„Rimi Lietuvos“ grynasis pelnas mažėjo trečdaliu

Tiesa, į šį skaičių įeina ir antrinės įmonės „Hakonlita“, iš kurios „Rimi“ nuomojasi parduotuvių patalpas, pelnas.
„Rimi Lietuvos“ pardavimo pajamos 2017 m. sudarė 313,2 mln. Eur ir buvo 0,1% mažesnės nei 2016 m.
VŽ rašė, kad visos „Rimi Baltic“ grupės, kuriai priklauso parduotuvės trijose Baltijos šalyse, grynieji pardavimai pernai augo 1,4%.
„Rimi Lietuvos“ pardavimai ketvirtąjį ketvirtį siekė 84,8 mln. Eur ir buvo 3,4% didesni nei pernai tuo pačiu metu, teigiama „ICA gruppen“ finansinėje ataskaitoje.
Grupės pardavimai Latvijoje 2017 m. spalį-gruodį taip pat didėjo ir sudarė 199,1 mln. Eur (+3,7%), o Estijoje, apyvartai sudarius 97,7 mln. Eur, šiek tiek sumažėjo (-4,6%).
Metiniai rezultatai su pliusu buvo tik Latvijoje: čia pardavimai augo iki 753 mln. Eur ir buvo 4,3% didesni nei 2016 m. Estijoje pardavimo pajamos lyginamuoju laikotarpiu sumažėjo iki 377,6 mln. Eur (-2,9%). Pardavimų mažėjimui Estijoje įtaką darė tai, kad per 2017 m. šioje šalyje uždarytos aštuonios parduotuvės, naujų atidarytos dvi. Latvijoje atidarytos dvi naujos parduotuvės, nė viena neuždaryta. Lietuvoje 2017 m. atsirado dvi naujos parduotuvės, uždarytos trys.
Trijose Baltijos šalyse grupei 2017 m. gruodį priklausė 259 parduotuvės, iš kurių 82 buvo Estijoje, 121 - Latvijoje ir 56 - Lietuvoje.
Visos „Rimi Baltic“ grupės pardavimo pajamos pernai sudarė 14,008 mlrd. SEK (1,443 mlrd. Eur) ir buvo 1,4% didesnės nei 2016 m. Ataskaitoje teigiama, kad pardavimo pajamų augimą lėmė didėjusios kainos.
„Rimi Baltic“ veiklos pelnas per metus padidėjo 5,9% ir siekė 557 mln. SEK (56,16 mln. Eur). Pelno augimas vietos valiutomis sudarė 4%.
„Rimi“ užsiima mažmenine prekyba nespecializuotose parduotuvėse, o parduotuvių asortimentą sudaro trys pagrindinės produktų grupės – maisto produktai, namų ūkio prekės ir ne maisto prekės.
„Verslo žinių“ straipsnį apie visų didžiųjų prekybos tinklų pelnus skaitykite ČIA.