Reklamos rinka 2017 m.: su nuosaikiu optimizmu
Ramunė Malinauskienė, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Omnicom Media Group“ generalinė direktorė, pabrėžia, kad reklamos rinka Baltijos šalyse išgyvena transformacijos laikotarpio įkarštį, technologinės inovacijos ir pokyčiai negrįžtamai keičia vartotojų elgseną, įpročius, o kartu ir medijų vartojimą. Šie veiksniai ir lems rinkos tendencijas 2017-aisiais.
Du pagrindiniai informacijos ir turinio valdytojai dominuos visų klientų komunikacijoje – vis dar pirmaujanti pagal biudžetų dydžius TV ir skaitmeninė žiniasklaida.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai