SEO evoliucija: nuo optimizavimo „Google“ iki „ChatGPT“
Tradicinis SEO yra labiau paremtas raktiniais žodžiais, nuorodomis ir paieškos rezultatų puslapio (SERP) pozicijomis. Tačiau vartotojų elgsena pasikeitė. Vis daugiau jų ieško skirtingose platformose, lygina, vertina patikimumą ir kontekstą.
Jaunesni vartotojai atsakymų dažnai ieško „TikTok“ ir „YouTube“, verslas – „LinkedIn“, o norintys vietinių paslaugų – „Google Maps“. Vis labiau populiarėja ir dirbtinio intelekto (DI) pokalbių robotai, tokie kaip „ChatGPT“, „Gemini“, „Perplexity“, „Claude“ ar „Copilot“, pateikiantys atsakymus be tradicinio rezultatų sąrašo. Remiantis naujausiais statistikos duomenimis, tokiais pokalbių robotais šiuo metu naudojasi daugiau nei 987 mln. žmonių visame pasaulyje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai