Draudimų grimasos tęsiasi: e. laiško parašą prilygino reklamai

Dainius Smailys, „Švyturio-Utenos alaus“ korporatyvinių reikalų direktorius, pasakoja, kad sulaukė konkrečių instrukcijų, kuriomis turi vadovautis rašydami bet kokius laiškus, raštus į išorę, tarp jų ir kalbant apie e. laiškus.
„Kaip traktuoja mūsų teisininkai, gavę Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymus, e. laiškuose esantis įmonės parašas gali būti traktuojamas kaip reklama. Tad laiškų parašuose turėtų likti tik tie logotipai, kurie reklamuoja jų nealkoholinius gėrimus, o, pavyzdžiui, parašas su prekės ženklu „Carlsberg“ ir žalia juostele jau gali būti prilyginamas reklamai“, – stebisi p. Smailys.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai