekspertų.

„Komisijos nariams keliame kompetencijos, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimus, be to, šiemet nusprendėme kreiptis į reklamos, rinkodaros bei komunikacijos srities ekspertus vienijančias didžiausias organizacijas, kad jie deleguotų savo atstovus į komisiją. Tikimės, kad tai padės užtikrinti platesnį ir agentūrų, ir klientų atstovavimą, o vertinimo komisijos posėdžiuose vyks konstruktyvios diskusijos. Atkreipiame dėmesį, kad komisijos nariai vertinti savo kampanijų ar dalyvauti su jomis susijusiose diskusijose negali“, – priduria p. Beinorienė.

Stipriausi darbai

Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, „Password 2018 m.“ komisijos narė, teigia, kad šis konkursas – rinkodaros bendruomenei vienas svarbiausių metinių renginių, kur suplaukia geriausia įmonių praktika.

„Džiugu, kad kasmet sulaukiame ir daugiau dalyvių – paraiškų teikėjų, ir ne mažiau aktyvių šių pranešimų klausytojų. Jau ne vienus metus kalbame apie duomenis, efektyvumą, tačiau pastarasis rodiklis ilgą laiką buvo skaičiuojamas, remiantis labiau medijų parametrais, pavyzdžiui, pasiekta auditorija. Dabar matome lūžį, kai efektyvumą pirmiausia matuojame žiūrėdami, kaip viena ar kita kampanija paveikė verslo rezultatus, kiek tai padidino pardavimus ar vartotojų lojalumo rodiklius“, – kalba p. Jermakaitė. Pasak jos, palengva mąžta klientų baimė dalytis duomenimis.

„Klientai ir patys atrado turintys tuos duomenis ir gali įvertinti kelerių metų tendencijas ir skirtingų veiksmų bei kampanijų įtaką. Kartu, turėdami vis daugiau duomenų, vis labiau galime nustatyti kiekvieno veiksmo rezultatą. Tik matydamas visą veiksmų, aplinkybių paletę gali priimti tinkamiausius sprendimus“, – priduria p. Jermakaitė.

Paraišką galite rasti čia.

Asmeninio dėmesio

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad šiandien viena labiausiai besitransformuojančių rinkodaros sričių yra integruota komunikacija.

„Dar prieš kelerius metus ji reiškė didelius biudžetus, didžiules kampanijas. Šiandien ji vis labiau siejama su rinkodaros biudžetų optimizavimu, pasitelkiant skirtingų kanalų – skaitmeninių ir fizinių – sintezę ir analitiką. Ne mažiau šiandien svarbi ir personalizacija, gebėjimas iki smulkiausių grupelių tiksliai segmentuoti auditoriją, palaikyti ir vystyti asmeninį dialogą tarp prekės ženklo ir vartotojo, o kartu ir uždirbti, didinti pelningumą, pardavimus skirtinguose kanaluose“, – teigia p. Gaudiešienė.

Laikas – svarbiausias veiksnys

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, pabrėžia, kad kasmetinis „Password“ – puiki proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti, ką nuveikė per metus.

„Taip, dažnai mėgstame pasiteisinti, kad pritrūko laiko užpildyti, tačiau taip kalbančius ar dvejojančius norėtųsi paskatinti – pildydami paraiškas taip pat mokomės, tai leidžia pamatyti ir klaidas bei trūkumus. Žinoma, tam, kad paraiška būtų gerai užpildyta, reikia skirti nemažai pastangų ir laiko, kad žmonės, kurie nėra susiję su tuo, suprastų be galvosūkių. Menas yra užpildyti paraišką glaustai, sklandžiai ir logiškai“, – nusišypso p. Kazlauskienė ir, prisimindama prieš kelerius metus „Password“ nugalėjusią „Lietuvos draudimo“ kampaniją „Yra skirtumas, kur draustis“, teigia, kad tuokart sėkmę lėmė tiksli įžvalga, racionalus ir pasvertas įgyvendinimas bei paprastumas.

„Perklausėme dešimtis tūkstančių klientų atsiliepimų, kol sau atsakėme į klausimą, kur yra problema. Kai surandi tą įžvalgą, toliau viskas pasipila tarsi iš gausybės rago. Svarbiausia išsikelti tinkamus tikslus ir sustyguoti viską taip, kad toliau einantys veiksmai būtų logiški jų atžvilgiu. Svarbu susitarti įmonėje, kokio tikslo siekiate, ir tik tada pradėti konstruoti naują kampaniją“, – kalba p. Kazlauskienė. Sėkmės verslui neatneš situacija, kai apie tikslus bus pradėta aiškintis kampanijos metu.

„Taip prarasite laiką. Kartais atrodo viskas aišku, tad komanda visai nenori gaišti laiko dar vienam susėdimui prie stalo. Tokiais atvejais labai padeda popierius – užrašykite visa tai ir pasitvirtinkite. Neretai, kai mintys nugula popieriuje, paaiškėja, kad kažkas kažką ne taip suprato, ne tą turėjo galvoje. Aiškumas startuojant yra labai svarbu, tai taupo laiką ir pinigus“, – akcentuoja p. Kazlauskienė.

Trys parametrai

Įvertinusi paraiškas komisija balandžio pabaigoje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2018 m.“.

Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%). Pastariesiems atitenka didžiausias dėmesys.

[infogram id="fa710534-d11a-4faf-b50b-16d88dd49cdc" prefix="h7v" format="interactive" title="rinkodara-password"]

Ir „Metų prekės ženklas“

Kartu „Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nominantai.

Pastarojo konkurso finalininkai paaiškės kovo pabaigoje, kai iš tyrimų bendrovės „Nielsen“ pateiktų duomenų bus atrinkti sėkmingiausius pardavimus skaičiavę, labiausiai 2017 m. augę prekių ženklai.

Ir efektyviausios kampanijos, ir „Metų prekės ženklo 2018 m.“ nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 2

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau