„Rimi Lietuvos“ grynasis pelnas mažėjo trečdaliu

Publikuota: 2018-05-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Per metus „Rimi Lietuvos“ grynasis pelnas sumažėjo 34%: nuo 1,328 mln. Eur iki 876.292 Eur.

Tiesa, į šį skaičių įeina ir antrinės įmonės „Hakonlita“, iš kurios „Rimi“ nuomojasi parduotuvių patalpas, pelnas.

„Rimi Lietuvos“ pardavimo pajamos 2017 m. sudarė 313,2 mln. Eur ir buvo 0,1% mažesnės nei 2016 m.

VŽ rašė, kad visos „Rimi Baltic“ grupės, kuriai priklauso parduotuvės trijose Baltijos šalyse, grynieji pardavimai pernai augo 1,4%.

„Rimi Lietuvos“ pardavimai ketvirtąjį ketvirtį siekė 84,8 mln. Eur ir buvo 3,4% didesni nei pernai tuo pačiu metu, teigiama „ICA gruppen“ finansinėje ataskaitoje.

Grupės pardavimai Latvijoje 2017 m. spalį-gruodį taip pat didėjo ir sudarė 199,1 mln. Eur (+3,7%), o Estijoje, apyvartai sudarius 97,7 mln. Eur, šiek tiek sumažėjo (-4,6%).

Metiniai rezultatai su pliusu buvo tik Latvijoje: čia pardavimai augo iki 753 mln. Eur ir buvo 4,3% didesni nei 2016 m. Estijoje pardavimo pajamos lyginamuoju laikotarpiu sumažėjo iki 377,6 mln. Eur (-2,9%).
Pardavimų mažėjimui Estijoje įtaką darė tai, kad per 2017 m. šioje šalyje uždarytos aštuonios parduotuvės, naujų atidarytos dvi. Latvijoje atidarytos dvi naujos parduotuvės, nė viena neuždaryta. Lietuvoje 2017 m. atsirado dvi naujos parduotuvės, uždarytos trys.

Trijose Baltijos šalyse grupei 2017 m. gruodį priklausė 259 parduotuvės, iš kurių 82 buvo Estijoje, 121 - Latvijoje ir 56 - Lietuvoje.

Visos „Rimi Baltic“ grupės pardavimo pajamos pernai sudarė 14,008 mlrd. SEK (1,443 mlrd. Eur) ir buvo 1,4% didesnės nei 2016 m. Ataskaitoje teigiama, kad pardavimo pajamų augimą lėmė didėjusios kainos.

„Rimi Baltic“ veiklos pelnas per metus padidėjo 5,9% ir siekė 557 mln. SEK (56,16 mln. Eur). Pelno augimas vietos valiutomis sudarė 4%.

„Rimi“ užsiima mažmenine prekyba nespecializuotose parduotuvėse, o parduotuvių asortimentą sudaro trys pagrindinės produktų grupės – maisto produktai, namų ūkio prekės ir ne maisto prekės.

„Verslo žinių“ straipsnį apie visų didžiųjų prekybos tinklų pelnus skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 12

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau