Būk matomas: „JCDecaux“ Vilniuje pradeda naujo skaitmeninio lauko reklamos tinklo „City Center“ diegimą
Pirmieji keturi ekranai jau įrengti ir transliuoja reklamą – prie prekybos centrų „Panorama“ ir „CUP“, Baltojo tilto, Neries krantinės, Goštauto gatvėje. Tinklo plėtra bus įgyvendinama etapais, o 2026 m. Vilniuje planuojama turėti viso 80 „DigiPlay“ skaitmeninių mažojo formato lauko ekranų, kurie pasieks apie 65 % vilniečių.
Tikslingos reklamos vietos ir realūs pamatymai
„JCDecaux“ tikslas yra padėti prekės ženklams būti matomiems ten, kur verda miesto gyvenimas, todėl kiekvieno reklamos ekrano vieta įvertinama atsižvelgiant į judėjimo srautus, vidutinį vairuotojų greitį kelio atkarpose, ekrano padėtį judančiojo atžvilgiu ir daugelį kitų parametrų.
Pirmųjų šio tinklo ekranų generuojamas vidutinis savaitinis realių pamatymų (VAC – Visibility Adjusted Contacts) kiekis siekia apie 60 tūkstančių. Svarbu paminėti, kad šis pamatymų skaičius vertinamas 10 sekundžių reklamos klipo parodymui 60 sekundžių transliacijos cikle, todėl jis atspindi realų prekės ženklo reklamos pamatymų skaičių, įvertinant, kad viename ekrane rodoma keletas reklamų.

„Plėsdami skaitmeninį tinklą kuriame sprendimą prekės ženklams, kuriems svarbu būti pastebėtiems žmonių kasdienių kelionių metu. Skaitmeniniai ekranai suteikia galimybę derinti platų miesto pasiekiamumą su lanksčiu turinio valdymu – pagal oro sąlygas, dienos laiką ar aktualias žinutes. Vienos kampanijos metu galima transliuoti kelis skirtingus vaizdo klipus, greitai pakeisti pasiūlymą ar žinutę, o prireikus – priskirti konkrečius klipus tik tam tikriems tinklo ekranams. Tai ypač naudinga norint personalizuoti reklamą ir pasiekti prekių ženklams reikalinga auditoriją“, – sako „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.
Pamatuojama auditorija
„JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos statiniai įsilieja į miesto aplinką ir tampa kasdienine žmonių kelionių dalimi. Vilniuje su „JCDecaux Lietuva“ reklamos plotais galima pasiekti 85 proc. 15–74 m. gyventojų, o Klaipėdoje – 78 proc. Tokia aprėptis užtikrina, kad reklamos žinutės pasiekia realią auditoriją.
Tai padeda užtikrinti ir 2024 m. Baltijos šalyse startavęs „Outdoor Impact 2.0“ planavimo įrankis, kuris leidžia tiksliai išmatuoti lauko reklamos kampanijos efektyvumą. Reklamos užsakovai gali įvertinti planuojamos lauko reklamos kampanijos pasiekiamumą ir pamatymų skaičių. Taip pat „JCDecaux“ pasauliniu lygiu investuoja į įvairius įrankius, kurie padeda gerinti lauko reklamos efektyvumą, dar vienas jų, tai „Optix Heatmap“, kuris paremtas dirbtiniu intelektu ir padeda įvertinti, ar reklaminis vizualas bus efektyvus bei kurios jo vietos atkreips daugiausiai dėmesio.
