2018-02-07 18:18

Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“

Karen Nelson–Field, Australijos „Adelaide“ universiteto profesorė, „Amplified Intelligence“ tyrimų centro vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Karen Nelson–Field, Australijos „Adelaide“ universiteto profesorė, „Amplified Intelligence“ tyrimų centro vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta reklama veikia vartotojų elgseną, ir kuri platforma labiausiai pritraukia žiūrovo dėmesį bei labiausiai prisideda prie sprendimo pirkti.

Neseniai Lietuvoje viešėjusi Karen Nelson–Field, Australijos „Adelaide“ Universiteto profesorė, „Amplified Intelligence“ tyrimų centro vadovė, pasakoja, kad buvo pasitelkta speciali programinė įranga, kuri buvo įmontuota respondentų įrenginiuose.

Buvo pasirinktos kelios skirtingos grupės, kurie tas pačias reklamos žiūrėjo per skirtingas platformas: televiziją, „Youtube“ ir „Facebook“. Vartotojų dėmesys buvo stebimas kamera, pasitelkiant dirbtinio intelekto technologinę akių sekimo įrangą, kuri, atsisiuntus programėlę, buvo fiksuojama skirtinguose vartotojo įrenginiuose.

52795
130817
52791