2018-01-30 10:23

Nuomonės formuotojų rinkodara: po vienu stogu sujungė socialinių tinklų žvaigždes

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Reklamos agentūra „Fomo“, savo veiklą pradėjusi nuo 5 žinomų socialinių tinklų nuomonės formuotojų išskirtinio atstovavimo, didina mastą – šių metų pradžioje jau jungia 18 šalies įžymybių, o apyvartą per šiuos metus planuoja išauginti 30%.

Audrius Minsevičius, socialinių tinklų agentūros „Fomo“ įkūrėjas, teigia, kad nuomonės formuotojų rinkodara (angl. Influencer marketing) Lietuvoje auga kaip ant mielių.

„Praėjusieji šiam segmentui buvo piko metai, turėjome ne vieną kampaniją, kur nuomonės formuotojai buvo ne dalis kampanijos, o svarbiausia jos ašis. Ne mažesnių ambicijų keliame ir šiais metais, nes užsakovų skaičius sparčiai auga“, – kalba p. Minsevičius.

52795
130817
52791