2018-01-31 07:00

Draudimų grimasos tęsiasi: e. laiško parašą prilygino reklamai

Kol kas nėra aiškios takoskyros, kada korporatyvinė informacija ir logotipo naudojimas leidžiami, o kada jau peržengia įstatymo numatytas ribas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kol kas nėra aiškios takoskyros, kada korporatyvinė informacija ir logotipo naudojimas leidžiami, o kada jau peržengia įstatymo numatytas ribas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Alkoholio reklamos draudimų įgyvendinimas ir toliau balansuoja ties riba: neseniai Lietuva nuskambėjo dėl užsienyje leidžiamų žurnalų lapų plėšymo slepiant ten buvusią alkoholio reklamą. Dabar šio verslo gamybos įmonės sulaukia raginimų pasikeisti parašus elektroniniuose laiškuose, nes jie irgi gali būti traktuojami kaip reklama.

Dainius Smailys, „Švyturio-Utenos alaus“ korporatyvinių reikalų direktorius, pasakoja, kad sulaukė konkrečių instrukcijų, kuriomis turi vadovautis rašydami bet kokius laiškus, raštus į išorę, tarp jų ir kalbant apie e. laiškus.

„Kaip traktuoja mūsų teisininkai, gavę Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymus, e. laiškuose esantis įmonės parašas gali būti traktuojamas kaip reklama. Tad laiškų parašuose turėtų likti tik tie logotipai, kurie reklamuoja jų nealkoholinius gėrimus, o, pavyzdžiui, parašas su prekės ženklu „Carlsberg“ ir žalia juostele jau gali būti prilyginamas reklamai“, – stebisi p. Smailys.

52795
130817
52791