2017-01-11 22:03

Reklamos rinka 2017 m.: su nuosaikiu optimizmu

„2017 m. į viršų ūgtelėti dar turėtų internetas, savo stabilią dalį ir toliau išlaikys daugiausia reklamos pinigų sutraukianti televizija. Pastaruosius metus besitęsiantį renesansą toliau išgyvens lauko, radijo reklama. Neblogus metus, tikėtina, skaičiuos ir žurnalai“, – sako Rolandas Ragaliauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„2017 m. į viršų ūgtelėti dar turėtų internetas, savo stabilią dalį ir toliau išlaikys daugiausia reklamos pinigų sutraukianti televizija. Pastaruosius metus besitęsiantį renesansą toliau išgyvens lauko, radijo reklama. Neblogus metus, tikėtina, skaičiuos ir žurnalai“, – sako Rolandas Ragaliauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiais metais rinkodaros ekspertai prognozuoja nuosaikų, 3–5 proc., šalies reklamos rinkos augimą. Daugiausia nerimo dėliojant kitų metų rinkodaros planus kelia dviprasmiški naujosios valdžios pareiškimai.

Ramunė Malinauskienė, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Omnicom Media Group“ generalinė direktorė, pabrėžia, kad reklamos rinka Baltijos šalyse išgyvena transformacijos laikotarpio įkarštį, technologinės inovacijos ir pokyčiai negrįžtamai keičia vartotojų elgseną, įpročius, o kartu ir medijų vartojimą. Šie veiksniai ir lems rinkos tendencijas 2017-aisiais.

Du pagrindiniai informacijos ir turinio valdytojai dominuos visų klientų komunikacijoje – vis dar pirmaujanti pagal biudžetų dydžius TV ir skaitmeninė žiniasklaida.

52795
130817
52791