Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“

Neseniai Lietuvoje viešėjusi Karen Nelson–Field, Australijos „Adelaide“ Universiteto profesorė, „Amplified Intelligence“ tyrimų centro vadovė, pasakoja, kad buvo pasitelkta speciali programinė įranga, kuri buvo įmontuota respondentų įrenginiuose.
Buvo pasirinktos kelios skirtingos grupės, kurie tas pačias reklamos žiūrėjo per skirtingas platformas: televiziją, „Youtube“ ir „Facebook“. Vartotojų dėmesys buvo stebimas kamera, pasitelkiant dirbtinio intelekto technologinę akių sekimo įrangą, kuri, atsisiuntus programėlę, buvo fiksuojama skirtinguose vartotojo įrenginiuose.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai