Schemos, į kurias gali būti bandoma įtraukti įmones, Rusijai ieškant būdų apeiti sankcijas

„Financial Times“ skelbiama pasaulinės prekybos statistika rodo, kad karas padarė įtaką krovinių judėjimo apimtims. Stipriai pasikoregavus konteinerių judėjimui, per mėnesį bendras tarptautinės prekybos srautas susitraukė 2,8%. Didžiausią pokytį tiek importo, tiek eksporto statistikoje fiksuoja Rusija, kuri ne tik mažiau įsivežė užsienietiškų prekių, bet ir 5% mažiau eksportavo, rodo Kylio instituto, kuris realiu metu stebi krovinių judėjimą 500 uostų, duomenys.
Sankt Peterburgo, Vladivostoko ir Novosibirsko – trijų labiausiai apkrautų Rusijos uostų – krova mažėja dėl agresorei taikomų sankcijų bei etinių priežasčių, kai įmonės pačios nusprendžia nebetęsti bendradarbiavimo su Rusija. Matyti, kad pasaulinėje krovinių judėjimo grandinėje neliko ir Ukrainos Odesos jūrų uosto – veiklą riboja karas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai